Nie ma się czym chwalić, trzeba płakać

uszkodzony okazał się mechanizm sterujący torem powietrza, dokładniej łopatki sterujące nadmuchem na nogi (strasznie opornie się przestawia). Samochodem przez 10 lat jeździł 70 - sięcio letni dziadek. Nie wiem czy powodem awarii jest długie nie używanie tego, czy wręcz wyrobienie się tego mechanizmu. Jak zakupiłem samochód, przekręciłem pokrętło na siłę i pościł zatrzask trzymający linkę. Zdemontowaliśmy obudowę znajdującą się pod kierownicą oraz tą w której znajduje się włącznik świateł awaryjnych, radio itd. Przesmarowaliśmy wszystkie ruchome elementy, linkę włożyliśmy na właściwe miejsce, założyliśmy dwie opaski uciskowe na końcu linki aby nie przesuwała się w zatrzasku i działa.
Niestety nie jest to efekt, którego oczekiwaliśmy. Pokrętło w jakiś 98% otwiera nadmuch powietrza na szybę i w jakiś 98% otwiera nadmuch na twarz. Nadmuch na zamyka się w dość małym stopniu.
[ Dodano: 2013-02-20, 11:44 ]
Uploaded with
ImageShack.us
Puścił ten zatrzask w kółeczku. Nawet widać wyrobiony pancerz linki.
[ Dodano: 2013-02-21, 22:04 ]
Dziś auto wróciło od mechanika. Nowy rozrząd, nowy olej Castrol 10W40. Prosiłem o sprawdzenie ABS, powiedział że się tego nie podejmie
[ Dodano: 2013-02-28, 14:50 ]
Witam ponownie.
Panowie, jakie rzeczy trzeba wymienić w dieselku zaraz po zakupie? Do tej pory wymieniłem rozrząd i olej na Castrol 10W40 wraz z filtrem oleju. Co jeszcze trzeba wymienić? zastanawiam się na filtrem powietrza, paliwa i później mniej potrzebny filtr kabinowy czy jak się on tam nazywa. Co jeszcze?
I jeszcze jedno pytanie, nie związane z tematem. Dlaczego gdy ktoś odpowie w temacie nie dostaje powiadomienia na skrzynkę pocztową? Wy też tak macie?