[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Lubie czytać twój temat, jak z niczego robisz coś
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
o kolega tez wyczarowal wydech z odzysku.
kartofelki na naswietlone oczy najlepsze. ale kropelki " swietlik" tez sie przydaja..
kartofelki na naswietlone oczy najlepsze. ale kropelki " swietlik" tez sie przydaja..
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
proszę onboard, zjechala mi komorka z lapy wiec fylm kijowy:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aXgD1oIiY3g[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aXgD1oIiY3g[/youtube]
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Boro1989, dzięki za opinie, na pewno buduje do dalszego działania
Mishi, dzięki za wsparcie duchowe ten dolot na bank tłamsi możliwości silnika, który raczej jest zdrowy a oliwy nie spija
kolejne prace to:
-regulacja luzow zaworowych
-szeroki maf
-strojenie
-kombinacje ze skrzynią i zamachem
Mishi, dzięki za wsparcie duchowe ten dolot na bank tłamsi możliwości silnika, który raczej jest zdrowy a oliwy nie spija
kolejne prace to:
-regulacja luzow zaworowych
-szeroki maf
-strojenie
-kombinacje ze skrzynią i zamachem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
w sumie wydech jaki miałem to był ulep ale nie wie z czego bo fabrycznie moja nyska miała sr20de, do polski przyjechalo i wyszarpali z niej silnik i wpakowali qg i poszlo do zyda.
caly zawias i hebel to 2.0 sport, a silnik qg.
wydech miał srednice fi 50, a zwezka na końcu miała 45. Da ci cos taki opis ?
wydaje mi się ze wydech i puszki sa te same w qg i w 2sr bo katalogi sprzedają te same puszki układy do w/w
caly zawias i hebel to 2.0 sport, a silnik qg.
wydech miał srednice fi 50, a zwezka na końcu miała 45. Da ci cos taki opis ?
wydaje mi się ze wydech i puszki sa te same w qg i w 2sr bo katalogi sprzedają te same puszki układy do w/w
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Tak chciałem tylko porównać czy jest to samo, co było u mnie. Bo sam zmieniłem ostatnio końcowy, miało być tymczasowo, ale chyba jednak zostanie. Zamontowałem tłumik z Accorda 2.0B 2010, wejście po zewnątrz 48mm, więc tylko minimalnie lepiej, niż w serii (Modzelitto na 48mm wydechu miał 195 koni w VE, dlatego zaryzykowalem taka mala średnicę). A podmieniłem z przelotu 55mm i kurde znacznie elastyczniejsze się auto zrobiło w całym zakresie, górą też nie zdycha. No i ciszej jest, mniej basu. Do sprawdzenia jeszcze spalanie, czy się coś poprawi, czy nie. A tłumik w miarę świeży, z nierdzewki, z chromowaną lansiarską końcówką:P Interes życia zrobiłem, 100zł kosztował:)
pozdr. Kamil
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, u mnie też jest przelot środkowy ze SSAC-iem, za środkowym 55-54mm po zewnątrz do końcowego i dopiero ta zwężka na samym wejściu do końcowego. Generalnie zauważyłem, że samo założenie SSAC-a generuje niemało hałasu, chyba właśnie ze względu na dużą średnicę rury zbiorczej. Ale rozstrzał jest duży, seria w P11 tuż przed katem ma 48 po zewn. (akurat Ad@mus potwierdził), SSAC ~63mm.
pozdr. Kamil
nie wiem jaka jest ori zwezka przed katem bo miałem cięty oem kolektor z n14gti, wyjście z dwururki ma zewn. fi 55, do końca dalem fi55
góra się obudziła na plus ale do 4tys chyba jest zamuła tak więc na srodkowy wleci w najbliższym czasie jakiś długi tłumik bo wg opinii wielu z was dodaje niuta a tego wydaje mi się ze brakuje, pozatym dre się jak wsciekle, na koniec wtedy pojdzie jakiś większy puszkowo tłumik, ale dalej fi55 i przelotowy
dobranie wydechu wg mnie to metoda prob i bledow wiec dam sobie szanse do 3razy sztuka
dałem dzisiaj dodatkową masę na kolektor ssacy, na srube pod rurke odparowania paliwa której już nie ma krótki kabelek 6kwadrat i do kielicha... efekt fajny, ja już placebo nie mam powiadam ze fajny, bo na benzynie czyje poprawe w elastyczności
takie duperele i niuanse daja delikatne poprawy a suma zmian na pewno wpłynie na sprawność silnika...
w planie mam jeszcze poprawienie masy aparatu zapłonowego i dodatkowa mase z bloku na bude
[ Dodano: 2015-03-15, 21:37 ]
sobota znow pod samochodem, ale nabiera to jako tako kształtu wiec robota cieszy
wymieniłem sobie przednia poduszke pod silnikiem bo irytowala mnie bezwladna wedrowka drazka po odpuszczeniu gazu, zalozylem poliftową poduszke z qg, pasowala p&p, natomiast robota miała być szybka a nie była, stara poduszka miała objechane sruby wiec musialem je obciac, po rozmowie silowej 5kg młotkiem ze stara poduszka która tlenkiem aluminium spoiła się ze srubami wkoncu miałem ogołoconą belke, która oczywiście wyjalem z auta w trakcie prac i dupcenia ze wszystkim.
sruby pogrzałem palnikiem i wykrecilem morsem, w sumie poszlo gładko, zalozylem nowa/uzywana poduszke, przelozylem gumowe podkładki belki z qg bo były zdrowsze i na auto
przy okazji odbudowałem dolne mocowanie chłodnicy, naciagnolem pasek, ustawiłem przepustnice i TPS. Linka gazu została odpowiednio naciagnieta i wio
przestawiłem zapłon na max + i auto wrocilo na droge, przyjemnie zmieniając biegi i ochoczo reagując na dodanie gazu. Stukowego brak ale!!
irytuje mnie dzwonienie, już o tym pisałem, dzwoni mi cos, jak mala blaszka z duza czestotliwoscia, albo garść podkładek w stalowej puszcze i objawia się tylko w przedziale ok3000rpm, nie jest to raczej stuk bo jest na lpg i na pb to samo, tak samo kręcenie aparatem nic nie zmienia, a wkurza mnie to okrutnie
co wy na to?
góra się obudziła na plus ale do 4tys chyba jest zamuła tak więc na srodkowy wleci w najbliższym czasie jakiś długi tłumik bo wg opinii wielu z was dodaje niuta a tego wydaje mi się ze brakuje, pozatym dre się jak wsciekle, na koniec wtedy pojdzie jakiś większy puszkowo tłumik, ale dalej fi55 i przelotowy
dobranie wydechu wg mnie to metoda prob i bledow wiec dam sobie szanse do 3razy sztuka
dałem dzisiaj dodatkową masę na kolektor ssacy, na srube pod rurke odparowania paliwa której już nie ma krótki kabelek 6kwadrat i do kielicha... efekt fajny, ja już placebo nie mam powiadam ze fajny, bo na benzynie czyje poprawe w elastyczności
takie duperele i niuanse daja delikatne poprawy a suma zmian na pewno wpłynie na sprawność silnika...
w planie mam jeszcze poprawienie masy aparatu zapłonowego i dodatkowa mase z bloku na bude
[ Dodano: 2015-03-15, 21:37 ]
sobota znow pod samochodem, ale nabiera to jako tako kształtu wiec robota cieszy
wymieniłem sobie przednia poduszke pod silnikiem bo irytowala mnie bezwladna wedrowka drazka po odpuszczeniu gazu, zalozylem poliftową poduszke z qg, pasowala p&p, natomiast robota miała być szybka a nie była, stara poduszka miała objechane sruby wiec musialem je obciac, po rozmowie silowej 5kg młotkiem ze stara poduszka która tlenkiem aluminium spoiła się ze srubami wkoncu miałem ogołoconą belke, która oczywiście wyjalem z auta w trakcie prac i dupcenia ze wszystkim.
sruby pogrzałem palnikiem i wykrecilem morsem, w sumie poszlo gładko, zalozylem nowa/uzywana poduszke, przelozylem gumowe podkładki belki z qg bo były zdrowsze i na auto
przy okazji odbudowałem dolne mocowanie chłodnicy, naciagnolem pasek, ustawiłem przepustnice i TPS. Linka gazu została odpowiednio naciagnieta i wio
przestawiłem zapłon na max + i auto wrocilo na droge, przyjemnie zmieniając biegi i ochoczo reagując na dodanie gazu. Stukowego brak ale!!
irytuje mnie dzwonienie, już o tym pisałem, dzwoni mi cos, jak mala blaszka z duza czestotliwoscia, albo garść podkładek w stalowej puszcze i objawia się tylko w przedziale ok3000rpm, nie jest to raczej stuk bo jest na lpg i na pb to samo, tak samo kręcenie aparatem nic nie zmienia, a wkurza mnie to okrutnie
co wy na to?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Vixo, x2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, "mjut" jest gęsty więc nie zauważyłbyś wciągania
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
od początku dzwoni, nie klepie, nie klekocze, dzwoni jakbym miał maly dzwoneczek pod maska, jak pierścienie ogarka etc, tylko w zakresie 3tys
jest to problem który mnie irytuje, mechanik mój znajomy powiedział ze na pewno to nic z silnika, pozatym tak jak mowie, dzwoni od początku, z początku myslalem ze to wydech, wywaliłem kata, potem myslalem ze to jakiś smark w wyspawanym wydech a ostatecznie zrobiłem wydech od zera i dalej dzyngoli
panewki klepią z tego co mi się wydaje, klep klep, taś taś etc, wraz ze wzrostem obrotow glosniej i szybciej, od początku zlewalem 3 razy olej i nie było ani jednego wióra... nie wiem nie wiem nie wiem
chyba musze się dużo nauczyć jeszcze ale panewki to ostatnia rzecz na jaka bym postawil
jest to problem który mnie irytuje, mechanik mój znajomy powiedział ze na pewno to nic z silnika, pozatym tak jak mowie, dzwoni od początku, z początku myslalem ze to wydech, wywaliłem kata, potem myslalem ze to jakiś smark w wyspawanym wydech a ostatecznie zrobiłem wydech od zera i dalej dzyngoli
panewki klepią z tego co mi się wydaje, klep klep, taś taś etc, wraz ze wzrostem obrotow glosniej i szybciej, od początku zlewalem 3 razy olej i nie było ani jednego wióra... nie wiem nie wiem nie wiem
chyba musze się dużo nauczyć jeszcze ale panewki to ostatnia rzecz na jaka bym postawil
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
nie slychac nic ciekawego, cos mi dzwoni i pewno jak odpadnie to przestanie, nic z silnikiem się nie dzieje...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nlK05Szo11E[/youtube]
nie będę się tlumaczyl, dupska nie urywa ale zaznaczam ze nie mam seryjnej średnicy kola, moje 100km/h to licznikowe 95 czyli moment przebicia 2 na 3
dla poprawienia nastroju kupiłem sobie nowe kable WN NGK, i przepiłowałem dziada i tyle
nowe kable wieksza uciecha, przyspieszyłem zaplona i pobawiłem się krokowcem... nic nie tykam poza strojeniem i większym mafem, prawdopodobnie wleci tez duzy tłumik srodkowy na zamówienie z zapadkami
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nlK05Szo11E[/youtube]
nie będę się tlumaczyl, dupska nie urywa ale zaznaczam ze nie mam seryjnej średnicy kola, moje 100km/h to licznikowe 95 czyli moment przebicia 2 na 3
dla poprawienia nastroju kupiłem sobie nowe kable WN NGK, i przepiłowałem dziada i tyle
nowe kable wieksza uciecha, przyspieszyłem zaplona i pobawiłem się krokowcem... nic nie tykam poza strojeniem i większym mafem, prawdopodobnie wleci tez duzy tłumik srodkowy na zamówienie z zapadkami
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
czy ktoś miał problem z tłuczeniem się silnika?
chodzi mi o jego zawieszenie, jak lekko dodam gazu z pozycji 0 lub jak odejmuje gaz do 0 to mam wrazenie i nie przyjemnie tak prowadzic auto-ze mam wyjechane poduszki silnika
ostatnio wymieniłem poduszki pod silnikiem na belce i dalej to samo, przy okazji wymieniłem tez gumy na belce te pod srubami, nie wymieniłem jeszcze poduszki gornej skrzyni biegow i tej od strony rozrządu, natomiast ich rewizja ze srubokretem nie wykazala uszkodzen tj jest sztywna jak pal Azji
to zachowanie doprowadza mnie do szału, zapłon caly nowy, problem na pb i lpg, łańcuch nowy, nie dzwoni, i watpie aby rozrząd miał tu cos to powiedzenia
gumy wahacza nowe, jedynie stab pozostal do podmiany i gorne wahacze
TPs ustawiony na 0,45v i działa jak trzeba
nie ma problemu kiedy dodaje gazu z lekko wcisnietego do max, lub kiedy odejmuje gaz ale nie do 0, nie ma tez problema na zimnym kiedy ciagnie ssanie
ale pytam bo może ktoś miał podobne objawy i mi pomoze bo dostaje już szauu
chodzi mi o jego zawieszenie, jak lekko dodam gazu z pozycji 0 lub jak odejmuje gaz do 0 to mam wrazenie i nie przyjemnie tak prowadzic auto-ze mam wyjechane poduszki silnika
ostatnio wymieniłem poduszki pod silnikiem na belce i dalej to samo, przy okazji wymieniłem tez gumy na belce te pod srubami, nie wymieniłem jeszcze poduszki gornej skrzyni biegow i tej od strony rozrządu, natomiast ich rewizja ze srubokretem nie wykazala uszkodzen tj jest sztywna jak pal Azji
to zachowanie doprowadza mnie do szału, zapłon caly nowy, problem na pb i lpg, łańcuch nowy, nie dzwoni, i watpie aby rozrząd miał tu cos to powiedzenia
gumy wahacza nowe, jedynie stab pozostal do podmiany i gorne wahacze
TPs ustawiony na 0,45v i działa jak trzeba
nie ma problemu kiedy dodaje gazu z lekko wcisnietego do max, lub kiedy odejmuje gaz ale nie do 0, nie ma tez problema na zimnym kiedy ciagnie ssanie
ale pytam bo może ktoś miał podobne objawy i mi pomoze bo dostaje już szauu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W 100NX GTI przy wyklepanej poduszce od strony rozrządu dokładnie tak mi rzucało motorownią jak piszesz. P11 ma tę poduszkę dużo lepiej wykonaną i sprawia wrażenie solidniejszej, tak, że trudno to ocenić. Postaw kogoś przed autem, macha w górę, zaciąg ręczny i naciśnij hamulec i spróbuj delikatnie napiąć napęd, w sensie na pół sprzęgle ruszyć, cofnąć, ruszyć, cofnąć - może zobaczy co tam silnik uskutecznia względem poduch.
ten test już wykonałem i nic nie widze zlego, a szkoda ladowac siano na poduchę która jest sprawna, już 2 tak zmieniłem i nic ale może cos to w temacie podpowie ze kiedy lece lewym skretem np. na rondzie to już efektu nie ma, co by wskazywalo na doprężenie poduszki od rozrządu i kasowanie chwilowo problema
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ale pogoda, mniam. To coś co tygrysy lubiom najbardziej Emotikon smile Umyłem wkońcu Nyske, pierwszy raz tak porządnie, zlałem ją kilka razy aktywną pianą na przemian z pędzelkowaniem i myciem mikrofibrą z szamponem z woskiem. Na koniec mleczko lekkościerne-nabłyszczające. A na koniec wosk. W środku odkurzone, wyszorowane wszystko szarym mydłem plus mleczko do kokpitu. Szyby umyte... na tą piękną pogodę zabrakło mi jedynie odświeżania zacisków i zakladania alu.
z polerką to na razie jest prolog
z polerką to na razie jest prolog
Ostatnio zmieniony 2015-04-11, 18:47 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jaki aplikator masz założony do tego mleczka, bo takie ch....e wzory zostawia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_