No i nie będzie się psuć. Więc dwa ostatnie odpadły w przedbiegach.
Po dobrym dwutygodniowym poszukiwaniu auta, kiedy wróciliśmy wieczorem znów załamani "szrotami" które ludzie próbują nazwać "samochodem bez wkładu finansowego" (no fakt, ja też bym złotówki do tego nie dołożył), usiedliśmy - zerknięcie na Tablica.pl - i w założonym budżecie w Mielcu stoi takie ładne, czerwone, trzydrzwiowe 1.4 16V z instalacją sekwencyjną.
Krótki telefon do sprzedającej, wskok w auto i już po 45 min pisaliśmy umowę.
I tak oto nie szukając Nissana, kupiłem Nissana

Póki co zrobiłem nim w półtorej miesiąca 3 tys km i jestem mega zadowolony.
Silnik 1.4 75 KM z Sequent24 spala mi średnio 7.5-8 litrów gazu.
Ogólnie do zrobienia blacharka (spód auta), bo ta była połatana ale dość amatorsko.
Dokupiłem jej aluski 14 cali z nowymi oponami, bo stała na 13-stkach stalowych z zimówkami.
Po zakupie wymiana wężyków hamulcowych od tyłu do przodu na miedź (stare skorodowały), przegląd LPG, wymiana jednego wtryskiwacza gazu (puszczał), oleje filtry itp. czyszczenie przepływomierza i krokowca, świece NGK (nie wiem czy docelowo nie trafią Denso), kable zmienione za poprzedniego właściciela. Zostało wymienić kopułkę i palec.
Powoli ogarniam samochód, gdyż lubię jak wszystko działa i nic nie stuka/puka/trzeszczy.
Wczoraj wieczór poza wymianą licznika na polift z obrotomierzem, zamontowałem także stabilizator z przodu - bo nie miałem. Kupiłem od diesla 2.0 - ale pasował idealnie.
Poniżej fotki niedługo po zakupie:





Podsumowujac:
seria miała:
-Silnik 1.4 16V 75KM
-Sekwencja BRC
-Nędzne uniwersalne el.szyby z allegro
-Szyberdach
obecny setup wygląda następujaco:
-Odbudowana blacharka: podłoga, kielichy tył, nadkola tył, nowa rama szczątkowa
-Wygłuszone wnętrze - maty Boll 50x50 19 szt i pianka akustyczna 10mm 2m x 2m
-Silnik 1.6 16V 100KM
-Sterownik silnika 1.6 (immo off)
-Zegary polift z obrotomierzem
-Sekwencja bez zmian
-Stabilizator przód
-Rozpórka tył z GTI
-Rozpórka przód z GTI
-Założone oryginalne el. szyby z N15 3D HB
-Centralny zamek z pilotem (uniwersalny)
-Wspomaganie kierownicy
-Klimatyzacja
-Alusy 14"
-lampy tył polift
-lampy przód polift z czarnym malowaniem
-kierunkowskazy przód polift z czarnym malowaniem
-boczne kierunkowskazy białe
-Fotele i kanapa tył z GTI
-Boczki drzwi z GTI
-Grill VZR
-Tempomat VDO Tempostat GC12
-Zawieszenie kpl. z GTI: (dzieki SPOKOjny)
*przód amory SRL gazowe + Jamex -40mm
*tył amory bilstein + Jamex -40mm
-lampy tył 4 x postojówka + 2 x przeciwmgłowe
-obszyta skórką kierownica GTI
-Audio: Pioneer DEH2120UB + nagłośnienie BOSE System
-Felgi Custom Colour by Foo 15" + oponki Dayton D320 Evo -setup letni
W trakcie:
-Lotka (daszek) tylnej klapy (wersja bez światła stop)
Plany:
-Kolektor 4-2-1 i wywalić katalizatory
- a może SR20DE

Obecnie wygląda tak:



C.D.N.