
MODEL Maxima A32 wersja kanadyjska
ROCZNIK: 1995
SILNIK: VQ30DE
MOC:
- seryjnie 193KM 255NM
- aktualnie 235KM+ 305NM+
SKRZYNIA:
- manualna + szpera
UKŁAD WYDECHOWY: przelotowy.
- Custom kolektory wydechowe 3-1 owinięte bandażem termoizolacyjnym,
- Custom Y-pipe 2.5 cala,
- B-pipe 2.5 cala ze środkowym customowym tłumikiem,
- końcowy tłumik przelotowy (duża puszka, bardzo cichy),
- końcówka wydechu owalna
UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący MEVI
- przeportowany i wypolerowany dolny kolektor ssący,
- przeportowany górny kolektor ssący + wejście na przepustnicę,
- uszczelka termoizolacyjna między dolnym kolektorem ssącym a górnym kolektorem oraz między górnym kolektorem ssącym a przepustnicą,
- dolot 77mm zakończony filtrem stożkowym Fujita,
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - na lato 4-tłoczkowe zaciski Brembo z Nissana 350Z + tarcze 318mm
- tył - nacinane i nawiercane tarcze Mikoda + klocki TRW
KOŁA:
- 18-calowe felgi z Nissana 350Z + opony Bridgestone 225/45
WNĘTRZE:
- czarna skóra,
- climatronic,
- szyberdach,
- drewniane oryginalne elementy wykończeniowe
- białe oryginalne tarcze zegarów zostały zastąpione stonowanymi czarnymi,
STYLISTYKA: estetycznie i elegancko
- przedni zderzak z wersji poliftowej,
- grill z wersji poliftowej,
- przednie reflektory gładkie z wersji poliftowej,
- kierunkowskazy clear,
- klapa tylna z wersji poliftowej,
- tylne lampy clear,
AUDIO:
- 2-dinowe radio BOSE + zestaw 6 głośników tej samej firmy
- zmieniarka 6-płytowa Clarion






Przednie hemulce



Zabawa z kolektorami i Y-pipe'em





tylne hebelki

B-pipe + końcowy
custom przerobiony środkowy tłumik z Toyoty 55mm na 65mm

B-pipe + końcowy 65mm

dziurkowanie rury wewnętrznej środkowego tłumika

produkt finalny

Kolejny etap to wyjęcie silnika, dostanie się do rozrządu i wymiana napinacza łańcucha, odelżenie koła zamachowego, lakierka elementów, dorobienie uszczelek termoizolacyjnych, porting i polerka kolektora i podstawy kolektora ssacego,






I ostatni etap poskładanie wszystkiego do kupy
wymiana wszystkich podciśnień









Nasz kompan przy pracy, niestety był zdezorientowany i nie wiedział o co chodzi że o godzinie 2:00 jeszcze nikt nie spał - on też z tego powodu nie mógł zasnąć



