a czym jest zakończony ten wężyk?bonzo pisze:W moim sunny nałożony jest wąż który kończy się gdzieś kolo skrzyni
przykładowe doloty z Sunny GTI
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Czyli suma sumarum nie jest ta odma jakimś rażącym błędem u mnie tak??
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja przez prawie rok miałem odmę- ustawiona do góry- zatkana gąbką na tyrtytce . było widać ślady oleju ale nie lało się nic poza to. Widać było przy otwartej masce jak na wysokich obrotach dymek mały leci. Teraz założyłem filterek i nic nie widać.Neptune pisze:i mi rurka wisi
Z nissanem od 2005 roku 
 
						Hmm zobaczę tą przepływkę, choć nie daje objawów takie jakie opisują osoby z uszkodzoną przepływką tzn. coś w rodzaju odcięcia zapłonu przy 2,5 rpm u mnie ciągnie od 2,5 w górę wzorowo.
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
To może przeczyść standardowo krokowca jeszcze i obczaj to co pisałem wczesniej czy nic nie przysłania drucików na przepływce. Odpal fure na samej przepłyce... bez zamontowanego fitra na chwile i zobacz jak chodzi. Wiem ze niektore laczniki na przplywke maja kształt kwadratu w srodku to na pewno sie nie nadaje nie wiem jak jest u Ciebie.
			
									
									Nissan Primera SR20DE+T
						Miałem ten łącznik z kwadratem w środku ale rozpiłowałem go na taki przepust jaki ma przepływka. Zdejmę stożek i zobaczę co się będzie działo na samej przepływce. Krokowca mam nowego bo w starym skończył się zawór AAC. Mierzony miernikiem wskazywał właściwe oporności, a sprężynka i tłoczek chodziły prawidłowo więc nie sądzę aby to było problemem ale profilaktyki nigdy za wiele. 
[ Dodano: 2010-05-14, 12:45 ]
Ok podpiąłem interfejs pod nissanka i wyskoczył mi błąd 12 czyli przepływka. Teraz powiedzcie mi czy mam już szukać nowej czy jakoś da się to zrobić bo po zresetowaniu ECU błąd ponownie nie wyskoczył. Choć tam była adnotacja 30 odpaleń z tym błędem więc mam rozumieć, że błąd wyskoczy ponownie po 30 uruchomieniach silnika??
			
									
									[ Dodano: 2010-05-14, 12:45 ]
Ok podpiąłem interfejs pod nissanka i wyskoczył mi błąd 12 czyli przepływka. Teraz powiedzcie mi czy mam już szukać nowej czy jakoś da się to zrobić bo po zresetowaniu ECU błąd ponownie nie wyskoczył. Choć tam była adnotacja 30 odpaleń z tym błędem więc mam rozumieć, że błąd wyskoczy ponownie po 30 uruchomieniach silnika??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pytanie czy to trwała awaria na którą lekarstwem jest jedynie nowa przepływka czy zmodyfikować ten dolot i mieć nadzieję na poprawę.Dodam tylko, że jak była seryjna guma to stożek siedział tak samo zaraz za przepływką, problem się zrobił po zmianie na kolanka... a może gdzieś jest lewe powietrze i dlatego wyskakuje ten błąd??Już sam nie wiem. Zmienię z powrotem na seryjną gumę i zobaczę czy będą jakieś zmiany... 
[ Dodano: 2010-05-15, 11:27 ]
Po założeniu seryjnej gumy wszystko wróciło do normy...
			
									
									[ Dodano: 2010-05-15, 11:27 ]
Po założeniu seryjnej gumy wszystko wróciło do normy...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Sama seryjna guma z podłączonymi odmami i wolnymi obrotami ale bez tego małego tłumika szmerów.Dodałem też gumowy łącznik celem oddalenia stożka od przepływki(wg sugestii Szymqa). Wszystko wydaje się, że wróciło do normy.
Fotka przepływki która wg interfejsu miała być uszkodzona....
 
I fota dolotu
 
Za przepływką tak jak mówię seryjna guma z odmą i wolnymi obrotami jedynie tłumik szmerów zatkany.
			
									
									Fotka przepływki która wg interfejsu miała być uszkodzona....
 I fota dolotu
 Za przepływką tak jak mówię seryjna guma z odmą i wolnymi obrotami jedynie tłumik szmerów zatkany.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Czyli pojechałeś kompleksowo i wyeliminowałeś od razu wszystkie podejrzenia. Z jednej strony dobrze a z drugiej strony nie dowiedziałeś/liśmy się co było przyczyną. Nieszczelność w dolocie czy zawirowania strumienia powietrza przed przepływką. Czy mógł byś zrobić eksperyment, zdjąć niebieski łącznik i sprawdzić czy nadal jest ok?
			
									
									BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
						512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Jasne, że mógłbym. Jutro tak zrobię i machnę parę kilometrów.Nie wiem czy miałeś kiedyś kontakt z tą plastikową pseudo uszczelką którą dodają do adaptera?Tam masz 8 otworów: 4 wewnętrzne i 4 zewnętrzne pod śruby. U mnie nijak one nie pasowały pod obudowę przepływomierza i przy składaniu tam gdzieś zrobił się prześwit i chyba tamtędy dostawało się lewe powietrze.... w każdym razie dokupię jeszcze jeden elastyczny łącznik z wyjściem na odmę i zrobię v3.0 dolotu na odmie oraz wolnych obrotach rzecz jasna. 
[ Dodano: 2010-05-21, 22:27 ]
Zdjąłem więc ten łącznik i zrobiłem w sumie ok 150-180 km i szczerze mówiąc różnicy nie odczułem... ale założyłem go jednak ponownie z przyczyn konstrukcyjnych( nadmuch idealnie jest skierowany na stożek). Pozdrawiam będę się starał kupic jak najszybciej jeszcze jedno wyjście na wężyk coby poskładać dolot na kolankach i mieć odmę wpiętą. Pozdrawiam
			
									
									[ Dodano: 2010-05-21, 22:27 ]
Zdjąłem więc ten łącznik i zrobiłem w sumie ok 150-180 km i szczerze mówiąc różnicy nie odczułem... ale założyłem go jednak ponownie z przyczyn konstrukcyjnych( nadmuch idealnie jest skierowany na stożek). Pozdrawiam będę się starał kupic jak najszybciej jeszcze jedno wyjście na wężyk coby poskładać dolot na kolankach i mieć odmę wpiętą. Pozdrawiam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Podejrzewam, że ta podstawka to jest po to żeby stożek nie latał w cały świat jak nie jest przyczepiony do niczego:)
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 v3.0 dolotu i wreszcie wszystko chodzi jak należy(odma w dolocie).
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przy czym twój spadek jest spowodowany wklejeniem przepływki w rurę i brakiem strojenia tak?
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- 
				armata