Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-18, 05:27

FAjne filmiki i ten tekst: ostatnio tak daleko nie dojechaliśmy :D :D

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-18, 09:08

zajebiście to popiskuje chyba, że taki dźwięk filmik oddał :) no i zbiera się jak na razie porównywalnie lub ciut lepiej niż odmulony Sunny GTI. Jak bym miał jeszcze DE na wozie to byśmy testa zrobili ale z chęcią zobaczę pojedynek z Keneta Astrą.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-04-18, 11:35

faktycznie jakos slabo to na filmikach wyglada...mocne n/a jakos lepiej jezdzi :P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-18, 12:18

Pierwszy filmik był we 3 osoby na pokladzie :) A drugi tylko by słychac było dźwięk. Dajcie się sprzegłu ułożyć :)

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-18, 14:00

Bombel gratuluje cierpliwi$ci hehehehe :) projekt bardzo zacny, juz Ci zazdroszcze tej zabawy z pod swiatej eeeeehhhhhh
Jak sprzeglo dotrzesz zmierz g-techem ciekaw jestem czasow na cwiare 8-)
Zycze bezawaryjnej jazdy

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-18, 16:21

sergiej pisze:faktycznie jakos slabo to na filmikach wyglada...mocne n/a jakos lepiej jezdzi :P
Pewnie sprawdzimy, bo tego G-techa to można .....Trakcja na przód to podstawa. Na 1/8 ???
60ft 2.436 :papa:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-18, 17:32

Wrzuciłem na youtuba kolejne filmiki. Jeden coś się z dupska uploaduje cały czas i nie można zmienić nazwy, ani dać lepszej jakości, ale pierwszy jest okej.

Filmy:

http://www.youtube.com/watch?v=ZLKQCJmfS9o

http://www.youtube.com/watch?v=ptcycN07YLw

Miłego oglądania :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-18, 21:31

Bodek dzisiaj miał okazje się przejechać i twierdzi, że jakoś się odpycha, więc nie ronię łez :)

Żuru ten pierwszy filmik jest gites

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-18, 21:43

Na chwilę obecna odpycha się mniej wiecej jak mój Sunny z DE na pokładzie:
http://www.youtube.com/watch?v=iuPmFvSAfV4

jednym słowem przydało by się więcej dmuchania a mniej zamulania :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-18, 22:01

Ciśnie;)

Pięknie chodzi :)

Były już jakies potyczki na ulicy ??

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-04-19, 17:54

bodek pisze:Na chwilę obecna odpycha się mniej wiecej jak mój Sunny z DE na pokładzie:
http://www.youtube.com/watch?v=iuPmFvSAfV4

jednym słowem przydało by się więcej dmuchania a mniej zamulania :-)

Różnica w masie powoduje że Bombel musiał by mieć ze 100 turbo koni więcej żeby mógł być pewien kila za każdym razem przy ściganiu się z Tobą ;) Moim zdaniem primera "coś" jedzie i to wcale nie najgorzej! Pewnie jest szybsza niż 70% aut na mieście :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-19, 18:07

Spadło mi dzisiaj doładowanie na 0,4 bara :(

Filmiki nowe:

http://www.youtube.com/watch?v=co4F8A31p98

NO i to o co wszyscy pytają:

http://www.youtube.com/watch?v=it7kb7k5fVI

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-04-19, 18:40

Wysokie 5 do 100:D? Ładnie ale filmiki tego nie oddają.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-04-19, 18:42

G-tech to troche klamczuch :-) Wedlug niego seryjna maxima ma 6.2 do 60mp/h...

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-04-19, 19:04

już popsułeś :-P
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-19, 19:06

NIe. to sprzegło jakieś do dupy jest

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-04-19, 19:10

może tyl naprzód zamontowaliście :mrgreen:
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-19, 19:17

Miękki docisk ;/
Zurowi już zamontuję Hybrydę a potem to samo trzeba będzie zrobić u Bombla no ja piernicze za jakie grzechy :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-19, 19:40

Bardzo fajny sleeper, z tym sprzęgłem kicha ale jak ogarniecie to bedzie się fajnie napędzać!

Awatar użytkownika
IvanH
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-09, 10:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: IvanH » 2010-04-19, 20:46

No ładnie, ale widać, że przyciężka jest.

Mi by takie soft turbo przypasowało, od 160 do 200 zbiera się jak taki dwulitrowy, w miarę nowoczesny turbodiesel, a tego mi przy wolnossącym 2.0 brakuje.


Powodzenia w dalszych modach.
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-04-19, 20:58

A ten spadek doładowania do 0,4bar czym został spowodowany ??

BTW... jakiej model sprzęgła siedzi ?? bo nic nie ujmując ale rozglądając się po necie dociski tej firmy malowane są na biało :-/
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-19, 21:20

Powyżej 200KM/200Nm to już nie są żarty. Fakt, że Coobcio już w Rykach mówił o dociągnięciu. Zwaliłem Aisina ino mig. Radzikowski za to się spisuje. Trochę trzeba się wjeździć, żeby nie szarpać. Ale wszystko dla ludzi :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-19, 21:25

Ładnie na g-techu wyglada. Gadalem teraz z kumplem co ma crx b18c4 190KM shamowane (za 2 tygodnie bedzie juz kompresor siedzial, bo wlasnie zawiezlismy auto na montaz :D, poprzednio mial audi A3 1,8T Quattro 180 KM i tym crxem robi jak chce takie audi, a czasy na tym samy g-techu 6,2 crx, 5,8 audi, doszlismy do wniosku ze miekki zawias tak poprawia wynik, jak myslicie????
dodam ze do paki Audiola objezdzala seryjne CTR

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-19, 21:51

No elegancko wyszło, nawet jak by troche przekłamywał, to ze ślizgającym się sprzęgłem ładny wynik :D
Coobcio pisze:Miękki docisk ;/
Zurowi już zamontuję Hybrydę a potem to samo trzeba będzie zrobić u Bombla no ja piernicze za jakie grzechy :D ??
U mnie trzeba od razu wsadzić inny docisk i zobaczymy jak wyda. Ciekawe ile mój by wykazał na g-techu, bo w sumie nigdy nie sprawdziliśmy, ani na 0.5 bar, ani na tym ~ 0.70
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Adams
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-09, 21:29
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Adams » 2010-04-19, 22:48

Wlasnie za sprawa zawiasu pojawiaja sie opinie ze gtech to bajkomierz. Urzadzenie dziala na zasadzie pomiaru zmiany "przeciazenia" w osi poziomej, a przy miekkim zawiasie auto przechyla sie no i na gtecha zaczyna rowniez dzialac skladowa pozioma sily grawitacji. W nowszych modelach pojawil sie "pitch factor" - ma on za zadanie kompensowac ugiecie zawieszenia. Problem w tym ze aby go dobrze wykalibrowac nalezy odwiedzic fotokomorki :)
pzdr

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-04-19, 23:15

wydaje mi się że 6,6 realnego czasu do setki to już byłby sukces w takim setupie, jednak prima ciut za ciężka jest i napęd nie na tą ośkę chyba żeby przy 230 koniach takie czasy kręcić.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-20, 01:41

Jak na II zrobi realną setkę to przy dobrym sprzęgle powinno się udać bez większej trudności wykręcić realne 6,2-6,3 do setki z czego pewno G-tech ukaże z 5,5 do 60mph :P
No ale dobra to maszynka do nauki startu :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-20, 05:49

Jastrząb pisze:A ten spadek doładowania do 0,4bar czym został spowodowany ??
MBC chyba jest zbyt delikatne i możliwe ze sie od wstrzasów przestawia :/
bullitt pisze:wydaje mi się że 6,6 realnego czasu do setki to już byłby sukces w takim setupie,
Ja we dwie osoby i ruszając od obrotów jałowych (bo inaczej sprzegło się slizgło) 7,06 s zrobiłem

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-20, 05:51

I tu sie zgodze, na g-techu najlepiej uczyc sie startow :cool:

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-20, 06:02

W potencjometrze MBC powinno dać się skręcić ośkę na sztywniej co by się nie przestawiał
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”