
Wóz kupiłem z przypadku, okazyjnie - nie cenowo ale jakościowo. Przed przekazaniem auta w moje ręce sprzedawca włożył silnik z dużo niższym przebiegiem niż buda - powód oczywisty stary był olejo-żłopem. Przez kilka miesięcy jeździłem całkowicie seryjnym autem ale zacieśnieniu (wspólna praca

Na dzień dzisiejszy stan prac wygląda tak (wg standardu):
MODEL: Almera N16
SILNIK: QG18DE seria 116KM / 159 NM, aktualnie 126 KM / 171 NM - zaznaczam że na małej przepusticy i bez ruszonego zapłonu, teraz jest zdecydowanie lepiej, nie było czasu zhamować. Moc z hamowni w krakowskim pXs, auto hamowane zawsze na 5 biegu.
SPRZĘGŁO: Exedy OEM - mocy przybywaj, sprzęgło nie klękaj
UKŁAD DOLOTOWY: BMC CDA, power rura aluminiowa, przepustnica 67mm - QR25
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelotowy wydech na trzech tłumikach - MG Motorsport
UKŁAD WTRYSKOWY: Wtryski z SR20DEH 292ccm / Dzięki Onyx za poprawkę! Dla ciekawych wtryskiwacze mają oznaczenie 0280155798
ELEKTRONIKA: Ecumaster 3 - strojenie ibiTDI, korekty na hamowni Kisiel/pXs. Dodatkowo Innovate LC-1
ZAWIESZENIE: Gwint Weitec Hicon GT, rozpórka przednia górna
HAMULCE: Przód - Zestaw 4 tłoczkowy (sumitomo, aluminium) z 300zx, tył seria
KOŁA: Lato 205/55 R16, Zima 185/55 R15 - Na dużym hamulcu 205/55 R16
DUPERELE: Jakieś radio z MP3, jakieś głośniki i zajebista pokrywa by ONYX
Jakieś foto słabej jakości:
Ogólne:


Bardziej szczegółowe:










Nowe hamulce 300zx:


Wynik z hamowni - zaznaczam że na małej przepusticy i bez ruszonego zapłonu, teraz jest zdecydowanie lepiej, nie było czasu zhamować:

Jest plan żeby dmuchnąć czymś takim:


Czyli Eaton M62 z merca CLK230
Powiem tak: jest większy niż się wydawało i montaż będzie wymagał kilku akrobacji ale sprawa jest do ogarnięcia..