
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Też oglądaliśmy i było widać męska Primerę Zura i to ze mną za kółkiem - żałuję że nie zapiszczałem oponami i nie postrzelałem z bova 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Łep spadł...
Tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crowera się tak rozklepały że pchełka regulująca zwory miała 2-3mm luzu...
Tak więc powrót do seryjnych talerzyków zaworowych nastąpił co wiązało się ze zdjęciem głowicy...
Szkoda że przed kładzeniem głowicy tego nie zauważyłem i tyle roboty sobie dołożyłem
Ps. Zuru pożyczysz mi wóz na zlot nissana

Kobita mi marudzi że Sunny za głośny za twardy a Primką myślę że by nie pogardziła

Na ćwiartkę bym nią tylko pojechał parę razy a tak to za bardzo mocno bym jej nie katował
Tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crowera się tak rozklepały że pchełka regulująca zwory miała 2-3mm luzu...
Tak więc powrót do seryjnych talerzyków zaworowych nastąpił co wiązało się ze zdjęciem głowicy...
Szkoda że przed kładzeniem głowicy tego nie zauważyłem i tyle roboty sobie dołożyłem

Ps. Zuru pożyczysz mi wóz na zlot nissana


Kobita mi marudzi że Sunny za głośny za twardy a Primką myślę że by nie pogardziła


Na ćwiartkę bym nią tylko pojechał parę razy a tak to za bardzo mocno bym jej nie katował

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Teraz mam nadzieje uda się złożyć bez przygódCoobcio pisze:Łep spadł...
Tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crowera się tak rozklepały że pchełka regulująca zwory miała 2-3mm luzu...
Tak więc powrót do seryjnych talerzyków zaworowych nastąpił co wiązało się ze zdjęciem głowicy...
Szkoda że przed kładzeniem głowicy tego nie zauważyłem i tyle roboty sobie dołożyłem![]()
Ps. Zuru pożyczysz mi wóz na zlot nissana![]()
Kobita mi marudzi że Sunny za głośny za twardy a Primką myślę że by nie pogardziła![]()
Na ćwiartkę bym nią tylko pojechał parę razy a tak to za bardzo mocno bym jej nie katował



P.S
Spoko, nie ma sprawy, a kiedy ten zlot dokładnie jest? Ja sobie od Ciebie coś zaporzycze żeby się przemieszczać i jakoś się dogadamy

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Ja na studiach miałem styczność z niewielką ilością prawdziwego tytanu i raczej wątpię aby te talerzyki były tytanowe, raczej jakiś stop z dodatkiem tytanu, poza tym cena wyrobów z tytanu jest bardzo wysoka.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na stronie producenta jest napisane że tytan:
"BC titanium retainers are CNC machined from 6AL4V round bar titanium to exacting tolerances."
http://www.briancrower.com/makes/nissan/sr20det.shtml
Tak czy siak wleciała seria z VE - ciut lżejsze jak te z DE, dodatkowo z usprawnień wrzuciłem śruby ARP oraz wałeczki Brian Crowera Stg2...
Wóz nie dawno co poskładałem i odpaliłem, pierwsze płukanko ma już za sobą - po obiadku świeży olej i jazda
[ Dodano: 2010-06-01, 16:02 ]
Foto troszkę zmagaznowałem - hehe widać że to nie robota mojej kobitki
Śruby ARP:
Różnica nr.1 to że są na wielokątkną 14

Różnica nr.2 są nieco dłuższe

Skręcamy wstępnie - prawie dynanometrykiem

Wałki onboard:

A jakie to ten napisik nam poświadczy:

Ps. Zuru jest już u mnie w chcie - jak zejdziemy do garage to mu dam baniaczek niech sobie zaleje oleju...

"BC titanium retainers are CNC machined from 6AL4V round bar titanium to exacting tolerances."
http://www.briancrower.com/makes/nissan/sr20det.shtml
Tak czy siak wleciała seria z VE - ciut lżejsze jak te z DE, dodatkowo z usprawnień wrzuciłem śruby ARP oraz wałeczki Brian Crowera Stg2...
Wóz nie dawno co poskładałem i odpaliłem, pierwsze płukanko ma już za sobą - po obiadku świeży olej i jazda

[ Dodano: 2010-06-01, 16:02 ]
Foto troszkę zmagaznowałem - hehe widać że to nie robota mojej kobitki

Śruby ARP:
Różnica nr.1 to że są na wielokątkną 14

Różnica nr.2 są nieco dłuższe

Skręcamy wstępnie - prawie dynanometrykiem


Wałki onboard:

A jakie to ten napisik nam poświadczy:

Ps. Zuru jest już u mnie w chcie - jak zejdziemy do garage to mu dam baniaczek niech sobie zaleje oleju...



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Faktycznie wychodzi z tego, że są one z tytanu. Ja właśnie sobie kupiłem książkę o stopach tytanu i procesach ich utwardzania....... jak poczytam, to może będzie wiadomo z jakiego powodu się rozklepałyCoobcio pisze:Na stronie producenta jest napisane że tytan:
"BC titanium retainers are CNC machined from 6AL4V round bar titanium to exacting tolerances."

Żuru ! Przyjechałbyś na Zlot i pokazał klubowiczom, jak Prima wymiata

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Prima niestety na zlota nie pojedzie z przyczyn technicznych - stuka panew na 2 gim garze...
Zestaw korbowodów które wsadzałem - jeden z nich okazał się trefny, tak więc kolejna nauczka by sprawdzać wszytko przed montażem a to wtrysk a teraz to...
Czeka mnie wyjęcie silnika i przy okazji chyba zrobię pożytek z mojego SR20DET FWD bloku...
Auto dzisiaj na nowych wałkach latało już na 0,9 bara, dół sporo gorszy (1500-3000obr.min) ale od 5000 do odcinki zrobiła się fajna wiertareczka i silnik nabrał gardłowego dźwięku.
Dobrze że Zuru cierpliwy - teraz na czas naprawy będzie pomykać sobie Saabem...
Zestaw korbowodów które wsadzałem - jeden z nich okazał się trefny, tak więc kolejna nauczka by sprawdzać wszytko przed montażem a to wtrysk a teraz to...
Czeka mnie wyjęcie silnika i przy okazji chyba zrobię pożytek z mojego SR20DET FWD bloku...
Auto dzisiaj na nowych wałkach latało już na 0,9 bara, dół sporo gorszy (1500-3000obr.min) ale od 5000 do odcinki zrobiła się fajna wiertareczka i silnik nabrał gardłowego dźwięku.
Dobrze że Zuru cierpliwy - teraz na czas naprawy będzie pomykać sobie Saabem...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Chętnie był wpadł na zlota, ale akurat mam inne plany
Chociaż na razie jak napisał Coobcio, Primka niedomaga i będzie rozbierana ponownie, więc i tak bym nie dotarł.
Miejmy nadzieje, że już ostatni raz, bo już nawet szkoda roboty Kuby i jego czasu.
Jestem cierpliwy i grzecznie czekam
Hehe niezła hybryda się szykuje...trochę bandita, trochę ve i deta
Będzie bardzo oryginalny projekt widzę 
Jest czym się przemieszczać więc pozostaje czekać i mieć nadzieję, że po złożeniu będzie już tylko męsko
Trzymam kciuki 

Miejmy nadzieje, że już ostatni raz, bo już nawet szkoda roboty Kuby i jego czasu.
Jestem cierpliwy i grzecznie czekam

Hehe niezła hybryda się szykuje...trochę bandita, trochę ve i deta


Jest czym się przemieszczać więc pozostaje czekać i mieć nadzieję, że po złożeniu będzie już tylko męsko


Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Coobcio rozdajeHehe niezła hybryda się szykuje...trochę bandita, trochę ve i detaBędzie bardzo oryginalny projekt widzę


P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ożesz w mordę




Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Limon.............VE+T ? Jeśli tak, to z rudą poczekamy
I tak już było gites. Czyżby coś z motorownią.?

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Bombel oby nie koło



Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

To by nie był pionierski projekt bo juz taki jest http://www.racingforum.pl/Nissan-S13-SR ... 73264.htmlsergiej pisze:VET


Elektryczny turbodoładowany silnik Wankla z systemem KERS od BMW







Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
