![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka67.jpg)
MODEL Maxima A32 wersja kanadyjska
ROCZNIK: 1995
SILNIK: VQ30DE
MOC:
- seryjnie 193KM 255NM
- aktualnie 235KM+ 305NM+
SKRZYNIA:
- manualna + szpera
UKŁAD WYDECHOWY: przelotowy.
- Custom kolektory wydechowe 3-1 owinięte bandażem termoizolacyjnym,
- Custom Y-pipe 2.5 cala,
- B-pipe 2.5 cala ze środkowym customowym tłumikiem,
- końcowy tłumik przelotowy (duża puszka, bardzo cichy),
- końcówka wydechu owalna
UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący MEVI
- przeportowany i wypolerowany dolny kolektor ssący,
- przeportowany górny kolektor ssący + wejście na przepustnicę,
- uszczelka termoizolacyjna między dolnym kolektorem ssącym a górnym kolektorem oraz między górnym kolektorem ssącym a przepustnicą,
- dolot 77mm zakończony filtrem stożkowym Fujita,
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - na lato 4-tłoczkowe zaciski Brembo z Nissana 350Z + tarcze 318mm
- tył - nacinane i nawiercane tarcze Mikoda + klocki TRW
KOŁA:
- 18-calowe felgi z Nissana 350Z + opony Bridgestone 225/45
WNĘTRZE:
- czarna skóra,
- climatronic,
- szyberdach,
- drewniane oryginalne elementy wykończeniowe
- białe oryginalne tarcze zegarów zostały zastąpione stonowanymi czarnymi,
STYLISTYKA: estetycznie i elegancko
- przedni zderzak z wersji poliftowej,
- grill z wersji poliftowej,
- przednie reflektory gładkie z wersji poliftowej,
- kierunkowskazy clear,
- klapa tylna z wersji poliftowej,
- tylne lampy clear,
AUDIO:
- 2-dinowe radio BOSE + zestaw 6 głośników tej samej firmy
- zmieniarka 6-płytowa Clarion
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/Maxima1.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka45.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka61.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka32.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka12.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20by%20Marcin/furka30.jpg)
Przednie hemulce
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20Brembo%20350Z/PICT0164.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20Brembo%20350Z/PICT0165.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20Brembo%20350Z/PICT0175.jpg)
Zabawa z kolektorami i Y-pipe'em
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/131020111383.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/111020111375.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/141020111390.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/131020111385.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/PICT0429.jpg)
tylne hebelki
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/PICT0096.jpg)
B-pipe + końcowy
custom przerobiony środkowy tłumik z Toyoty 55mm na 65mm
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/010820111264.jpg)
B-pipe + końcowy 65mm
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/20110528421.jpg)
dziurkowanie rury wewnętrznej środkowego tłumika
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/PICT0067.jpg)
produkt finalny
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody/PICT0086.jpg)
Kolejny etap to wyjęcie silnika, dostanie się do rozrządu i wymiana napinacza łańcucha, odelżenie koła zamachowego, lakierka elementów, dorobienie uszczelek termoizolacyjnych, porting i polerka kolektora i podstawy kolektora ssacego,
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0463.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0446.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0405.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0414.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0419.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%20ssacy/PICT0444.jpg)
I ostatni etap poskładanie wszystkiego do kupy
wymiana wszystkich podciśnień
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0405.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0423.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0436.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0434.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0451.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0453.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0464.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0503.jpg)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0507.jpg)
Nasz kompan przy pracy, niestety był zdezorientowany i nie wiedział o co chodzi że o godzinie 2:00 jeszcze nikt nie spał - on też z tego powodu nie mógł zasnąć
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/MacGayver/Maxima%20mody%202/PICT0479.jpg)