Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] N15 - Ramzesa wół roboczy NISMO 1.4->1.6->??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2014-05-24, 16:44

I tak trzymać!
Każdy nissan jest tego wart!
Moim zdaniem niedługo zostanie mniej zadbanych N15-stek niż aut klasycznych innych marek.

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-05-24, 16:52

I trzeba dbać, ciąć, spawać, zabezpieczać. koszty są ale efekt powala:) sam progi zmieniałem u siebie bo już dawno by się nie nadawał... a teraz jezdzi do tej pory :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-25, 06:06

Największy babol jaki wypadł w Almerze ogarnięty - a mianowicie lewa podłużnica pod nogami kierowcy. Do niej między innymi przykręcana jest ława (kołyska) pod silnikiem. Tak zgniła podłużnica i podłoga w tym miejscu że śruba która przykręca ławę do podłużnicy przy próbie odkręcania ławy wyszła razem z ławą.
Naprawa polegała na wycięciu wszystkiego co skorodowane i mozolnym odbudowywaniu podłogi i wzmocnień.
Na pierwszy ogień poszła podłoga pod nogami w kabinie. Może się ktoś pytać czemu łatki które wstawiam są różnej chaotycznej wielkości, a nie jeden wielki kawałek. Otóż już śpieszę wyjaśnić - ponieważ nie udało się mi zdobyć żłobiarki do blach która poprzez profilowanie przetłoczeń w blasze usztywniają ją, wiec aby zachować sztywność to spawy są wzmocnieniami. Stąd 4 małe łatki a nie jedna duża.
Po podłodze w kabinie przyszła pora na podłogę gdzie opiera się podłużnica o nią i jest ta śruba której mocowanie zgniło i wypadła. Odbudowałem wewnętrzne mocowanie śruby, wykonałem wewnętrzne wzmocnienia, po czym zakończyłem całą operację zamykając profil i podłogę. Powstały 3 warstwy - podłoga wewnętrzna - właściwa którą widzimy w kabinie, podłoga środkowa - wzmocnienie, oraz podłoga zewnętrzna, czyli od strony nadkola.
Wykonana została także przednia część podłużnicy która biegnie pod autem, gdyż gdy zdjęta była kołyska był dobry dostęp by to zrobić od razu.
Brakuje fotek od dołu - ale dorobię i zamieszczę. Skończyliśmy późno i śpieszyłem się auto poskładać .

Widok załatanej podłogi pod nogami
Obrazek
inne ujęcie podłogi
Obrazek
Widok na umocowaną śrubę i wzmocnienia środkowe
Obrazek
i kolejne ujecie gdzie widać już przy śrubie dopasowaną podłogę zewnętrzną tam gdzie opiera się ława. oraz troszkę w prawo od śruby widać skorodowany początek podłużnicy który został wykonany na nowo - do niego mocowany będzie ceownik biegnący pod autem.
Obrazek


Przy okazji nasmarowałem przeguby lewarka zmiany biegów, oraz opróżniłem puszkę kata :)
CDN.

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-05-25, 09:30

Prace remontowo-budowlane powoli zbliżają się do końca :-)
Nieźle wyszła Ci ta odbudowa.
Teraz jakieś zabezpieczenie od dołu i jezdzić:)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-26, 20:00

No, koniec to będzie może w sobotę. Teraz w tygodniu podłoga, podłużnice i koszmarnie zgniłe - nadkole tylne lewe.
Zabezpieczenie - będzie oczywiście, ale póki co codziennie po skończonej pracy, każde obrabiane, dorabiane elementy są zabezpieczane podkładem epoksydowym Novol-a.

A dziś trochę odkurzyłem auto w środku i ponieważ zanosi się na deszczowe dni to mastyką (masą uszczelniającą na pędzel) zabezpieczyłem wszystkie łączenia, spawy i krawędzie blach.

Tył podłużnica prawa + łatka :)
Obrazek

Inny widok na łatkę tył prawą
Obrazek

Przód podłużnica prawa
Obrazek

Przód podłużnica prawa + łatka :)
Obrazek

Odbudowane wzmocnienie w nadkolu przód lewym
Obrazek

Dorobiony poczatek podłużnicy lewej + łata podłogi
Obrazek

Inne ujęcie dorobionego początku podłużnicy (od tego pójdzie ceownik do końca podłogi)
Obrazek

Kolejny widok z boku na nowy przód podłużnicy lewej
Obrazek

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-05-26, 20:17

A takie bardziej hardcorowe zabezpieczenia typu smar z olejem w progi?? :-)
Słyszałem od paru gości o tym i zastanawiam się sam nad tym.. mimo wymiany progów te rude dziadostwo zaczyna wychodzić :-/ i nie wiem co robić...

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-26, 20:22

Po skończonej pracy poza barankiem na podłogę, pójdzie także jakiś fluid w profile, progi etc. Smar z olejem to stara dobra szkoła, wada tego jest taka, ze w upał jak zostawisz auto na kostce to będzie cała ufajdana z kapiącego auta...
Dlatego do konserwacji profili pójdzie coś bardziej cywilizowanego.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-05-26, 20:26

masz cos sprawdzonego??
jakiś specyfik?

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-29, 22:16

Pewnie coś z palety BOLL-a

Obrazek

C.D. prac - na dzień dzisiejszy zakończona jest podłoga i zrobione są obie nowe podłużnice. Pozostało do odbudowy tylne lewe nadkole.

Ostatnia dziura w podłodze do załatania:
Obrazek

Wykonana na nowo podłużnica - przód
Obrazek

Podłużnica sięga na razie do połowy auta :)
Obrazek

A do końca przydało by się zbudować jakiś most
Obrazek

No i jest połączenie przodu z tyłem :)
Obrazek

Zbliżenie na połączenie ceownika z fabrycznym zakończeniem podłużnicy
Obrazek

Widok na kpl. podłużnicę od tyłu
Obrazek

Widok na nową podłużnicę z dołu
Obrazek

I kolejne ujęcie:
Obrazek


Auto powoli usztywnia się, różnica jest nie do opisania pomiędzy tym co było, a co jest.
Drzwi na ten przykład niezależnie od podniesienia, ustawienia auta zamykają się jak w nowym mercedesie :)
Pozostało do zrobienia jak pisałem tylne lewe nadkole i kielich amortyzatora.
Muszę również zlokalizować przeciek podczas deszczu na dywanik pasażera. Tylko gdy auto stoi to lekko kapie z rezystora dmuchawy. Gdzieś się przez podszybie woda do nawiewu dostaje i przez silnik skapuje na podłogę. Problemu nie ma podczas jazdy w deszczu.
No nic. Będę szukał.
C.D.N.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-29, 22:30

To nie podszybie, tylko magiczna zielona spinka i gniazda kołów trzymających plastikową nakładkę na podszybie. Zobacz u mnie w temacie - gdzieś są fotki.

Co do konserwacji, to któryś z chłopaków (nie pamiętam kto) napisał, że polskie środki do konserwacji są do .......... i można je też tam sobie wsadzić. Używał środków norweskich lub fińskich - podobno różnica kolosalna jak z Ziemi na Pluton i z powrotem. Ja mam konserwację zrobioną środkiem 3M i nie narzekam - trzyma się całkiem nieźle, ale i tak nie umywa się do starych środków do konserwacji, które miały w sobie tyle chemii i smoły, że szkoda gadać - i były nakładane pędzlem. No i najważniejsze - śmierdziały niesamowicie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-05-29, 23:25

janusz pisze:To nie podszybie, tylko magiczna zielona spinka i gniazda kołów trzymających plastikową nakładkę na podszybie. Zobacz u mnie w temacie - gdzieś są fotki.
Albo udajesz się do 'zrób to sam' w Primerze, gdzie masz pełen poradnik :P
viewtopic.php?t=16225

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-30, 01:17

Dzięki Janusz i Zielkq za podpowiedź - któż by przypuszczał że przez spinkę (kołek montażowy) będzie kapać :-o . Prędzej szukałbym zatkanych odpływów na podszybiu :!:
W takim razie jutro jeszcze zdemontuję podszybie i osadzę te kołki/spinki na kleju do szyb.
Generalnie w Almerze wcześniej miałem tyle wody że możnaby ryby hodować. Wszystkie wykładziny i wygłuszenia mokre. Jak odsłoniłem podłogę to okazało się czemu tak się dzieje - wszędzie dziury w podłodze, więc nabierała wody biedaczka.
Teraz jak mam pustą, naprawioną i czystą podłogę to widzę na niej każdą kroplę wody.
Kapało i to obficie podczas jazdy także znad skrzynki bezpieczników - ale to wina braku plastikowego nadkola była, bo woda z koła uderzała w górę i przez peszel z instalacją elektryczną wpływała do kabiny gdzie skapywała koło lewej nogi. Założenie nadkola od razu rozwiązało problem.
Jeszcze raz dzięki za naprowadzenie na winowajcę :)
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-30, 07:10

Ramzes_II zobacz jeszcze odpływy pod maską przy słupkach. Pytanie z innej beczki - masz szyberdach?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-05-30, 08:45

Mam, ale nie fabryczny. Ktoś dokładał i z tego co wiem nie ma odpływów szyber
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-05-30, 18:08

Witam podkarpackiego guru od aut z pod znaku Alfy :D Kojarzysz pewnie kolegę Wito i jego 156 2.4 JTD? :) Pracujemy razem ;)

Witamy w gronie aut z pod znaku Nissan :D Największą ich bolączkę już znasz :P Almerka po takim spa na 100% odwdzięczy się bez problemową eksploatacją. Gratulacje zapału do pracy, bo nie jeden posłałby tę N15'kę na stację demontażu pojazdów :P

Pozdrawiam :)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-01, 01:31

No to się nie udało ukryć przed szeroką publicznością :-> . Witaj :)
I wypraszam sobie - nie tylko Alfy :-P bo obecnie robię 95% diesli.
A soft do Wita 2.4 JTD robiłem przecież własnoręcznie, jak zresztą wiele aut nie tylko w Podkarpaciu, bo przedstawicieli obecnie mam w wielu regionach Polski :->
Pozdrów Ponda :D

A wracając do Almery - wczoraj dorobione zostały uchwyty (blaszki) trzymajace przewody paliwowe i hamulcowe i przykręcone do nowych podłużnic.
Zrobiony został kawałek podproża który ktoś kiedyś "naprawił" klejem do szyb :-o
Mastyką pokryłem wczorajsze spawy.
Przy okazji wymontowałem lewarek zmiany biegów, nagiąłem go w kierunku kabiny bo dla mnie był za blisko konsoli przy 1,3 i 5 biegu i od razu zrobiłem sobie short shifter.
Przeciąłem lewarek 1 cm od dolnej tulejki pozostawiając tym samym 1 cm pręta. przygotowałem rurkę o śr. wew. 13mm i 15 mm zew. (drążek ma 14 mm) oraz o długości całkowitej 30 mm.
Rurke rozwierciłem po ok 0.5 cm wiertłem 14mm z obu stron, tak aby oba końce pręta lewarka wsunąć w końce rurki. Zostało to dokładnie obspawane. Oczywiście spawanie po kawałeczku i polewanie wodą bu nie dopuścić do zniszczenia kulki. Tym samym lewarek został przedłużony o 2 cm poniżej kulki.
Całość poskładana i odrobinę nagiąć musiałem także osłonę termiczną wydechu bo stukała przy wbijaniu wstecznego.
Teraz fajnie klika skrzynia przy zmianie biegów, a lewarek ma super mały skok. Jutro zmierzę ile dokładnie.

Celem wyjaśnienia - to srebrne to mastyka. Biała się skończyła :)
Podproże:
Obrazek

Uchwyty przewodów:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
C.D.N.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-01, 12:04

Ramzes_II pisze:obecnie robię 95% diesli
No no, dobrze wiedzieć, że jest kolejny ogarnięty w tym temacie :D w ogóle jesteś z Dębicy, a ja mam tam niedeleko rodzinke ;)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-01, 16:17

Będziesz w okolicy - zapraszam na mikro-spota :)

A co do pracy przy Lusi:
Wczoraj zabraliśmy się lewe nadkole. Oczywiście zakładany plan ze zakończymy, spalił na panewce, ponieważ wyszło że jednak będzie pracy przy nim na najbliższe dwa wieczory.
Dodatkowo zdjąć trzeba będzie zderzak tylny, gdyż to ułatwi pracę.
Póki co zamknięte praktycznie zostało połączenie nadkole-bagażnik.
A co zrobione - widać poniżej:
Cięcie, cięcie, cięcie...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Spawanie, spawanie, spawanie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nadkole - widok z dołu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

I po podkładowaniu epoksydem:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wspawane jest wzmocnienie srodkowe, pozostało zamknąć nadkole od środka.
Obrazek

Obrazek

Obecnie już jest położona na wszystkich spawach mastyka, która schnie by auto było gotowe na jutrzejszą drogę do pracy.

W sobotę zakupiłem od kolegi Foo z Tarnowa kołyskę pod silnik w stanie idealnym. Ale jej montaż odłożę jeszcze na jakiś czas, gdyż planuję od razu wrzucić wspomaganie...

C.D.N.
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-06-01, 19:10

U mnie nadkola wyglądały podobnie:
Obrazek
Obrazek

Od razu doprowadź do porządku rurę od wlewu paliwa- ta lubi z czasem ,,stać się" dziurawa :D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-01, 19:44

Spoko, dzięki za zwrócenie uwagi - rurę oczyszczę dokładnie i też zapodkładuję. Później pójdzie na to baranek i osłona. No i będę chciał kupić i dopasować plastikowe nadkola które ochronią w przyszłości przed takimi kwiatkami...
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

wito
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2011-03-11, 18:08
Lokalizacja: Debica/Wawa

Post autor: wito » 2014-06-02, 17:27

A co tu się wyprawia?? :D Dominiku chyba znudziło Ci się grzebanie w cyferkach :P znowu zakasałeś rękawy i ujeb... po łokcie w smarze :D Przypomina mnie to odbudowę pewnego bolidu(też czerwonego) z przed kilku lat :) Pewnie niezłe cacko z Luśki wyjdzie. POZDRO!!!
2.4 jtd by Ramzes II
Diesel Power

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-06, 22:48

@Wito A co! trzeba ciąć metal i krzesać iskry! Monster Garage znów działa :) Może nie z takim rozmachem jak 8-10 lat temu, gdy silniki 2.0 DOHC powstawały jak grzyby po deszczu, ale mam nową zabawkę :) Z tym, że ta jest z nastawieniem na max. ekonomikę :)

Kiedy będziesz u rodziców? Pasuje się spotkać w końcu!

A wracając do meritum.
Obiecalem napisać jaki jest skok lewarka po przeróbce na shortshitfter - więc pomiędzy wbitą 3 a wbitą 4 jest 11.5 cm skoku.
Co do nadwozia:
Prace spawalnicze zakończone. Pozostało wymyć całe wnętrze, wymyć podwozie pod ciśnieniem i położyć konserwację. W międzyczasie wygłuszenie z mat bitumicznych na początek, gdyż one pójdą bezpośrednio na blachę.
Ponieważ zderzak z tyłu był zdjęty, więc dziś po oczyszczeniu położona została już konserwacja pod nim, by więcej go nie ściągać.

Ostatnie zdjęcia z spawania:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-07, 08:17

co do polskich konerwacji to sie nie zgadzam ze sa do dupy-sa takie ile kosztuja poprostu ale lepsze są niż nic
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-06-07, 10:34

odnośnie polskich specyfików no to z własnego doświadczenia wiem ze szału nie ma, po roku od wstawienia progów i zabezpieczenia ich zaczyna wychodzić. szok :-o ale co szczota druciana i druga warstwa :) jak to kolega Ad@mus napisał lepsze to niż nic.

Dominik Twój nr mi przepadł. A znalazłem coś czym byłeś za interesowany ;-)

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-17, 21:11

Update.
Ponieważ generalnie spód auta jest ukończony zabrałem się powoli za wygłuszanie.
Na początek maty bitumiczne. Dziś położone zostały w kabinie na całej podłodze. Został bagażnik, nadkola i boczki z tyłu, oraz dach. To będę robił w piątek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-06-17, 21:31

Ramzes_II pisze:Na początek maty bitumiczne.
Które i czyjej produkcji? Co na to pójdzie - jakaś pianka, czy poroso? ;)

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-17, 21:47

Boll standard 50x50. Na to pójdzie chyba coś takiego : Pianka
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-06-18, 13:49

Noooo już bliżej niż dalej końca walki z rdzą :)

Drugie życie jak nic dostała ta N15'tka!

Awatar użytkownika
Ramzes_II
doświadczony forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-03-21, 06:56
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Ramzes_II » 2014-06-20, 21:46

Wygłuszania c.d.
Bitum:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pranie wykładzin:
Obrazek

I pianka akustyczna:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pianka akustyczna położona została na całym dachu pod podsufiką, bagażniu, nadkolach i tylnych boczkach. Zostało jej jeszcze na drzwi L+P, ale to jak będę przy nich robić to od razu...

Gdy wyschnie wykładzina pozostanie jej montaż i poskładanie wnętrza. Ogólnie wyciszenie robotę zrobiło - jest przynajmniej o połowę ciszej, jak nie więcej. Szkoda ze nie zmierzyłem poziomu głośności przed i po wyciszeniu. Ale do pełni szczęscia pozostają jeszcze drzwi, ale to w niedługiej przyszłości.
Dziś zakupiłem kpl. wspomaganie kierownicy od kolegi Foo z Tarnowa. Niedługo montaż :)
Tuning JTD, TDI, HDI, CDI, HGW :-> tel: 661-104-166
DPF, EGR, IMMO OFF itp.

Moje Nismo

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2014-06-21, 17:31

Dzięki za mikroSpot ;) - było nam bardzo miło, ale zdecydowanie za krótko, a tematów do rozmów ogrom. Pozdr i do następnego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”