Nissan Almera GTI rok: 97, kupiony niestety z komisu;
Silnik dobrze znany czyli: SR;
Zawieszenie: Założone sprężyny ''Lowteca'' lecz nie przeze mnie przez co nie znam potencjalnego obniżenia, no i ogólnie występuje zauważony brak działania amorków;
Modyfikacje: Zapłon delikatnie wyprzedzony, delikatnie zmieniony wydech, dolot CAI ze stożkiem. Zakupiony wydech chinol czeka na założenie.
Reszta zmian to podstawowe wymiany typu: hamulce, opony lecz nie do ukrycia jest też teraz remont karoserii który niedługo będzie ukończony gdyż stan blach trochę mnie martwił i do uzupełnienia całokształtu ktoś oblał mi drzwi i błotnik środkiem do usuwania lakieru pod szkołą po czym zdecydowałem się na delikatne przywiązanie do Almery.
Samochód miał służyć jako półśrodek lecz stało się inaczej i został docelowym jak na razie obiektem w którego lokuje pieniądze żeby poprawić jakoś jego stan.
Wstępne pomiary na 1/4 mili przedstawiły czasy <g-tech> na poziomie: 15,5sek, a ostatnio po wyjęciu kanapy i paru znajdujących się w bagażniku gratów:14:90sek.
Na wiosnę planuję zainstalowanie lepszego wydechu którego część się sukcesywnie wykona we własnych warunkach i prawdopodobnie mod rozrządu.
Na wstępie fotki wykonane po zakupie, a foki po remontowe wkrótce:



I mala próbka nowego lakieru:
