Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Jak w temacie od jakiegoś czasu miałem problemy ze spryskiwaczem tylnej szyby.Na początku myślałem że płyn zamarzł w przewodach i dałem sobie spokój z tą s prawą,ale teraz jak już nie ma mrozów to powróciłem do problemu i okazało się że zamiast na szybę to psika mi pod plastikowym profilem z takiego plastiku (wg mnie to jakiś zaworek zwrotny) a dokładniej z takiej dziurki która jest widoczna na poniższych fotkach.Czy coś mi po tym mrozach "trzasło" w tym plastiku,ewentualnie czy da się go zreanimować a jeśli nie czy w miarę łatwo dostać jakiś zamiennik Będę wdzięczny za wszelka pomoc i podpowiedzi
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P. http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
To jest zaworek utrzymujący ciśnienie w przewodzie i zapobiegający cofaniu się płynu do zbiorniczka z tego co mi się wydaje nie nadaje się do regeneracji.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Tego się domyślałem,że to jakiś zaworek zwrotny ale jestem ciekaw czy bez problemu dostanę jakiś zamiennik
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P. http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Spokojnie można kupić, np.od poloneza jest bardzo podobny jeśli chodzi o wielkość, koszt ok.30 pln.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Dzięki za info ,trzeba będzie się rozejrzeć za takim zamiennikiem
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P. http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
u mnie to samo, cieknie z tej małej dziurki, ja po prostu nie używam spryskiwacza na tylnej szybie, 6 zł to nie majątek więc można zainwestować bo to irytujące.
ale nigdy nie ma czasu i się nie chce
jswistow pisze:w cinqecento czy seicento jest podobny jak nie taki sam
Najprawdopodobniej jest tak jak mówisz,bo dziś zakupiłem taki sam zaworek w sklepie z częściami do FSO i FSM (jest taki w 3city ) Koszt takiego zaworka to 8PLN.Dzięki wszystkim za podpowiedzi i rady
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P. http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P. http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Ja poradziłem sobie inaczej z tym zaworkiem, rozebrałem go i w nim siedziała taka gumowa membrana (była już zużyta a chyba nawet pęknięta). Użyłem do tego gumowej rękawiczki, przełożyłem przez te dwie części, zacisnąłem, a nadmiar gumy oderwałem, śmiga cały czas.
Może nie jestem hochoł, ale również to przerabiałem. Plastiki po prostu ciągniesz w dół, są na lekkich zatrzaskach, nie powinno się nic urwać, ściągałem to z 10 razy. Zaworek kupiłem od Fiata Punto, jest identyczny.
Ciagne temat dalej, co prawda pacjentem jest Wagon, ale nie bedziemy smiecic na forum. Zaworek wymieniony, ale problem pojawil sie dalej - cieknie z wnetrza samego spryskiwacza (konkretnie oska razem z wycieraczka i spryskiwaczem). Jest jakis prosty sposob, aby wyciagnac ten plastikowy element, do ktorego dochodzi gumowy wezyk z plynem, a ktory siedzi w osce i prawdopodobnie odpowiada za przeplyw plynu juz na zewnatrz samochodu? Czy jedyna opcja to wykrecic caly silnik wycieraczki, rozwiercic nity i dopiero probowac wyciagnac ten plastik? Da sie to pozniej bez wiekszych problemow zlozyc w calosc?