[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Każdy z nas ma swój nieracjonalny z pozoru dla przeciętnego człowieka powód do dłubania w swoich autach. Nie ważne jaki, ważne że ma.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tak jak Paweł pisze, jest to niewytłumaczalne tak do końca... U mnie auta siedzą po te 5, 6 lat w rodzinie
Zawsze jest dupowóz/rodzinnowóz na co dzień i jakieś autko co bierzesz bro, siadasz sobie w wolnej chwili i z ekipą mile spędzasz czas. Pewnie powtórzę się, ale każdy mój nazwijmy to: projekt, można na każdym etapie kupić - oczywiście za słuszną kwotę, tudzież zaproponować zamianę za jakiegoś równie ciekawego nissanka. Raz do roku, wystawiam lub informuję o tym w temacie na miesiąc przed końcem kolejnego OC - kto tam mnie zna od kilku lat, to wie, że tak jest jak pisze
Sunny trafił się mega, pomysłów na niego mnóstwo, chęci jeszcze więcej. Ktoś zaoferuje kwotę - niech służy, zostanie - jeszcze lepiej. Już mnie zainspirował taki biały forumowy 300zx z bordowym wnętrzem - serdeczne pozdrowienia dla Łukasza, gti-r gdzieś tam zawsze się kołatał po głowie, jakiś Skyline, Laurel, 350z - każde z tych wozideł kręci i nęci, a latka lecą
Z foowoozem, to gdyby sytuacja nie pokomplikowała się w rodzinie, to pewnie byłby już ukończony. Czasem tak jest, że są rzeczy ważne i nieistotne, w tedy priorytetem było zdrowie, tak, że tu nie ma co dywagować o kasie, sprawa była bezdyskusyjna
Oki, koniec epopei - wieczorkiem update, z wczorajszego popołudnia.



Z foowoozem, to gdyby sytuacja nie pokomplikowała się w rodzinie, to pewnie byłby już ukończony. Czasem tak jest, że są rzeczy ważne i nieistotne, w tedy priorytetem było zdrowie, tak, że tu nie ma co dywagować o kasie, sprawa była bezdyskusyjna

Oki, koniec epopei - wieczorkiem update, z wczorajszego popołudnia.
Nie zaprzeczę, a potwierdzę, dokładnie tak rz.
Eeee kto tam mówił, że bez prasy i kutego imadła nie dam rady wypatroszyć starych poduszek silnika? Brzeszczot, dwa ściski stolarskie, ostry nóż, młotek i porządny punktak by klina wybić, wszystko jakieś 30 minut na jedną poduszkę wyszło


Oczywiście przymiarka poliuretanów i okazało się, że poduszki Prothane zakupione u nismojoe wszystkie pasują, oprócz strony skrzyni - jest za mały i lata luźno. Teraz muszę coś wykombinować tam i zastanawiam się, czy na kleju do szyb go osadzić, czy napawać te 2mm wewnątrz łapy? Najbardziej widzę tam pasek blachy na około i przyłapać tak utworzoną tulejkę, hmmm... zawsze coś hehe, a miały być P&P
Eeee kto tam mówił, że bez prasy i kutego imadła nie dam rady wypatroszyć starych poduszek silnika? Brzeszczot, dwa ściski stolarskie, ostry nóż, młotek i porządny punktak by klina wybić, wszystko jakieś 30 minut na jedną poduszkę wyszło

Oczywiście przymiarka poliuretanów i okazało się, że poduszki Prothane zakupione u nismojoe wszystkie pasują, oprócz strony skrzyni - jest za mały i lata luźno. Teraz muszę coś wykombinować tam i zastanawiam się, czy na kleju do szyb go osadzić, czy napawać te 2mm wewnątrz łapy? Najbardziej widzę tam pasek blachy na około i przyłapać tak utworzoną tulejkę, hmmm... zawsze coś hehe, a miały być P&P

Ta od strony skrzyni leży u mnie jakby co wolna. Jakoś średnio mi się jeździło na pełnym secie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nismojoe, tam nie bardzo jest gdzie się pomylić
No chyba, że w pudełku powinno być coś innego niż podesłałeś. W pudełku, poli tylnej belki i strona skrzyni ma identyczną średnicę, jak i numer wytłoczony, przednia plastikowa to wiadomo, strona rozrządu - dwuczęściowa.
Zium, drobny malunek, bo matowa farba zlazła, może błyszcząca posiedzi dłużej, a przy okazji inspekcja umasienia.


Trafiłem i linkę, okazuje się, że od Sentry 1.6 jest P&P do Hiszpana. DIRKO natomiast, na termostat i króciec z drugiej strony silnika.


Drobiazgi powoli wracają.

Tranzystorejro, cewka i aparat na miejscu.


Jutro zapowiada się bojowo, poduszko skrzyni - nadchodzę

Zium, drobny malunek, bo matowa farba zlazła, może błyszcząca posiedzi dłużej, a przy okazji inspekcja umasienia.
Trafiłem i linkę, okazuje się, że od Sentry 1.6 jest P&P do Hiszpana. DIRKO natomiast, na termostat i króciec z drugiej strony silnika.
Drobiazgi powoli wracają.
Tranzystorejro, cewka i aparat na miejscu.
Jutro zapowiada się bojowo, poduszko skrzyni - nadchodzę

Wypucowane aż miło
Mam nadzieję, że w sierpniu zobaczę LIVE, a nie na zdjęciach 
Dirko HT rządzi!


Dirko HT rządzi!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No ba janusz. Nie mam na tyle czasu, by wszystko wymontować i odmalować komorę po całości, zresztą coś trzeba zostawić na przyszłość do modzenia, za ładnie by było od razu 
Up!
Ależ, to to ładne nawet od tyłu... Młode auta ładne są tylko z zewnątrz, tu kunszt designerski z tamtych lat wychodzi pełną gębą.


Oki, wczorajsza bitwa z poli wygrana, walka toczyła się na dwa ściski stolarskie, śrubokręt, blachę 2mm, szlifierkę, spawarkę i pizzę

Patent na za małe poli: przyspawany pierścień blachy do wnętrza łapy.

Siadło jak z stąd, może wieczorkiem zdążę skrzynkę ożenić.


Up!
Ależ, to to ładne nawet od tyłu... Młode auta ładne są tylko z zewnątrz, tu kunszt designerski z tamtych lat wychodzi pełną gębą.
Oki, wczorajsza bitwa z poli wygrana, walka toczyła się na dwa ściski stolarskie, śrubokręt, blachę 2mm, szlifierkę, spawarkę i pizzę

Patent na za małe poli: przyspawany pierścień blachy do wnętrza łapy.
Siadło jak z stąd, może wieczorkiem zdążę skrzynkę ożenić.

Belka w dół, seryjne zdrowe poduszki schowałem do pudełeczka - może ktoś będzie potrzebował, to zapraszam na PW, a poli myk i belka w górę.
Łożysko na ośkę potraktowaną mazidłem Sachs'a, łapka chodzi miodnie, sru skrzynia na aucie. Kilka śrubek zostało do przykręcenia, ale nie samymi przyjemnościami człowiek żyje i trzeba było wrócić do innych zajęć

Prawa strona, oj było deczko zabawy by ustawić ją do przykręcenia

Śrubki na króćce wodne.
I ta chwila wiedziałem, że musi w końcu nadejść


Tak, że nawiercenie i zdobycie odpowiedniego wykrętaka, reszty śrubek już nie kręciłem, posłużą do przykręcenia czegoś mniej istotnego. Zakupiłem nówki śrubki na imbus o słusznej twardości i postanowiłem podmienić.
Powoli do przodu
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
I jak ? Telepie
Dziwne, że ta śrubeczka się ukręciła, bo ona raczej nie jest na siłę dobita ani na klej.


Dziwne, że ta śrubeczka się ukręciła, bo ona raczej nie jest na siłę dobita ani na klej.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jeszcze półośki wpśtyknąć, oliwa w skrzynię i reszta co tam za sobą ta operacja pociąga, tak, że nie wiem. Znam zachowanie auta zabetowanymi klejem poduszkami, znam też ori poduszki + inserty z podkładkami od Energy Suspension. Tak, że jakiejś mega zaskoczki nie będzie.
Dlaczego się ukręciła, to napisawszy![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Dlaczego się ukręciła, to napisawszy
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Przygotuj się na poduchy z klejem x2 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Oki, UP 
Lejek do oleju sponsorowany przez zieloną herbatkę, skrzynia podpięta, wszystkie śrubki na spokojnie sprawdzone czy dokręcone, linka sprzęgła podpięta i wstępnie wyregulowana.

Kabelki WN na miejscu, napęd licznika soczyście napuszczony smarem silikonowym i mam nadzieję, że warczenie linki ustanie

Taaadaaaa, osłony silnika przykręcone, piasty i alu na miejscu. Już zapomniałem jak nisko ten przód siedzi, normalnie żaby nie da się wyciągnąć bez dźwignięcia drugim podnośnikiem. Hard static rulessss

Poducha momentu obrotowego wyregulowana zgodnie z manualem.


5d wypuszczony na drogi
Trochę zabawy było, bo odpalił i zgasł, znów i to samo, tak, że powrót do starego aparatu, bez zmian, powrót do starej cewki - wszystko ok. Nowa cewka uwalona... jaja jak berety, dobrze, że mam kwitek na nią
Strobo, ustawienie zapłonu i tu zagwozdka: na starym więcej jak 15 stopni nie do ukręcenia, wrzuciłem nowy aparat i zapłon zaczął słuchać. Problem natomiast jest z oznaczeniami na kole pasowym, bo ma jakieś dwa bonusowe znaczki. Jutro wepnę się kompem, to zweryfikuję co tam wyszło. Tak, czy siak, wkręca się jak wściekły, gada pięknie, budy poli nie rozniosły, jest punch i czuć elegancko co tam napęd wyprawia - dla mnie mod na plus. Z minusów na upartego to można się czepić, że plastiki rezonują w jakimś tam zakresie, no ale heloł - muszą przy takim spięciu z budą...
RZ wpadaj na spota, trzeba coś upalić żebym naprawić mógł
Dobra to tyle na jakiś czas, kompletuję zabawki i szukam następnych kucyków.



Mocowanie aku podpatrzone w P11, z głupa przeniesione na grunt Sunny i nawet działa hyhy.


Lejek do oleju sponsorowany przez zieloną herbatkę, skrzynia podpięta, wszystkie śrubki na spokojnie sprawdzone czy dokręcone, linka sprzęgła podpięta i wstępnie wyregulowana.
Kabelki WN na miejscu, napęd licznika soczyście napuszczony smarem silikonowym i mam nadzieję, że warczenie linki ustanie

Taaadaaaa, osłony silnika przykręcone, piasty i alu na miejscu. Już zapomniałem jak nisko ten przód siedzi, normalnie żaby nie da się wyciągnąć bez dźwignięcia drugim podnośnikiem. Hard static rulessss

Poducha momentu obrotowego wyregulowana zgodnie z manualem.
5d wypuszczony na drogi


RZ wpadaj na spota, trzeba coś upalić żebym naprawić mógł

Mocowanie aku podpatrzone w P11, z głupa przeniesione na grunt Sunny i nawet działa hyhy.
rz no jest wozidło
pogoda wypięknieje, to foto foto nowym nabytkiem hybrydowym, ze starego lustra nic nie zostało po sesji pokryw - notabene, kogo tu obciążyć za promofoto
Tak, że nie wiem, powinienem mieć VIP'a, albo minime juniora admina, bo moda to z automatu na tym forum 
@Ad@mus - na pewno jeden z tropów.
Oki up, bo temat gdzieś wsysnął. Sprzęgło dotarte, lepi jak wściekłe - można znów cisnąć sandała
Za 200km klepnie 5000km pod moją banderą tak, że zmiana oleju i ostatnie z przejść olejowych: 10w40 na 5w50. Płukanka jak poprzednio, będzie od Liqui Moly.

Dbałość o detale wnętrza, nie pozwoliła mi przejść obojętnie obok tego malutkiego pęknięcia na ramce kurnika, tak, że zastąpię ją nową



Z innych ciekawszych, to przystosowałem wóz pod kompa z P10 eGT, 3 pinowy MAF, a dolotowi dorzuciłem kolanko.

MAFoo #2 zaślepione, MAF na miejscu i testing.

Góra pozostała bez zmian, ale dół hehe, no śmiech na sali, jakby ktoś zabrał z 20Nm... Niestety nie tędy droga, tak, że powrót do ori kompa, MAFoo i kolejny malutki mod - półtora obrotu, ale w którą stronę, to już dla chętnych do sprawdzenia




@Ad@mus - na pewno jeden z tropów.
Oki up, bo temat gdzieś wsysnął. Sprzęgło dotarte, lepi jak wściekłe - można znów cisnąć sandała

Za 200km klepnie 5000km pod moją banderą tak, że zmiana oleju i ostatnie z przejść olejowych: 10w40 na 5w50. Płukanka jak poprzednio, będzie od Liqui Moly.
Dbałość o detale wnętrza, nie pozwoliła mi przejść obojętnie obok tego malutkiego pęknięcia na ramce kurnika, tak, że zastąpię ją nową
Z innych ciekawszych, to przystosowałem wóz pod kompa z P10 eGT, 3 pinowy MAF, a dolotowi dorzuciłem kolanko.
MAFoo #2 zaślepione, MAF na miejscu i testing.
Góra pozostała bez zmian, ale dół hehe, no śmiech na sali, jakby ktoś zabrał z 20Nm... Niestety nie tędy droga, tak, że powrót do ori kompa, MAFoo i kolejny malutki mod - półtora obrotu, ale w którą stronę, to już dla chętnych do sprawdzenia

Foo działasz, działasz. Postanowione w sierpniu wpadam oglądnąć Słoneczko
To pęknięcie nieładnie wygląda - podmianka na w pełni sprawne jest słuszną decyzją ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Świeczki widzę takie jak w moim i przewodziki również NGK, Mobila miałem u siebie, ale się go pozbyłem. Ile dałeś na filterek K&Na?

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Świeczki widzę takie jak w moim i przewodziki również NGK, Mobila miałem u siebie, ale się go pozbyłem. Ile dałeś na filterek K&Na?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_


W zasadzie u mnie przejście z lotosowego 10W40 wyglądało następująco -> zalany Shell Helix HX7 (10W40), który był konsumowany na potęgę. Później robiłem dolewki z Mobila 10W40 - zmieniając w ten sposób praktycznie całego Shella na Mobila - Mobila notabene mniej wcinał. Dalej była płukanka LM i zalanie Mobila1 5W50 - też wcinał. Mniej niż 10W40, ale wcinał. Obecnie śmiga na Millersie 5W50 i też wcina, ale nie tyle co Shella czy Mobila 
Może w końcu się zawezmę i zmienię pierścienie.....

Może w końcu się zawezmę i zmienię pierścienie.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
@Janusz

@Ramzes_II
Zarezerwowane wobec tego
A tu spyfoto z profi sesji, która miała miejsce wczoraj późną nocą. Ashin i Tomuś pomagali że hej... hehehe - z drugiej strony - nie przeszkadzali, co też się im chwali
Chcecie więcej? Jasne, że chcecie, sam też chcę, ale to za kilka godzin, bo padam ze zmęczenia. Pozdr!

Kilka godzin później...
Link do albumu tu:
>> nightSHOT PULSAR 5D <<
Naście fot wklejam w temat, jeszcze gdyby tak wujekgoogle nie kompresował jpgów to byłoby super - tak to niestety
Auto przed polerką, za co sorry, ale chcę mieć pogląd jak wyjdzie przed i po. Sesyjkę po dopieszczeniu lakieru też mu pstryknę, a i ciekawsze miejscówki mam upatrzone, jau!
















@Ramzes_II
Zarezerwowane wobec tego

A tu spyfoto z profi sesji, która miała miejsce wczoraj późną nocą. Ashin i Tomuś pomagali że hej... hehehe - z drugiej strony - nie przeszkadzali, co też się im chwali

Chcecie więcej? Jasne, że chcecie, sam też chcę, ale to za kilka godzin, bo padam ze zmęczenia. Pozdr!
Kilka godzin później...
Link do albumu tu:
>> nightSHOT PULSAR 5D <<
Naście fot wklejam w temat, jeszcze gdyby tak wujekgoogle nie kompresował jpgów to byłoby super - tak to niestety
