Znalazłem na Coltmani coś takiego
najzwyczajniej nawierciłem dolne otwory wyżej, a przy górnych dospawałem nowe "ucha" z blachy 2mm, trzeba też skrócić dół mocowania żeby nie obcierał o gumę przegubu,
Co o tym sądzicie ?
Pozdro !
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
najzwyczajniej nawierciłem dolne otwory wyżej, a przy górnych dospawałem nowe "ucha" z blachy 2mm, trzeba też skrócić dół mocowania żeby nie obcierał o gumę przegubu,

spawanie amorkówBeNeK pisze:Cytat:
najzwyczajniej nawierciłem dolne otwory wyżej, a przy górnych dospawałem nowe "ucha" z blachy 2mm,...
 jakby to była rura w której znajduje sie wkład amora (demontowany/wymienny) to owszem ale takie coś to prosi o pomstę do nieba, nie napisał ten "ktoś" że robi się wszystko na własną odpowiedzialność....
 jakby to była rura w której znajduje sie wkład amora (demontowany/wymienny) to owszem ale takie coś to prosi o pomstę do nieba, nie napisał ten "ktoś" że robi się wszystko na własną odpowiedzialność....
 
  
 
nie wiem czy już przy takim zaawansowaniu prac i dążeniu do efektu nie lepiej poczekac i uzbierać kasę na jakiś gwint. W tym przypadku można podnieść autko bez większych problemów w górę na zimę, a przy przespawanych talerzach już niestety nieBeNeK pisze:Cięcie sprężyn zalatuje trochę drutem , to wole już uzbierać kasę i oddać amorki do skrócenia i utwardzeniaPodobno można też przespawać talerz który utrzymuje sprężynę od dołu


 Nie wiem jakie mam amory, przy zakupie samochodu 02.2012 miały sprawność ponad 70%. Sumując, ma być nisko i twardo zwłaszcza na dupie, bo koła w tym rozmiarze myślę, że nie będą obcierały ?
 Nie wiem jakie mam amory, przy zakupie samochodu 02.2012 miały sprawność ponad 70%. Sumując, ma być nisko i twardo zwłaszcza na dupie, bo koła w tym rozmiarze myślę, że nie będą obcierały ? 
 ale to co jeździłem na lince to jest kozak, a do tego dojeżdzam do pracy codziennie po 60 km w 5 osób.. ale myślę że będzie git
 ale to co jeździłem na lince to jest kozak, a do tego dojeżdzam do pracy codziennie po 60 km w 5 osób.. ale myślę że będzie git 
raczej kiepska firmaMandhorm pisze: MTS TECHNIK

hmmm ale z tego co widzę to nie ta półka cenowa jak MTS'yBoro1989 pisze:u mnie w temacie możesz zobaczyć jak siedzi prima na H&R -40 , w sumie nie wiem jakie są odczucia odnośnie jazdy bo jeszcze po wymianie sprężyn prima mi nie odpaliłaale to co jeździłem na lince to jest kozak, a do tego dojeżdzam do pracy codziennie po 60 km w 5 osób.. ale myślę że będzie git
 
 skąd te domysły?SID pisze:raczej kiepska firmaMandhorm pisze: MTS TECHNIK


 Seryjne amorki z GT są wystarczająco twarde jak dla mnie, ew przy wymianie się jakieś KYB albo Bile B6 czy B4 zapoda tylko jaka powinna być sprężyna parametrami dla regulacji 0-50mm do p11
 Seryjne amorki z GT są wystarczająco twarde jak dla mnie, ew przy wymianie się jakieś KYB albo Bile B6 czy B4 zapoda tylko jaka powinna być sprężyna parametrami dla regulacji 0-50mm do p11 
 Skoro tuleja leży luźno to kręcąc nakrętka tuleja też się będzie kręcić zapewne dobrze kombinuje
 Skoro tuleja leży luźno to kręcąc nakrętka tuleja też się będzie kręcić zapewne dobrze kombinuje 