Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-08-10, 22:01

NO czekam niecierpliwie na skonczenie pracy, bo mam ochote zasiasć na miejscu pasażera .
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-11, 21:21

Neptune składaj szybko furke to wyskoczymy na miacho zawstydzić pare autek :->

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-11, 21:33

Tłoki z GTIR odebrane. Jutro pewnie zaczniemy coś czyścić i składać. Najpóźniej w poniedziałek auto musi wyjechać bo później lipa z czasem, oby nic nie oddało np. śruby :P

Różnica tłoków kolosalna, wypełnione dno masywniejszy i dłuższy trzpień ... najważniejsze że pierścienie pasują.

Nawet nie wiem na jakim doładowaniu stroiliśmy... okaże się jak wyjadę z garażu :D Jak wszystko zegra wreszcie to można będzie dmuchnąć w te tłoki jak należy.
Nissan Primera SR20DE+T

Mandhorm
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2010-12-26, 03:23
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Mandhorm » 2012-08-11, 22:27

powodzenia :mrgreen:
Obrazek
B13 był :P
P10 było :D
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=14742
WP11.144 ZOMBI z 2.0 140km ;*

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-11, 23:18

Przed chłostą rozgrzej i odpowietrz układ chłodzenia, a po tym zabiegu zmień olej i filtra oleju i dopiero wtedy chłosta :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-08-13, 08:29

Jak tam prace nad motorownią :?:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-13, 08:50

NA facezbuku może jakieś nowości będą :P
No składajcie do jasnej anielki i spałujcie porządnie wóz :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-13, 09:48

Ano trochę się schodzi... nie da się na pałę zrobić i trzeba czyścić wszystko, smarować itd.

Ale ogólnie nie jest źle w kilka godzin tłoki, głowica i rozrząd na miejscu ;) Trzeba było pompę oleju odkręcić bo trochę strach na czuja rozrząd ustawiać.
Obrazek

Pozostało:
- wkręcenie pompy oleju i pokrywy zaworów
- wklejenie obu misek
- rurki wodne główne
- umieszczenie silnika w poduchach
- rurki dolotu i pospinanie wszystkiego

Będzie jak nic pół dnia roboty i można odpalać.
Jutro wieczorem z racji pogody nie wypala mi wypad na rybki to posiedzi się w garażu. Myślę, że powinniśmy dziada odpalić już na gotowo ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-08-14, 15:37

Neptun ogarniajcie temat i wkoncu naciesz sie niepozornym szybkim autem... trzymam kciuki niech już wszystko bangla no chłopie nalezy Ci sie to jak psu buda. Podziwiam za wytrwałość!! :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-14, 16:25

Na chwile obecna Ryba nie mysli o kresce a ramię w ramię motywuje i pomaga Neptunowi aby Prima znów robiła postrach na ulicach :P Właśnie zbieram się do garażu. Dziś musi już odpalić !! :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-08-14, 16:32

No składać składać chłopaki !!! ;) I do zobaczyska na strojeniu i rysowaniu kresek na hamowni ;) Pzdr :mrgreen:

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-08-14, 22:06

czyżbym słyszł w Warszawie dźwięk Neptunowej primki? :D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-15, 03:40

Neptune pisze:No ewidentnie coś jest z pierwszym garem, spory czarny nagar i pionowe ryski (niewyczuwalne palcami) na cylindrze. Do tego kolektor ssący na pierwszym garze jest czyściutki-wymyty oliwą)

Rozkręcanie idzie sprawnie, powiem Wam że aż szkoda dorabianej uszczelki pod głowicą (2.1 mm) bo jest w idealnym stanie i fest sklejona z blokiem. Dzisiaj Tłoki out i zobaczymy co się stało.
To samo spotkało Bombla tylko że u niego dwa gary rąbnęły a nie jeden jak u ciebie :D
Obrazek
Obrazek

Te tłoki z SR20DE są felerne i nie nadają się pod turbo, z SR20De są o wiele bardziej Turbo sprzyjające (niemal takie same siedzą w SR20VE tylko posiadają dodatkowe podcięcia pod zawory - więc Bombel także może spać spokojnie).
Teraz masz set z SR20DET to trzeba boostu dopierdzielić, nie ma co się spuszczać nad płaskim przebiegiem momentu musi być cios i tak pod 400Nm :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-08-15, 11:51

Umie też na razie jest seria tłoki i jakie najlepiej wpasować z S14 żeby było bardziej bezpiecznie, bym nie chciał żeby mnie spotkało to co Bombla
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-15, 11:57

Wczoraj nie poddaliśmy się :) Walka trwała do 2 w nocy. Silnik odpalił. Jednak Primera tak szybko nie chce wyjechać na próbny przejazd. Zerwał się w połowie gwint w który wchodzi śruba doprowadzająca oliwę do Turbo.. Myślałem że to jakiś żart, jednak nie stety konieczne będzie przegwintowanie i zaadaptowanie nowej śruby.

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-15, 16:15

no wieczór przeciągnął się do 4 rano :D Staraliśmy się ... ale niestety niektórych rzeczy nie da się ominąć. Generalnie i tak szybciutko udało się ogarnąć w zasadzie remont. Początki były trudniejsze :P
Ok 2:00 staliśmy już nad...
Obrazek
Odpał... ok, nieszczelności ogarnięte. Rozgrzane (trochę hałas w nocy :P)
No i wyszła lipa z zasilaniem oliwy do turbo ;/ Niestety gwint już przestał trzymać i dupa z jeżdżeniem i strojeniem ;/ Problemy zaczęły się odkąd odebrałem turbo z regeneracji... straszne paproki z nich.
Obrazek

Szkoda że dzisiaj pozamykane wszystko, bo może ogarnęło by się jakąś dłuższą śrubę. Trochę strach gwintować bo wszystko do turbiny wleci.
Jutro trzeba będzie ogarnąć temat. Do tego wymienić oliwę i filtr i można dymać Sprawdzimy czy kolo dobrze zregenerował turbinę ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-08-15, 20:19

chłopaki wprawy nabierają :-)
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-15, 21:26

Gwint tam jest chyba M10x1 ciężko będzie kupić taką śrubę, jeszcze ją trzeba będzie nawiercić coby oliwę doporwadzić.

Ale czuję że będzie dobrze :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-08-15, 21:33

napewno się coś wystruga do Pana Cześka się zadzwoni i sie dorobi :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-16, 09:14

Śruby są dostępne z oczkami bo już kupowałem. Jest tylko problem z jej długością. Wymiary są ok ale śruba jest za krótka i nie łapie gwintu.

Podrzuciłem śrubę do ślusarni i na dzisiaj dorobią mi taką samą ale dłuższą ;) Są już nowe podkładki i zobaczymy czy się uda wkręcić żeby trzymała. Jeśli nie da rady to jest jeszcze opcja z dorobieniem flanszy albo dorobić śrubę M10x1,5 i przegwintować otwór. Mam nadzieje że nie trzeba będzie się męczyć i nasz plan wypali z długością.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-08-16, 09:33

Neptune, tych ziomków od regeneracji turbo powinieneś za "drąga" powiesić .. nie dość że pogubili części (to już wieje amatorką !! ) to jeszcze teraz akcja z gwintem .. sprawdź dokładnie turbinę .. czy aby na bank jest zregenerowana ..

Apropos auta... jestem fanem tego przedsięwzięcia :) Ogarnij z Rybsonem motorownię a następnie jedź z blachą .. Wujo Scubz organizuje piaskarkę .. także może się pomoże :))
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-16, 13:21

Śruba odebrana...
Wchodzi ładnie z oporem... gwint się trochę kaleczy o ścianki ale wchodzi i trzyma.

Popołudniu zrobię operację przykręcenia oliwki z podkładkami miedzianymi, odpał i zobaczymy czy będzie sączyła się oliwa.
Wymiana filtra, oleju i auto gotowe o ile coś jeszcze nie wyskoczy :/

Mam stary wirnik i myślę że turbo zregenerowane chociaż na suchym jest jakiś tam luz góra-dół i głowy nie dam że jakieś tam drobiny oleju w dolot nie puszcza. Wyjdzie wszystko gdy zaczniemy agresywnie wozić tyłki.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-16, 20:53

A propo blacharki to znajomy regeneruje teraz Wartburga i dogadał się z firmą że koszt piasku plus ocynku całej budy to 2k myślę ze temat wart przemyślenia :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-17, 15:47

Maszyna była w odwiedzinach w stolicy ale jeszcze trochę poprawek ją czeka nim pojedziemy na rolki :P

Jak Neptunie wrażenia z jazdy ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-18, 21:34

Jest konkretnie :D

Jest parę pierdół do poprawy ale auto jeździ. Najgorsze to wyciek oliwy gdzieś koło pompy oleju i gdzieś wydech się oberwał bo nawala.

Auto strojone na ulicy na doładowaniu 1,2 bara :D Zrobiło się szybko i elastycznie :P
MBC trochę skręcony i na każdym biegu ładnie trzyma 1,1 bara, sprzęgło daje radę. Uważam że szybko wstaje. Poza tym wrażenia z jazdy świetne ... jak to się wkręca na wyższych biegach!!. Na trasie spaliłem całą wahę na zabawie 140-200-120-240km/h hehe. Blow off chodził non stop bo jak tylko odpuszczam gaz to gwiżdże (trzeba rozkręcić śrubę).
Poza tym trakcja w miarę, na 2-ce jedzie się na granicy buksu. Nie jest to buda z Sunnego tylko Prima więc nie ma kosmosu ale źle nie jest... czuć moc. 1-2-ka od zera trzeba mocno trzymać kierownicę bo wyrywa. Dla Coobcia moja Prima pewnie się "skrada" ale dla zwykłego człeka to już coś.
Super że przy sziftowaniu nie ma zmułki ... i boost się utrzymuje!!

Fajnie by było żeby przez jakiś czas nic nie pierdolllo ;)
Trzeba jeszcze finalnie na spokojnie dostroić, zrobić kreski na hamce zobaczyć co wyszło i skorygować bo teraz mało czasu było... myślę że 3-ka z przodu jest ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-18, 21:38

Super
Gratki :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-18, 21:59

Neptune pisze:Super że przy sziftowaniu nie ma zmułki ... i boost się utrzymuje!!
To jest bardzo istotne :)

Wcale się tak nie skrada strasznie, fakt że GTI-R zmieniają cały światopogląd, ale jakbyś jakieś dobre opony na przód strzelił to naprawdę by się to elegancko opychało.

Na chwilę obecną auto masz bardzo delikatne ale przede wszystkim bezpiecznie wystrojone, robieniem mocy zajmiemy się na rolkach, też mi się wydaje że okolica 300KM została osiągnięta :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-19, 06:36

1,1 bara?? MAsz większe wtryski czy na takich z 200SX'a?

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-08-19, 08:58

od 120 - 240 km/h jak by moj chociaz tyle w ogole wyciągnął. :)Ciągle czekam niecierpliwie na przewózkę bo p10 z turbo nie miałem przyjemności.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-19, 09:00

Bomblu mam wtryski z Subaryny 440-tki
Może dzisiaj uda się wieczorem wyrwać i upalić furę. Chciałem też sprawdzić gdzie wydech puka i skąd cieknie oliwa ;)

Komórka mi się zepsuła i nie mam jak poglądowego filma nagrać ;(
Nissan Primera SR20DE+T

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”