Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-23, 11:05

Też oglądaliśmy i było widać męska Primerę Zura i to ze mną za kółkiem - żałuję że nie zapiszczałem oponami i nie postrzelałem z bova :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-31, 07:14

Widziałem wczoraj auto. Znowu nie ma głowy :(

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-31, 07:19

bombel pisze:Widziałem wczoraj auto. Znowu nie ma głowy :(
Musiały być zrobione "lekkie" popraweczki, więc Coobcio postanowił rozebrać jeszcze raz i teraz złożyć już tip top na męskich wałkach ;)

Oby wszystko się ułożyło i Primka wróciła do żywych :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-31, 07:22


tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-31, 10:32

Śmiesznie to wyglądało :D Co ten garbus miał za tylnymi fotelami że aż tak bardzo mu primera nie odjeżdżała?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-31, 13:15

Łep spadł...
Tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crowera się tak rozklepały że pchełka regulująca zwory miała 2-3mm luzu...
Tak więc powrót do seryjnych talerzyków zaworowych nastąpił co wiązało się ze zdjęciem głowicy...

Szkoda że przed kładzeniem głowicy tego nie zauważyłem i tyle roboty sobie dołożyłem :razz:

Ps. Zuru pożyczysz mi wóz na zlot nissana :P ??

Kobita mi marudzi że Sunny za głośny za twardy a Primką myślę że by nie pogardziła :) ??
Na ćwiartkę bym nią tylko pojechał parę razy a tak to za bardzo mocno bym jej nie katował :>
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-31, 13:19

Coobcio pisze:Łep spadł...
Tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crowera się tak rozklepały że pchełka regulująca zwory miała 2-3mm luzu...
Tak więc powrót do seryjnych talerzyków zaworowych nastąpił co wiązało się ze zdjęciem głowicy...

Szkoda że przed kładzeniem głowicy tego nie zauważyłem i tyle roboty sobie dołożyłem :razz:

Ps. Zuru pożyczysz mi wóz na zlot nissana :P ??

Kobita mi marudzi że Sunny za głośny za twardy a Primką myślę że by nie pogardziła :) ??
Na ćwiartkę bym nią tylko pojechał parę razy a tak to za bardzo mocno bym jej nie katował :>
Teraz mam nadzieje uda się złożyć bez przygód ;) hehe, męskie wałki wsadź i może 300 KM kiedyś w niej pęknie ;) Choć jak na soft turbo to chyba przesadziliśmy lekko coś z projektem :D

P.S
Spoko, nie ma sprawy, a kiedy ten zlot dokładnie jest? Ja sobie od Ciebie coś zaporzycze żeby się przemieszczać i jakoś się dogadamy :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-31, 15:12

Zlot jest od czwartku do niedzieli(3-6czerwca)...... ciekawie by było jakby 2 Primery turbo się spotkały :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-31, 15:21

To te talerzyki chyba leżały koło tytanowych bo tytan jest sporo twardszy niż stal czy cokolwiek z czego są zrobione oryginalne. Ja bym to reklamował.

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-05-31, 15:45

Ja na studiach miałem styczność z niewielką ilością prawdziwego tytanu i raczej wątpię aby te talerzyki były tytanowe, raczej jakiś stop z dodatkiem tytanu, poza tym cena wyrobów z tytanu jest bardzo wysoka.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-31, 16:10

Z tytanu, to one raczej wykonane nie są.... co najwyżej mają pokrycie warstwą tytanu dla uzyskania większej twardości, a zwłaszcza wytrzymałości
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-01, 14:52

Na stronie producenta jest napisane że tytan:
"BC titanium retainers are CNC machined from 6AL4V round bar titanium to exacting tolerances."

http://www.briancrower.com/makes/nissan/sr20det.shtml

Tak czy siak wleciała seria z VE - ciut lżejsze jak te z DE, dodatkowo z usprawnień wrzuciłem śruby ARP oraz wałeczki Brian Crowera Stg2...

Wóz nie dawno co poskładałem i odpaliłem, pierwsze płukanko ma już za sobą - po obiadku świeży olej i jazda :P

[ Dodano: 2010-06-01, 16:02 ]
Foto troszkę zmagaznowałem - hehe widać że to nie robota mojej kobitki :P

Śruby ARP:

Różnica nr.1 to że są na wielokątkną 14
Obrazek

Różnica nr.2 są nieco dłuższe
Obrazek

Skręcamy wstępnie - prawie dynanometrykiem ;)
Obrazek

Wałki onboard:
Obrazek

A jakie to ten napisik nam poświadczy:
Obrazek

Ps. Zuru jest już u mnie w chcie - jak zejdziemy do garage to mu dam baniaczek niech sobie zaleje oleju... :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-01, 15:29

Coobcio pisze:Na stronie producenta jest napisane że tytan:
"BC titanium retainers are CNC machined from 6AL4V round bar titanium to exacting tolerances."
Faktycznie wychodzi z tego, że są one z tytanu. Ja właśnie sobie kupiłem książkę o stopach tytanu i procesach ich utwardzania....... jak poczytam, to może będzie wiadomo z jakiego powodu się rozklepały ;)

Żuru ! Przyjechałbyś na Zlot i pokazał klubowiczom, jak Prima wymiata :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-01, 16:07

Szalony pisze: Żuru ! Przyjechałbyś na Zlot i pokazał klubowiczom, jak Prima wymiata :)
Heheh z tego co wiem to Prima bedzie z innym kierownikiem :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-01, 17:40

Dawać jakiegoś spota przed zlotem i sprawdzimy jak jeździ teraz :->

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-06-01, 17:41

Szkoda ze na ogolnopolski nie dam rady sie ogarnac, chetnie stanalbym z Waszymi Primerkami na kresce :) ale zapewne bedzie jeszcze nie jedna okazja

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-01, 23:00

Prima niestety na zlota nie pojedzie z przyczyn technicznych - stuka panew na 2 gim garze...

Zestaw korbowodów które wsadzałem - jeden z nich okazał się trefny, tak więc kolejna nauczka by sprawdzać wszytko przed montażem a to wtrysk a teraz to...

Czeka mnie wyjęcie silnika i przy okazji chyba zrobię pożytek z mojego SR20DET FWD bloku...

Auto dzisiaj na nowych wałkach latało już na 0,9 bara, dół sporo gorszy (1500-3000obr.min) ale od 5000 do odcinki zrobiła się fajna wiertareczka i silnik nabrał gardłowego dźwięku.

Dobrze że Zuru cierpliwy - teraz na czas naprawy będzie pomykać sobie Saabem...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-06-02, 06:43

Chętnie był wpadł na zlota, ale akurat mam inne plany :-/ Chociaż na razie jak napisał Coobcio, Primka niedomaga i będzie rozbierana ponownie, więc i tak bym nie dotarł.

Miejmy nadzieje, że już ostatni raz, bo już nawet szkoda roboty Kuby i jego czasu.
Jestem cierpliwy i grzecznie czekam :)

Hehe niezła hybryda się szykuje...trochę bandita, trochę ve i deta ;) Będzie bardzo oryginalny projekt widzę :P

Jest czym się przemieszczać więc pozostaje czekać i mieć nadzieję, że po złożeniu będzie już tylko męsko :) Trzymam kciuki :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-02, 07:23

droga przez mękę-ale oby wreszcie to wyszło :>
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-02, 10:55

Hehe niezła hybryda się szykuje...trochę bandita, trochę ve i deta ;) Będzie bardzo oryginalny projekt widzę :P
Coobcio rozdaje ;-) swoje byłe samochody kolejnym projektom. :-P I chwała mu za to. Dalej trzymam kciuki za finał!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-15, 18:39

Tak wiec odgrzejemy kotlecika :-D Coobcio również mnie o to prosił :-P Więc panie Zuru ;-) Wyczekiwana rzecz jest już w garażu (Zuru wie o co chodzi, wczoraj była rozmowa) i czeka na montaż :mrgreen: Będzie męsko :-o i pionierski projekt w Polsce :mrgreen: Już nie mogę się doczekać :lol:

P.S. I te magiczne 3 literki :mrgreen: :hah:

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-06-15, 18:42

VET ??

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-06-15, 19:05

:shock: :-o :-P ... to tyle mam do powiedzenia..

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-15, 19:14

Ożesz w mordę :-o :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-15, 20:32

Limon.............VE+T ? Jeśli tak, to z rudą poczekamy :-> I tak już było gites. Czyżby coś z motorownią.?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-15, 20:34

Ciekawe co peknie pierwsze?? 400 KM czy blok?? ;)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-15, 20:37

Bombel oby nie koło ;) :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-15, 21:29

sergiej pisze:VET ??
To by nie był pionierski projekt bo juz taki jest http://www.racingforum.pl/Nissan-S13-SR ... 73264.html :) :lol:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-06-15, 21:33

Limon pisz co tam ma być :D

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-06-15, 21:36

Elektryczny turbodoładowany silnik Wankla z systemem KERS od BMW :-D :-D :evil: :evil: :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”