[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
zajebiście to popiskuje chyba, że taki dźwięk filmik oddał
no i zbiera się jak na razie porównywalnie lub ciut lepiej niż odmulony Sunny GTI. Jak bym miał jeszcze DE na wozie to byśmy testa zrobili ale z chęcią zobaczę pojedynek z Keneta Astrą.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Pewnie sprawdzimy, bo tego G-techa to można .....Trakcja na przód to podstawa. Na 1/8sergiej pisze:faktycznie jakos slabo to na filmikach wyglada...mocne n/a jakos lepiej jezdzi
60ft 2.436
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wrzuciłem na youtuba kolejne filmiki. Jeden coś się z dupska uploaduje cały czas i nie można zmienić nazwy, ani dać lepszej jakości, ale pierwszy jest okej.
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o
http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw
Miłego oglądania
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o
http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw
Miłego oglądania
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Na chwilę obecna odpycha się mniej wiecej jak mój Sunny z DE na pokładzie:
http://www.youtube.com/watch?v=iuPmFvSAfV4
jednym słowem przydało by się więcej dmuchania a mniej zamulania
http://www.youtube.com/watch?v=iuPmFvSAfV4
jednym słowem przydało by się więcej dmuchania a mniej zamulania
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
bodek pisze:Na chwilę obecna odpycha się mniej wiecej jak mój Sunny z DE na pokładzie:
http://www.youtube.com/watch?v=iuPmFvSAfV4
jednym słowem przydało by się więcej dmuchania a mniej zamulania
Różnica w masie powoduje że Bombel musiał by mieć ze 100 turbo koni więcej żeby mógł być pewien kila za każdym razem przy ściganiu się z Tobą
Spadło mi dzisiaj doładowanie na 0,4 bara 
Filmiki nowe:
http://www.youtube.com/watch?v=co4F8A31p98
NO i to o co wszyscy pytają:
http://www.youtube.com/watch?v=it7kb7k5fVI
Filmiki nowe:
http://www.youtube.com/watch?v=co4F8A31p98
NO i to o co wszyscy pytają:
http://www.youtube.com/watch?v=it7kb7k5fVI
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Miękki docisk 
Zurowi już zamontuję Hybrydę a potem to samo trzeba będzie zrobić u Bombla no ja piernicze za jakie grzechy

Zurowi już zamontuję Hybrydę a potem to samo trzeba będzie zrobić u Bombla no ja piernicze za jakie grzechy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Powyżej 200KM/200Nm to już nie są żarty. Fakt, że Coobcio już w Rykach mówił o dociągnięciu. Zwaliłem Aisina ino mig. Radzikowski za to się spisuje. Trochę trzeba się wjeździć, żeby nie szarpać. Ale wszystko dla ludzi 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ładnie na g-techu wyglada. Gadalem teraz z kumplem co ma crx b18c4 190KM shamowane (za 2 tygodnie bedzie juz kompresor siedzial, bo wlasnie zawiezlismy auto na montaz
, poprzednio mial audi A3 1,8T Quattro 180 KM i tym crxem robi jak chce takie audi, a czasy na tym samy g-techu 6,2 crx, 5,8 audi, doszlismy do wniosku ze miekki zawias tak poprawia wynik, jak myslicie????
dodam ze do paki Audiola objezdzala seryjne CTR
dodam ze do paki Audiola objezdzala seryjne CTR
No elegancko wyszło, nawet jak by troche przekłamywał, to ze ślizgającym się sprzęgłem ładny wynik 
U mnie trzeba od razu wsadzić inny docisk i zobaczymy jak wyda. Ciekawe ile mój by wykazał na g-techu, bo w sumie nigdy nie sprawdziliśmy, ani na 0.5 bar, ani na tym ~ 0.70Coobcio pisze:Miękki docisk
Zurowi już zamontuję Hybrydę a potem to samo trzeba będzie zrobić u Bombla no ja piernicze za jakie grzechy![]()
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Wlasnie za sprawa zawiasu pojawiaja sie opinie ze gtech to bajkomierz. Urzadzenie dziala na zasadzie pomiaru zmiany "przeciazenia" w osi poziomej, a przy miekkim zawiasie auto przechyla sie no i na gtecha zaczyna rowniez dzialac skladowa pozioma sily grawitacji. W nowszych modelach pojawil sie "pitch factor" - ma on za zadanie kompensowac ugiecie zawieszenia. Problem w tym ze aby go dobrze wykalibrowac nalezy odwiedzic fotokomorki 
pzdr
pzdr
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak na II zrobi realną setkę to przy dobrym sprzęgle powinno się udać bez większej trudności wykręcić realne 6,2-6,3 do setki z czego pewno G-tech ukaże z 5,5 do 60mph 
No ale dobra to maszynka do nauki startu
No ale dobra to maszynka do nauki startu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
MBC chyba jest zbyt delikatne i możliwe ze sie od wstrzasów przestawiaJastrząb pisze:A ten spadek doładowania do 0,4bar czym został spowodowany
Ja we dwie osoby i ruszając od obrotów jałowych (bo inaczej sprzegło się slizgło) 7,06 s zrobiłembullitt pisze:wydaje mi się że 6,6 realnego czasu do setki to już byłby sukces w takim setupie,



