P11 2.0 Tłumik Końcowy, wydech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- 
				Hiszpan 207
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
P11 2.0 Tłumik Końcowy, wydech
Po przejechaniu przez stary przejazd kolejowy pekła (juz troche przerdzewiała) rura przed koncowym tłumikiem. Jako że mam już SSAca 4-2-1 zastanawiam sie czy wymienić tłumik na nowy seryjny, czy kupić przelotowo komorowy i przy okazji dopłacić i wymienić wydech za SSACiem na 2,5" i na koniec dać przelotowo komorowy.
Czy mogłby ktoś polecić jakiś przelotowo komorowy i podać ile mniejwięcej taki kosztuje?
Ile powinna kosztować wymiana wydechu na 2,5" (za ssaciem do tłumika przelotowo komorowego - włącznie)?
Dodam, że facet od tłumików za nowy tłumik (polski zamiennik) wraz z montażem liczy sobie 180 zł.
			
									
									Czy mogłby ktoś polecić jakiś przelotowo komorowy i podać ile mniejwięcej taki kosztuje?
Ile powinna kosztować wymiana wydechu na 2,5" (za ssaciem do tłumika przelotowo komorowego - włącznie)?
Dodam, że facet od tłumików za nowy tłumik (polski zamiennik) wraz z montażem liczy sobie 180 zł.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
						- 
				Hiszpan 207
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Ja mam pierwszy tłumik przelotowy a drugi przelotowo komorowy. Jeśli chodzi o końcowy to ten: http://allegro.pl/item996735320_tlumik_ ... ienie.html dużo osób poleca i ma silencer. Custom np w El-tecu kosztuje 450 zł
			
									
									
						ja robiłem u siebie ze stali tzw aluminiowanej (do wydechów) 
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=451&start=0
jak co to mogę Ci wyspawać jak będziesz chciał, jak coś to PW
			
									
									
						http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?t=451&start=0
jak co to mogę Ci wyspawać jak będziesz chciał, jak coś to PW

A jak z brzmieniem, z regulacją silencera. Też mi ten polecano. Czy ktoś kto to ma na aucie może się wypowiedzieć jak toto pracuje?bombel pisze:Jeśli chodzi o końcowy to ten: http://allegro.pl/item996..._brzmienie.html dużo osób poleca i ma silencer.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
						Ważą tyle samo  To tak jak pytanie co jest lżejsze? Tona puchu czy tona stali?
 To tak jak pytanie co jest lżejsze? Tona puchu czy tona stali?   Zasadniczą sprawa jest grubość blachy użytej do wyprodukowania takiego wydechu i tłumików. Wydechy z kwasa robi się najczęściej z blachy i rur 1,5mm. Wydechy ze zwykłej stali, zależy od producenta. Seryjne są z blach i rur 1-2mm a "customowe" np Tomali z blach 2-4mm.
  Zasadniczą sprawa jest grubość blachy użytej do wyprodukowania takiego wydechu i tłumików. Wydechy z kwasa robi się najczęściej z blachy i rur 1,5mm. Wydechy ze zwykłej stali, zależy od producenta. Seryjne są z blach i rur 1-2mm a "customowe" np Tomali z blach 2-4mm.
			
									
									 To tak jak pytanie co jest lżejsze? Tona puchu czy tona stali?
 To tak jak pytanie co jest lżejsze? Tona puchu czy tona stali?   Zasadniczą sprawa jest grubość blachy użytej do wyprodukowania takiego wydechu i tłumików. Wydechy z kwasa robi się najczęściej z blachy i rur 1,5mm. Wydechy ze zwykłej stali, zależy od producenta. Seryjne są z blach i rur 1-2mm a "customowe" np Tomali z blach 2-4mm.
  Zasadniczą sprawa jest grubość blachy użytej do wyprodukowania takiego wydechu i tłumików. Wydechy z kwasa robi się najczęściej z blachy i rur 1,5mm. Wydechy ze zwykłej stali, zależy od producenta. Seryjne są z blach i rur 1-2mm a "customowe" np Tomali z blach 2-4mm.BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
						512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Wronek - ja robiłem u siebie budżetowo ze zwykłej stali - 2.5 cala - w sumie to trochę ponad bo rura w środku ma ponad 65mm. Rury kupiłem 3.3 metra i do tego 4 kolanka - zapłaciłem 170 zł za materiał i jeszcze mi z metr rury zostało.
http://picasaweb.google.pl/PiotrekS222/Wydech25Cala - tak to wyglądało wszystko, wymaga jeszcze dopracowania Na razie mam ostatni fabryczny tłumik, ale już w drodze jest przelotowy środkowy - za 60zł ze zwykłej stali, i replika "APEXi" za ok 140 zł na końcowy. Wszystkie tłumiki 2.5 cala
 Na razie mam ostatni fabryczny tłumik, ale już w drodze jest przelotowy środkowy - za 60zł ze zwykłej stali, i replika "APEXi" za ok 140 zł na końcowy. Wszystkie tłumiki 2.5 cala  Można z kwasa mieć wydech za grubszą kasę, a można i mieć budżetowo za mniejszą. Wiadomo - z kwasa TIGiem spawane będzie lepsze niż zwykła stal migomatem, ale koszty kwasa większe zdecydowanie.
 Można z kwasa mieć wydech za grubszą kasę, a można i mieć budżetowo za mniejszą. Wiadomo - z kwasa TIGiem spawane będzie lepsze niż zwykła stal migomatem, ale koszty kwasa większe zdecydowanie.
			
									
									
						http://picasaweb.google.pl/PiotrekS222/Wydech25Cala - tak to wyglądało wszystko, wymaga jeszcze dopracowania
 Na razie mam ostatni fabryczny tłumik, ale już w drodze jest przelotowy środkowy - za 60zł ze zwykłej stali, i replika "APEXi" za ok 140 zł na końcowy. Wszystkie tłumiki 2.5 cala
 Na razie mam ostatni fabryczny tłumik, ale już w drodze jest przelotowy środkowy - za 60zł ze zwykłej stali, i replika "APEXi" za ok 140 zł na końcowy. Wszystkie tłumiki 2.5 cala  Można z kwasa mieć wydech za grubszą kasę, a można i mieć budżetowo za mniejszą. Wiadomo - z kwasa TIGiem spawane będzie lepsze niż zwykła stal migomatem, ale koszty kwasa większe zdecydowanie.
 Można z kwasa mieć wydech za grubszą kasę, a można i mieć budżetowo za mniejszą. Wiadomo - z kwasa TIGiem spawane będzie lepsze niż zwykła stal migomatem, ale koszty kwasa większe zdecydowanie.Też wiem coś o tym  Ja mam full przelot na środkowym ala katalizator i końcowym przelotowym podobnym do Apexi i bez silencera jest głośno. Na początku wydaje się nie do wytrzymania ale później człowiek się przyzwyczaja
 Ja mam full przelot na środkowym ala katalizator i końcowym przelotowym podobnym do Apexi i bez silencera jest głośno. Na początku wydaje się nie do wytrzymania ale później człowiek się przyzwyczaja  W trasie przy 120-130 ciężko radio zrozumieć i do tego pogaduchy z pasażerem to już w ogóle niezły dialog.
 W trasie przy 120-130 ciężko radio zrozumieć i do tego pogaduchy z pasażerem to już w ogóle niezły dialog.
Faktem jest że po założeniu silencera wydaje się być o połowę ciszej za to zmienia się bardzo na niekorzyść efekt dzwiękowy Popierduje kijowo na wolnych obrotach, pomiędzy sciankami wkładki przedostaje się powietrze i dlatego. Za to większy komfort jazdy. Ciężko wypoziomować kurcze ale jakiś komorowy by się przydał
 Popierduje kijowo na wolnych obrotach, pomiędzy sciankami wkładki przedostaje się powietrze i dlatego. Za to większy komfort jazdy. Ciężko wypoziomować kurcze ale jakiś komorowy by się przydał  
 
A jak tam wrażenia po założeniu SSAC-a? BO w P11 jest kolektor z katem:D hehe powinna być różnica.
			
									
									 Ja mam full przelot na środkowym ala katalizator i końcowym przelotowym podobnym do Apexi i bez silencera jest głośno. Na początku wydaje się nie do wytrzymania ale później człowiek się przyzwyczaja
 Ja mam full przelot na środkowym ala katalizator i końcowym przelotowym podobnym do Apexi i bez silencera jest głośno. Na początku wydaje się nie do wytrzymania ale później człowiek się przyzwyczaja  W trasie przy 120-130 ciężko radio zrozumieć i do tego pogaduchy z pasażerem to już w ogóle niezły dialog.
 W trasie przy 120-130 ciężko radio zrozumieć i do tego pogaduchy z pasażerem to już w ogóle niezły dialog.Faktem jest że po założeniu silencera wydaje się być o połowę ciszej za to zmienia się bardzo na niekorzyść efekt dzwiękowy
 Popierduje kijowo na wolnych obrotach, pomiędzy sciankami wkładki przedostaje się powietrze i dlatego. Za to większy komfort jazdy. Ciężko wypoziomować kurcze ale jakiś komorowy by się przydał
 Popierduje kijowo na wolnych obrotach, pomiędzy sciankami wkładki przedostaje się powietrze i dlatego. Za to większy komfort jazdy. Ciężko wypoziomować kurcze ale jakiś komorowy by się przydał  
 A jak tam wrażenia po założeniu SSAC-a? BO w P11 jest kolektor z katem:D hehe powinna być różnica.
Nissan Primera SR20DE+T
						U mnie wrażenia pozytywne 
Na tym wydechu, mimo że jeszcze nie jest kompletny przelot jest różnica. Dodatkowo razem z wydechem zrobiłem mod rozrządu i powiem szczerze, że chyba mam luzy na wahaczach dolnych bo teraz na 2 biegu od 4 tys obrotów jak zaczyna ciągnąć to auta nie mogę opanować - lata w prawo lewo.
 bo teraz na 2 biegu od 4 tys obrotów jak zaczyna ciągnąć to auta nie mogę opanować - lata w prawo lewo.
Zobaczymy jak przyjadą tłumiki przelotowe - na pewno też się poprawi jeszcze trochę, bo ten fabryczny komorowy ostatni to straszna lipa - zatyczka jak kartofel w wydechu
			
									
									
						
Na tym wydechu, mimo że jeszcze nie jest kompletny przelot jest różnica. Dodatkowo razem z wydechem zrobiłem mod rozrządu i powiem szczerze, że chyba mam luzy na wahaczach dolnych
 bo teraz na 2 biegu od 4 tys obrotów jak zaczyna ciągnąć to auta nie mogę opanować - lata w prawo lewo.
 bo teraz na 2 biegu od 4 tys obrotów jak zaczyna ciągnąć to auta nie mogę opanować - lata w prawo lewo.Zobaczymy jak przyjadą tłumiki przelotowe - na pewno też się poprawi jeszcze trochę, bo ten fabryczny komorowy ostatni to straszna lipa - zatyczka jak kartofel w wydechu

jeśli wydech dobry za normalne siano to mogę polecić tego gościa http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=13137266
Mam wydech od niego w swojej nysce i po 4tys jest tak jakbym go co dopiero założył
			
									
									Mam wydech od niego w swojej nysce i po 4tys jest tak jakbym go co dopiero założył
nissan tu nissan tam almere mam
GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie ???
???
felgi BBS
audio - a po co?
						GTI
dolot custom
wydech Proex
zawieszenie
 ???
???felgi BBS
audio - a po co?
Witam odswierze temat troche mianowicie wsadziłem wczoraj przelot na koniec i jest padaka auto sie zamuliło i tak myśle czy w moim przypadku nie bedzie lepiej dać od kata wydech z 2,0 np z gt co wy na to? Powinno być chyba sporo ciszej i lepiej z osiagami 
[ Dodano: 2010-11-07, 11:02 ]
dodam ze mój silnik to ga16 o pełnej mocy 102 km
			
									
									
						[ Dodano: 2010-11-07, 11:02 ]
dodam ze mój silnik to ga16 o pełnej mocy 102 km
nie wiem dokładnie co to za firma w każdym bądz razie tłumik jest krótki bardzo dzwięk ma baaardzo basowy ale zamulił mi auto wzglądem seri myslałem ze sie poprawi ale nic z tego
  
 
[ Dodano: 2010-11-07, 21:15 ]
wpadłem na pomysł zeby zaadaptować wydech z maximy 3,0 końcowe tłumiki ludzie jakos wsadzają wiec moze i srodkowy + koncowy sie uda
			
									
									
						 
 [ Dodano: 2010-11-07, 21:15 ]
wpadłem na pomysł zeby zaadaptować wydech z maximy 3,0 końcowe tłumiki ludzie jakos wsadzają wiec moze i srodkowy + koncowy sie uda
Przy samej zmianie końcowego tłumika na przelot różnicy gigantycznej w mocy nie odczujesz.
A bez pomiarów to ciężko stwierdzić tak naprawdę to czy mocy przybyło czy auto się zamuliło. Dupohamownia jest dość zawodna - wiem po sobie bo często mi się wydawało że po jakimś modzie sie nie wiele zmieniło a po zrobieniu najprostszych pomiarów choćby gtechem różnice było widać od razu.
			
									
									
						A bez pomiarów to ciężko stwierdzić tak naprawdę to czy mocy przybyło czy auto się zamuliło. Dupohamownia jest dość zawodna - wiem po sobie bo często mi się wydawało że po jakimś modzie sie nie wiele zmieniło a po zrobieniu najprostszych pomiarów choćby gtechem różnice było widać od razu.














