

MODEL: Primera P10 2.0 SLX 1995r z Rajchu
SILNIK: SR20De + lpg
ELEKTRONIKA:klimatyzacja, el. lusterka i podgrzewane, centralny, abs szyby, szyberdach, antenka

WNĘTRZE: welur + 2 skórzane zagłówki
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD WYDECHOWY: wyciety kat + kolektor z SR20VE + pucha z E36 2.5L - PEŁEN PRZELOT 60MM

UKLAD NAPĘDOWY: FWD

UKŁAD HAMULCOWY: kiedyś żółte zaciski

ZAWIESZENIE: KYB UltraSR przód, tył seria, springi MTS 40/40
AUDIO: oryginalne glosniczki nissana + muzodajnia sony
ECU: komputerek x2

KAROSERIA: sedan
KOŁA: 14 stalówki, zima,185/65 + 16 alufelgi,lato,205/45
AKTUALNA MOC: wersja 115 konna nigdy nie hamowana
PLANY część 1- przywrócenie stanu idealnego
- naprawa klimy- Z R O B I O N E
- naprawa węży chamulcowych bo rdzewieja strasznie- Z R O B I O N E
- wymiana pompy wody, lezy na tylnej kanapie

- ruda ruda !
- silnik ma byc I G Ł A , trasa spalanie w granicy 8l PB
- oczywiście LPG- Z R O B I O N E
Jeżeli to zrobię to wtedy być może pomyśle o jakiś większych modach

ZDJĘCIA, OPISY Z PRAC, INFORMACJE
ROK 2012
tak wyglądała przy zakupie

sesyjki jak Ryba z swoja srebrną nie robiłem bo 1 etap planów nie wykonany
Pompa wody


stara byla juz zmeczona, nie dosc, ze miala luzy to jeszcze byla masakrycznie przykrecona, o ile mozna bylo to nazwac przykreceniem

LPG:
Reduktor: ZAVOLI ZETA S (do ok 340km)
Zbiornik: 44l w koło
Sterownik: STAG 300 ISA2
Wtryskiwacze: OMVL REG FAST (maja starczyc do ok 200km)
stare przewody - ladnie je ruda polubila

mowe - strasznie dlugie byly, ale dobrze je sie tam powpinalo i swietnie sie sprawuja jak na razie


no i paliwowe tez nie sa piekne, z racji ze na gazie smigam to nie sa jednak priorytetem odnosnie wymiany


aluski przyjechały na Hyundaiu, z oponami 1 koło waży 20kg, stalówka 15kg


spadająca wcześniej opaska na przegubie wewnętrznym dała o sobie znać, przegub ładnie zaczął pyrkać


- dodatkowo jeszcze osłona zewnętrznego żeby za jakiś czas nie rozbierać ponownie
-klocki na przodzie bo po ostatnich wiele nie zostało, a też dziwne bo na lewym kole były ok, prawe to już jak na zdjęciu


- nie zliczone razy spawany wydech elektrodą....na szczęście Saqu ma już migomat


dwa zestawy naprawcze, 14h męczarni i minimalny efekt



Matadory Nordicca - całkiem spoko


a Tylko 5 lat różnicy

ROK 2013
realizacja planu doprowadzenia dupowozu do właściwego stanu troszkę ruszyła do przodu

LISTA PŁAC:
- 2 wahacze górne przód Lemfordera
- 2 łączniki stabilizatora przedniego JGR
- 2 łączniki stabilizatora tylnego TRW
- jeden z pasków
- 2 tylne łożyska + ABS
- tylny wahacz - wleczony SRL
- uszczelka pokrywy zaworów ELRINGA
- filtr oleju wiadome Filtrona
- Valvoline Max Life 5w40
- zakupiona jakoś w maju farba na progi + dach z s13

- nabicie klimy(800g), odgrzybienie, ozonowanie

nowy tylny wahacz - juz napitala ile wlezie...wytrzymał MIESIAC! ok 60zł allegro


dwa tylne łożyska wymienione


no i 2 tylne łączniki stabilizatora także wymienione


wymieniłem na nowo po raz któryś uszczelkę klawiatury + 4 małe których wcześniej nie wymieniłem + PONOWNIE mała modyfikacja śrub z pokrywki bo był duży problem z szczelnością oleju i pływającymi świeczkami, fotki nie mam, ale śruby z castoramy




klima znowu mi nie działa

No to springi i wahacze górne w końcu założone
Porównanie springów - nie dość, że czerwone krótsze o 4cm to i o wiele cięższe co mam nadzieje przełoży się na wytrzymałość i trwałość
Przód

Tył

Przed

Po


Wstępne wrażenia z jazdy super - tak jak chciałem, twardo i ZDECYDOWANIE lepiej P10 trzyma się w zakrętach.
Żeby nie było tak tanio to po wyjeździe z kanału została nie ciekawa plama...prawy amor popuścił olej

Co do klimy to chłodnica padła i dlatego cały gaz uciekł
Nowa Nissensa już przyszła

No i reszta itemków:
- koncowka drążka Yamato
- drążek 555

- atrapa kata na pełnym przelocie 60mm
- środkowy na pełnym przelocie 60mm

rozkleiłem cały reflektor i pobawiłem się trochę bo regulacja wysokości nie działała, na szczęście obędzie się bez kupna używki

Trzeba było jakoś jeździć

świeżo po klejeniu

kolejnym etapem prac było wyciągnięcie i pospawanie przednich sanek



tyle syfu w nich było

pospawane i malniete bitexem

już na swoim miejscu

czas operacji - prawie 11h

kolejne fanty

KYB UltraSR na przód

Kolektor wydechowy z SR20VE od Vixa


wszystko zamontowane, wrażenia z jazdy - z 115km P10 bez kata przesiadka na przelot i kolektorek VE była odczuwalna, większa elastyczność wyżej się lepiej wkręca - ale bez przesady - opcja poprawy elastyczności tylko po taniości, tak to się nie opłaca

boczki + fotele + kanapa w stanie agonalnym, jedno zdjęcie przed upchnięciem w kąt i oczekiwaniem na lepsze czasy $

stalówki trzeba było odświeżyć w miejscach styczności opony z kołem - wżery były już zacne

B L A C H A R K A
bez komentarza...prace w toku




po odkręceniu foteli i wykładziny tyle wody wyleciało z progu...ciekawe ile czasu w nim siedziała













jeżeli ktoś wytrzymał do końca to proszę o komentarz i wiele szczerości

sami widzicie w jakim stanie jest buda...dlatego zmuszony jestem sprzedać moje OZ'y ponieważ finansowo będzie mi bardzo ciężko wydołać do końca prac
ogłoszenie tutaj - > viewtopic.php?t=14528
POZDRO!