Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-15, 22:55

No podaje autko, podaje....gratulacje 8-) Nie to co mój chrup :(

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-16, 00:07

Zuru, ostatni będa pierwszymi, tylko autko trzeba dogłaskać ;-) I nie ma jeździć tylko po bułki :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-16, 06:17

xtomek pisze:Zuru, ostatni będa pierwszymi, tylko autko trzeba dogłaskać ;-) I nie ma jeździć tylko po bułki :mrgreen:
Jaaasne........brak sił.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-16, 10:43

Nie gadaj, N/A i TURBO FWD mają być nasze. Powoli, aż do skutku. Tyle serducha włożone. Warto.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-07-16, 17:31

szczerze watpiłem w wasza Prime, że za ciężka, że dupowóz i takie inne głupoty :oops: a tu miłe zaskoczenie i bardzo dobry czas 8-) gratulacje, pozostaje życzyć 13 8-)
PS: a co sie dzieje z Primera Juniora?? Ciekawe jak była by różnica pomiedzy wami ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-16, 17:40

Prima idzie do przodu zgodnie z planem. Daaaaawno junioora na forum nie było. Niedługo ja zważymy. No i trochę modów od Coobcia soon. 13,... target for tonight :-P
Ostatnio zmieniony 2010-07-16, 17:55 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-16, 17:51

xtomek pisze:Nie gadaj, N/A i TURBO FWD mają być nasze. Powoli, aż do skutku. Tyle serducha włożone. Warto.
Teraz około 218KM 231Nm przed nami, no i może krótka skrzynia ze szperą. :-P
Może moja też jeszcze będzie N/A kiedyś...czas pokaże. Raczej jako dupowozik po bułki, bo VE pewnie już zostanie do końca. A że auto ciężkie, to po bułki i do pracy w sam raz będzie ;)

U mnie skrzynia powoli kaput....więc też kiedyś czeka Prime nowa skrzynka za lepszych czasów :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-17, 10:53

Nie odpuszczaj!!
Tomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-17, 13:02

oj pięknie pięknie Xksy
aż się nie chce wierzyć że przy calym wnętrzu czasy bliskie złamania 13...ale i ogromna zasługa tutaj COOBCIA--toż to DR.NISMO :P
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-25, 20:31

Półkubły z dobrymi szelkami wleciały :-P Może przepustnica Coobciowa wkrótce i krótsza skrzynia ze szperą. Będą zdjątka :-P 13-ka musi być. I się zacznie jeździć w lapach. W Lublinie myślałem, że wylecę z fotela :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-07-25, 21:35

Tylko pozazdroscic! co chwila cos w wozie sie dzieje :mrgreen:

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-07-25, 21:54

Foteczki pogladowe ...
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-25, 23:01

No no fajne fotele ale do mojego SAABA :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-25, 23:08

Fotele kozackie :D Coś takiego by pasowało do mojego może ;) Choć na te seryjne moje nawet nie narzekam jak na razie, a że po torze nie latam, to styknie :P

P.S
Coś takiego chyba siedzi u Jakuba w srebrnym Saabie :) Wyglądają super.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-28, 21:08

Juz są, jutro zdjątka, bo bylo ciemno. Trzymanie rewelacja. I d... nie boli od siedzenia :-P
A Coobcio proponował kubelki. :-> Raz się wcisnąłem, jeszcze w chrupku-tragedia :shock:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-28, 21:48

No te kubełki z chrupka to nie za wygodne było choć te recaro to rewelacja :mrgreen: Jestem Ciekaw jak to na żywo w primie wygląda ;) Bo w saabie wnętrze optycznie sie powiększyło siedząc na tylnej kanapie :-D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-29, 12:38

Zdjątka z telefonu, szaro było i padało:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-07-29, 15:43 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-29, 12:40

No no elegancko :) xkarol z cegła odwalili dobrą robotę :D Troszkę funkcjonalność auta spadła, bo z tyłu nikt nie usiądzie za kierowcą ;) Ale jak auto ma być na tor, to w sumie się nie liczy :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-07-29, 13:15

w koncu musze to napisac ...rudzielec sie robi "męski" w srodeczku :P

male OT strasznie huczymy z tego slowa w szczecinie :P

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-29, 14:15

Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerów :)

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-07-29, 14:49

Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerów
Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ... :) co prawda nie zamocowlem seryjnego zapiecia do pasow w fotelu kierowcy ;p ale to sie poprawi :) Jakies ladniejsze fotki jak ogarne wnetrze bo jest syf okrutny ... jakas ladna kierowniczka by sie przydala i koniec we wnetrzu :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-07-29, 18:12

xkarol pisze:
Kenet pisze:Wystarczy rozpiąć mocowanie szelek z tyłu i zapiąć się w seryjny pas na czas przewozu pasażerów
Dokladnie zajmie to jakies 15 sekund, widac na 2 i 3 zdjeciu ... :) co prawda nie zamocowlem seryjnego zapiecia do pasow w fotelu kierowcy ;p ale to sie poprawi :) Jakies ladniejsze fotki jak ogarne wnetrze bo jest syf okrutny ... jakas ladna kierowniczka by sie przydala i koniec we wnetrzu :P
Jak to koniec we wnętrzu? ;) Kiedyś mówiłeś że w planach są monitory w zagłówkach plus jakaś konsolka w fotelu. Jak nie XBOX, to może chociaż PS2 ;P No i telewizja koniecznie...bo musimy w zimowe wieczory gdzieś siedzieć i pić ;) A ja już beemke sprzedałem pamiętaj :D hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-29, 18:16

Pewnie, że tak. Jeszcze klimę i centralny uruchomić trzeba :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-07-29, 20:21

No profi to wygląda :mrgreen: Na seryjnych szynach one siedzą ? Działa regulacja :->

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-07-29, 23:35

Limon pisze:No profi to wygląda :mrgreen: Na seryjnych szynach one siedzą ? Działa regulacja :->
Pewnie ze na serii ;) regulacja przod - tyl, oparcie, plus pompka (gruszka) do regulacji odcinka ledzwiowego. Ale mam jakies pasy na ktorych nie da sie sciagac regulacji na cyckach ;) trzeba je inaczej zaplesc ;p

Jezeli chodzi o kierownice to jakis "personal" jdm-owy, ale cena po 500 zl zamiata ... wiec poczeka na mega okazje ... :)
zuru82 pisze:Jak to koniec we wnętrzu? ;) Kiedyś mówiłeś że w planach są monitory w zagłówkach plus jakaś konsolka w fotelu. Jak nie XBOX, to może chociaż PS2 ;P No i telewizja koniecznie...bo musimy w zimowe wieczory gdzieś siedzieć i pić ;) A ja już beemke sprzedałem pamiętaj :D hehe
Beta byla chill'out-owa, nie ma co :) ale majac moment z turbo VE-ka gdzie kg nie robia takiego znaczenia to widze na zime u Ciebie caly zestaw do wieczornych wyczynow:) hehehe. U mnie to by juz kanapy nie bylo gdyby niew zmacniacz i tuba ktorych do blachy nie przykrece :)

PS. a samochod masz oklejony elegancko :) ... tak i my chcemy :) !!! Coobcio do dziela :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-07-30, 01:43

Po co wywalać kanapę jak się tube i wzmacniacz wozi :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-30, 08:20

Kenet pisze:Po co wywalać kanapę jak się tube i wzmacniacz wozi :->
Żeby dźwięki lepiej się rozchodziły :D

Ps. Fotele chłopaki wyszły mistrzowsko !!
Wpadajcie na oklejanie to przy okazji wsadzę w nie swoje dupsko i pomyślimy nad kolejnymi modami motorowni ale to po środzie bo do tego czasu ogarniam Zura maszynę :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-07-30, 15:53

Coobcio, spręż się. Możemy tylko w srodę. Zdążysz. :-P Mamy cały dzień do dyspozycji.

[ Dodano: 2010-07-30, 21:32 ]
sergiej pisze:w koncu musze to napisac ...rudzielec sie robi "męski" w srodeczku :P

male OT strasznie huczymy z tego slowa w szczecinie :P
:-D :-D :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-07-30, 23:08

Fotele są świetne i pasy napewno przydadzą się przy pojeżdżawkach, ale ruda już powoli traci swoją cichociemność, a tak fajnie niszczyli sie ludzie w droższych furach :) a teraz już jak zobaczą kubły i szelki to podejrzewam że będą na starcie już mniej pewni siebie :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-02, 09:58

No i firmowe naklejeczki. Przymiarka na środę :-P

Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”