[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie gadaj, N/A i TURBO FWD mają być nasze. Powoli, aż do skutku. Tyle serducha włożone. Warto.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Prima idzie do przodu zgodnie z planem. Daaaaawno junioora na forum nie było. Niedługo ja zważymy. No i trochę modów od Coobcia soon. 13,... target for tonight 
Ostatnio zmieniony 2010-07-16, 17:55 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Może moja też jeszcze będzie N/A kiedyś...czas pokaże. Raczej jako dupowozik po bułki, bo VE pewnie już zostanie do końca. A że auto ciężkie, to po bułki i do pracy w sam raz będziextomek pisze:Nie gadaj, N/A i TURBO FWD mają być nasze. Powoli, aż do skutku. Tyle serducha włożone. Warto.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą.
U mnie skrzynia powoli kaput....więc też kiedyś czeka Prime nowa skrzynka za lepszych czasów
Półkubły z dobrymi szelkami wleciały
Może przepustnica Coobciowa wkrótce i krótsza skrzynia ze szperą. Będą zdjątka
13-ka musi być. I się zacznie jeździć w lapach. W Lublinie myślałem, że wylecę z fotela 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no fajne fotele ale do mojego SAABA 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Juz są, jutro zdjątka, bo bylo ciemno. Trzymanie rewelacja. I d... nie boli od siedzenia 
A Coobcio proponował kubelki.
Raz się wcisnąłem, jeszcze w chrupku-tragedia 
A Coobcio proponował kubelki.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ostatnio zmieniony 2010-07-29, 15:43 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ...Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerów
Jak to koniec we wnętrzu?xkarol pisze:Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ...Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerówco prawda nie zamocowlem seryjnego zapiecia do pasow w fotelu kierowcy
ale to sie poprawi
Jakies ladniejsze fotki jak ogarne wnetrze bo jest syf okrutny ... jakas ladna kierowniczka by sie przydala i koniec we wnetrzu
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Pewnie ze na seriiLimon pisze:No profi to wyglądaNa seryjnych szynach one siedzą ? Działa regulacja
Jezeli chodzi o kierownice to jakis "personal" jdm-owy, ale cena po 500 zl zamiata ... wiec poczeka na mega okazje ...
Beta byla chill'out-owa, nie ma cozuru82 pisze:Jak to koniec we wnętrzu?Kiedyś mówiłeś że w planach są monitory w zagłówkach plus jakaś konsolka w fotelu. Jak nie XBOX, to może chociaż PS2 ;P No i telewizja koniecznie...bo musimy w zimowe wieczory gdzieś siedzieć i pić
A ja już beemke sprzedałem pamiętaj
hehe
PS. a samochod masz oklejony elegancko
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby dźwięki lepiej się rozchodziłyKenet pisze:Po co wywalać kanapę jak się tube i wzmacniacz wozi
Ps. Fotele chłopaki wyszły mistrzowsko
Wpadajcie na oklejanie to przy okazji wsadzę w nie swoje dupsko i pomyślimy nad kolejnymi modami motorowni ale to po środzie bo do tego czasu ogarniam Zura maszynę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, spręż się. Możemy tylko w srodę. Zdążysz.
Mamy cały dzień do dyspozycji.
[ Dodano: 2010-07-30, 21:32 ]

[ Dodano: 2010-07-30, 21:32 ]
sergiej pisze:w koncu musze to napisac ...rudzielec sie robi "męski" w srodeczku![]()
male OT strasznie huczymy z tego slowa w szczecinie
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Fotele są świetne i pasy napewno przydadzą się przy pojeżdżawkach, ale ruda już powoli traci swoją cichociemność, a tak fajnie niszczyli sie ludzie w droższych furach
a teraz już jak zobaczą kubły i szelki to podejrzewam że będą na starcie już mniej pewni siebie 
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61








