

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Może moja też jeszcze będzie N/A kiedyś...czas pokaże. Raczej jako dupowozik po bułki, bo VE pewnie już zostanie do końca. A że auto ciężkie, to po bułki i do pracy w sam raz będziextomek pisze:Nie gadaj, N/A i TURBO FWD mają być nasze. Powoli, aż do skutku. Tyle serducha włożone. Warto.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą.
Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ...Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerów
Jak to koniec we wnętrzu?xkarol pisze:Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ...Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerówco prawda nie zamocowlem seryjnego zapiecia do pasow w fotelu kierowcy
ale to sie poprawi
Jakies ladniejsze fotki jak ogarne wnetrze bo jest syf okrutny ... jakas ladna kierowniczka by sie przydala i koniec we wnetrzu
Pewnie ze na seriiLimon pisze:No profi to wyglądaNa seryjnych szynach one siedzą ? Działa regulacja
Beta byla chill'out-owa, nie ma cozuru82 pisze:Jak to koniec we wnętrzu?Kiedyś mówiłeś że w planach są monitory w zagłówkach plus jakaś konsolka w fotelu. Jak nie XBOX, to może chociaż PS2 ;P No i telewizja koniecznie...bo musimy w zimowe wieczory gdzieś siedzieć i pić
A ja już beemke sprzedałem pamiętaj
hehe
Żeby dźwięki lepiej się rozchodziłyKenet pisze:Po co wywalać kanapę jak się tube i wzmacniacz wozi
sergiej pisze:w koncu musze to napisac ...rudzielec sie robi "męski" w srodeczku![]()
male OT strasznie huczymy z tego slowa w szczecinie