P11 2.0 Tłumik Końcowy, wydech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
P11 2.0 Tłumik Końcowy, wydech
Po przejechaniu przez stary przejazd kolejowy pekła (juz troche przerdzewiała) rura przed koncowym tłumikiem. Jako że mam już SSAca 4-2-1 zastanawiam sie czy wymienić tłumik na nowy seryjny, czy kupić przelotowo komorowy i przy okazji dopłacić i wymienić wydech za SSACiem na 2,5" i na koniec dać przelotowo komorowy.
Czy mogłby ktoś polecić jakiś przelotowo komorowy i podać ile mniejwięcej taki kosztuje?
Ile powinna kosztować wymiana wydechu na 2,5" (za ssaciem do tłumika przelotowo komorowego - włącznie)?
Dodam, że facet od tłumików za nowy tłumik (polski zamiennik) wraz z montażem liczy sobie 180 zł.
Czy mogłby ktoś polecić jakiś przelotowo komorowy i podać ile mniejwięcej taki kosztuje?
Ile powinna kosztować wymiana wydechu na 2,5" (za ssaciem do tłumika przelotowo komorowego - włącznie)?
Dodam, że facet od tłumików za nowy tłumik (polski zamiennik) wraz z montażem liczy sobie 180 zł.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Ja mam pierwszy tłumik przelotowy a drugi przelotowo komorowy. Jeśli chodzi o końcowy to ten: http://allegro.pl/item996735320_tlumik_ ... ienie.html dużo osób poleca i ma silencer. Custom np w El-tecu kosztuje 450 zł
ja robiłem u siebie ze stali tzw aluminiowanej (do wydechów)
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=451&start=0
jak co to mogę Ci wyspawać jak będziesz chciał, jak coś to PW
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=451&start=0
jak co to mogę Ci wyspawać jak będziesz chciał, jak coś to PW

A jak z brzmieniem, z regulacją silencera. Też mi ten polecano. Czy ktoś kto to ma na aucie może się wypowiedzieć jak toto pracuje?bombel pisze:Jeśli chodzi o końcowy to ten: http://allegro.pl/item996..._brzmienie.html dużo osób poleca i ma silencer.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Ważą tyle samo
To tak jak pytanie co jest lżejsze? Tona puchu czy tona stali?
Zasadniczą sprawa jest grubość blachy użytej do wyprodukowania takiego wydechu i tłumików. Wydechy z kwasa robi się najczęściej z blachy i rur 1,5mm. Wydechy ze zwykłej stali, zależy od producenta. Seryjne są z blach i rur 1-2mm a "customowe" np Tomali z blach 2-4mm.


BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Wronek - ja robiłem u siebie budżetowo ze zwykłej stali - 2.5 cala - w sumie to trochę ponad bo rura w środku ma ponad 65mm. Rury kupiłem 3.3 metra i do tego 4 kolanka - zapłaciłem 170 zł za materiał i jeszcze mi z metr rury zostało.
http://picasaweb.google.pl/PiotrekS222/Wydech25Cala - tak to wyglądało wszystko, wymaga jeszcze dopracowania
Na razie mam ostatni fabryczny tłumik, ale już w drodze jest przelotowy środkowy - za 60zł ze zwykłej stali, i replika "APEXi" za ok 140 zł na końcowy. Wszystkie tłumiki 2.5 cala
Można z kwasa mieć wydech za grubszą kasę, a można i mieć budżetowo za mniejszą. Wiadomo - z kwasa TIGiem spawane będzie lepsze niż zwykła stal migomatem, ale koszty kwasa większe zdecydowanie.
http://picasaweb.google.pl/PiotrekS222/Wydech25Cala - tak to wyglądało wszystko, wymaga jeszcze dopracowania


Też wiem coś o tym
Ja mam full przelot na środkowym ala katalizator i końcowym przelotowym podobnym do Apexi i bez silencera jest głośno. Na początku wydaje się nie do wytrzymania ale później człowiek się przyzwyczaja
W trasie przy 120-130 ciężko radio zrozumieć i do tego pogaduchy z pasażerem to już w ogóle niezły dialog.
Faktem jest że po założeniu silencera wydaje się być o połowę ciszej za to zmienia się bardzo na niekorzyść efekt dzwiękowy
Popierduje kijowo na wolnych obrotach, pomiędzy sciankami wkładki przedostaje się powietrze i dlatego. Za to większy komfort jazdy. Ciężko wypoziomować kurcze ale jakiś komorowy by się przydał
A jak tam wrażenia po założeniu SSAC-a? BO w P11 jest kolektor z katem:D hehe powinna być różnica.


Faktem jest że po założeniu silencera wydaje się być o połowę ciszej za to zmienia się bardzo na niekorzyść efekt dzwiękowy


A jak tam wrażenia po założeniu SSAC-a? BO w P11 jest kolektor z katem:D hehe powinna być różnica.
Nissan Primera SR20DE+T
U mnie wrażenia pozytywne 
Na tym wydechu, mimo że jeszcze nie jest kompletny przelot jest różnica. Dodatkowo razem z wydechem zrobiłem mod rozrządu i powiem szczerze, że chyba mam luzy na wahaczach dolnych
bo teraz na 2 biegu od 4 tys obrotów jak zaczyna ciągnąć to auta nie mogę opanować - lata w prawo lewo.
Zobaczymy jak przyjadą tłumiki przelotowe - na pewno też się poprawi jeszcze trochę, bo ten fabryczny komorowy ostatni to straszna lipa - zatyczka jak kartofel w wydechu

Na tym wydechu, mimo że jeszcze nie jest kompletny przelot jest różnica. Dodatkowo razem z wydechem zrobiłem mod rozrządu i powiem szczerze, że chyba mam luzy na wahaczach dolnych

Zobaczymy jak przyjadą tłumiki przelotowe - na pewno też się poprawi jeszcze trochę, bo ten fabryczny komorowy ostatni to straszna lipa - zatyczka jak kartofel w wydechu

jeśli wydech dobry za normalne siano to mogę polecić tego gościa http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=13137266
Mam wydech od niego w swojej nysce i po 4tys jest tak jakbym go co dopiero założył
Mam wydech od niego w swojej nysce i po 4tys jest tak jakbym go co dopiero założył
nissan tu nissan tam almere mam
GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie
???
felgi BBS
audio - a po co?
GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie

felgi BBS
audio - a po co?
Witam odswierze temat troche mianowicie wsadziłem wczoraj przelot na koniec i jest padaka auto sie zamuliło i tak myśle czy w moim przypadku nie bedzie lepiej dać od kata wydech z 2,0 np z gt co wy na to? Powinno być chyba sporo ciszej i lepiej z osiagami
[ Dodano: 2010-11-07, 11:02 ]
dodam ze mój silnik to ga16 o pełnej mocy 102 km
[ Dodano: 2010-11-07, 11:02 ]
dodam ze mój silnik to ga16 o pełnej mocy 102 km
nie wiem dokładnie co to za firma w każdym bądz razie tłumik jest krótki bardzo dzwięk ma baaardzo basowy ale zamulił mi auto wzglądem seri myslałem ze sie poprawi ale nic z tego
[ Dodano: 2010-11-07, 21:15 ]
wpadłem na pomysł zeby zaadaptować wydech z maximy 3,0 końcowe tłumiki ludzie jakos wsadzają wiec moze i srodkowy + koncowy sie uda

[ Dodano: 2010-11-07, 21:15 ]
wpadłem na pomysł zeby zaadaptować wydech z maximy 3,0 końcowe tłumiki ludzie jakos wsadzają wiec moze i srodkowy + koncowy sie uda
Przy samej zmianie końcowego tłumika na przelot różnicy gigantycznej w mocy nie odczujesz.
A bez pomiarów to ciężko stwierdzić tak naprawdę to czy mocy przybyło czy auto się zamuliło. Dupohamownia jest dość zawodna - wiem po sobie bo często mi się wydawało że po jakimś modzie sie nie wiele zmieniło a po zrobieniu najprostszych pomiarów choćby gtechem różnice było widać od razu.
A bez pomiarów to ciężko stwierdzić tak naprawdę to czy mocy przybyło czy auto się zamuliło. Dupohamownia jest dość zawodna - wiem po sobie bo często mi się wydawało że po jakimś modzie sie nie wiele zmieniło a po zrobieniu najprostszych pomiarów choćby gtechem różnice było widać od razu.