Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-07-29, 12:54

Łoo, na prostej ładna chłosta, wszyscy do tyłu :D

Dobra robota!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-29, 13:52

Tego 370Z trzeba jakos opierdzielic, to juz bedzie grubo :D
Zawias utwardzic i z paliwiem zrobic porzadek no i lzejsze sliki zapodac bo te nalewki wpierdalaja 30% mocy napedowej :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-29, 14:25

Coobcio właśnie po konfrontacji z zetą odczulem spadek ciosu, myśle ze wtedy już na dobre pękł przewód paliwowy! I od tego momentu wszyscy zrobili sie jacyś szybsi!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-29, 15:01

Najważniejsze, że Hondy objechane :) Gdzies od 5 minuty zdecydowany spadek mocy wozu :/

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2012-07-29, 20:29

Jeszcze trochę brakuje żeby chłostać wszystkich :-/

Awatar użytkownika
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TYSKI » 2012-07-29, 20:35

Moc już jest wystarczająca. Hamulce też dają radę. Chciałbym tylko wtrącić, że wozy które nas objechały miały pełne slicki no i lekkie felgi... ito czego Baniakowi jeszcze brakuje. No i porządnie gwint ustawić na tor ale to już wyższa szkoła jazdy :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-29, 21:04

Tyski wie o czym pisze, tak naprawdę to każde auto klękało przed gti-rem, ale byli szybsi w zakrętach, i dlatego plan jest taki;
-muszę utwardzić, obniżyć i ustawić na nowo cały gwint ( teraz jest ustawiony mega konfortowo i super do jazdy na streeta :-> )
- po zużyciu starych semi-slików PROFILA zapodać męskie full slicki i felgi o rozmiar mniejsze czyli 16"
-zejść z wagi auta tak dużo jak się da! ( i tu wywołuje kolegę Yapko znowu do tablicy, pisz co i jak, czego się pozbyć co zostawić, gdzie ukryte są kilogramy, których można się pozbyć :mrgreen: )
Widzę, że auto ma potencjał na wygrywanie klasy i generalki, ale trzeba jeszcze nad nim popracować. :-o
I tak z Tyskim rozpoczynamy akcję: "tanie konie czyli redukcja masy" oczywiście wszystko będzie ważone i na bieżąco dodawane na nasze forum! :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

rex
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-06, 10:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: rex » 2012-07-29, 21:52

Nie zapominaj ze to auto na tor a nie na 1/4...mozesz sobie wstawic poliweglan, lekkie klapy i drzwi. A przeciez stabilizatorw i innych takich wycinac nie bedziesz. Oczywiscie mozna skuc jeszcze wygluszenie ale to ile. 10kg? Myślę, że jedyna opcja to lekkie elementy albo druga buda i rezac wszystko co sie da jak kolega Pawel. Ten jest calosciowo za ladny

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-29, 22:49

z samego silnika to z 5kg wydlubalem jak kolekotr ssacy zciagalem :)
Generalnie to spod maski jak najwiecej trzeba wywalic... np. robiac aluminiowe wsporniki do pompy wspomagania i alternatora, mysle ze tym zabiegiem jakeis 1,5-2kg sie oszczedzi.
Zwrotnice super by bylo odlac z aluminium, mam zdolnego odlewnika ale nie wiadomo jak z wytrzymaloscia, niby w saabach sa aluminiowe... w tym miejscu dobre 20kg by bylo do zrzucenia, wygluszenia, wsporniki od pasow, plyty stalowe na podlodze pod nogami to jakies kolejne 5kg...
Tak suma sumarum jakies 50kg wo wywalenia jest bez wstawiania poliwegladnu i bez pozbawiania sie elektryki z drzwi...
Ps. ciekawostka drzwi w GTI sa jakies 5kg lzejsze jak GTI-R owe !!

Psss. Odelzanie rozpoczal bym od twardych wyscigowych slickow :D
1kg z masy kola to ok 10-12kg masy calego auta, obecne nalewki warza ok 9kg a Dunlopy wyscigkowe ok 6kg tak wiec efekt jakby pozbyc sie 120-150kg z masy wozu :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-07-29, 23:16

Jedzie Ci troche autko i wiem że nie tak łatwo wyprzedzać w tak krótkim czasie ( mówie o filmie YT) tyle samochodów. Trochę narowisty tryb jazdy i jest jeszcze gdzie hamować póżniej i wczesniej dawać gazu :P taka maniera będzie się powtarzała nawet jakbyś jeździł kosmicznie :)
Dajcie jakieś opony z dobrze wzmocnioną ścianką które nie będą się kładły w zakręcie.

Pytania ode mnie: ile jest podniesiona maska przy zawiasach że tak ładnie się prezentuje rozpórka :P ?
Możecie powiększyć otwory w masce? Te dwa małe osobne od centralnego ? W tym miejscu jest największe podciśnienie nad maską, czyli fajnie by ciągnęło z komory silnikowej na zewnątrz.

Jestem przy tablicy i biorę kredę :)

Mody na szybkości
Wygłuszenia bitumiczne ważą 17 kg. Do usuwania polecam ciepły dzień i opalarke. Suchy lód lepiej się sprawdza w VAG-ach i Hondach.
Tylnia wycieraczka mi była zbędna. Out razem z silniczkiem. Rurka po długości do tylnego tylnego spryskiwacza idzie przy prawej wiązce
Nie wiem po co były u mnie metalowe "mocowania" do czegoś pod tylnymi światłami.
Miałeś robioną przekładkę wiec pewnie już nie masz wygłuszenia gumowo- filcowego ściany grodziowej.
Ołowiane obciążniki pod przednim zderzakiem pewnie już sprzedane na złomie :-D
Ja, z racji wydechu, nie mam zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy
W przestrzeni bagażowej jest maskownica. Zaraz jak otworzysz bagażnik to przy suficie. 3 metalowe zapinki po szerokości i wzmocniona blachą. tradycyjnie out

Mody wymagające kasy
Ori bak jest dość ciężki i można się pokusić o wspawanie bezpiecznego baku bardziej miedzy tylnymi podłużnicami z tyłu ( miejsce na koło zapasowe)
Lekki akumulator, najlepiej po przekątnej samochodu niż jest teraz. Minus taki, że niektórzy wymagają kombinezonu niepalnego jeżeli aku jest w tym samym przedziale co kierowca.
Maska waży mniej niż w Fiacie Coupe, ale też swoje. Można kupić gotowce.
Błotniki przednie, to co wyżej.
ABS out


Rozwiązania ~chyba bez przyszłości w BANIAKowym aucie
Nagrzewnica klasyczna może być zastąpiona elektryczną np z Citroena C4
Tylnie kolektory siły hamowania można zastąpić przewodami hamulcowymi od Fiata Panda, a pójść w centralny.
Tylnia klapa waży mega, ale kupienie gotowca będzie się wiązało z mocowaniem zapinek i pasowanie uciążliwe

Niestety jeszcze nie wiem ile każdy element waży. Za 2 tygodnie będę mieć poważone zderzaki, wzmocnienia pod nimi, klapę, drzwi, maskę, błotniki, tylne szyby.
Przepraszam ale jeszcze się muszę dużo nauczyć i do 19 sierpnia mam nadzieje się doszkolić w powyższych kwestiach

OT
Seboo991 jak widzisz... nie wszystko wiem. Musze się jeszcze dużo nauczyć. Ciesze się że mogę wnieść swoją myśl do rozwoju tego konkretnego egzemplarza i podszkolenia czytających.
BANIAK porzucasz pomysł wtrysku methanolu ? Co myslisz o mojej wypowiedzi?
Jaką ocene dostaje do dzienniczka? żeby sie tylko rodzice nie wkurzyli na wywiadowce
Errata do poprzedniego mojego postu:
Meritum:
....
Można dorzucić zapłonu, czyli kolejny power up

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-07-30, 06:37

Sunny jest mocny i to jest fakt, ale po obejrzeniu filmu zastanawiam się czy nie jest za mocny dla ciebie (dla mnie i 99% tego forum również). według mnie musisz utwardzić zawias, opony z mocniejszymi bokami - czyli tu nic nowego nie mówię. Po tych zabiegach zamiast rozbierać auto przez co bedzie stało kolejne tygodnie, to zajmij się jazdą i to po zakrętach, bo moim zdaniem ten zestaw (Ty+GTI-R) nie radzicie sobie z nimi. Przepraszam że w tym tonie piszę ale widać że nadrabiasz na każdej prostej ale jak się pojawiają zakręty to troche przypomina schemat: "Uda się albo sie nie uda?? O to jest pytanie!"

I żeby było jasne - Nie twierdzę że pojadę lepiej tym autem.

Reasumując: Jest połowa sezonu nie trać go na kolejne mody tylko ciesz się autem w takim stanie jakim jest, ucz się go, jeździj jak najwięcej a przez zimę zrób spadek KG i w przyszłym sezonie rób atak na generalkę Takie moje zdanie.

pozdrawiam i powodzenia dalej
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

rex
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2012-06-06, 10:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: rex » 2012-07-30, 08:30

Tez mnie sie wydaje ze tu mocy i mozliwosci auta jest bardziej niz pod dostatkiem. Jakby to wykorzystać w 100% to myślę, że mało kto miałby poddejście. Także nie ma co pruc tego pieknego auta

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-07-30, 08:32

Puma masz tu trochę racji jeśli chodzi o współprace wozu z kierowca bo z tego co wiadomo to Baniak więcej czasu robił tego nismo niż nim śmigał więc wczucia i dogrania jego z wozem nie ma...

Twoje spostrzeżenia są jak najbardziej trafne i również się do nich dopisuje !

Jednak zbicie wagi poprzez laminaty i wywalenie nadmiaru gratów to myślę że nie więcej niż tydzień dlatego więc dlatego na to zbicie z wagi mozna sobie pozowlić w przerwie miedzy lap race :)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-30, 08:37

Uważam ze masz racje co do zakrętów, ale jest to efektem zbyt miękkiego ustawienia zawieszenia i słabych jakościowo opon! Auto zamiatalo blokami każdy zakręt!
Akcja redukcji masy nie wpłynie w jakikolwiek sposób na starty w tym sezonie więc nie widzę powodu żeby odkładać to na zimę!
Co do mocy, to... szukam wałków hks-a!
Auto wymaga jeszcze dużo pracy tak samo jak i jego kierowca! Więc rękawy do góry i do pracy i treningów!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-07-30, 09:26

BANIAK pisze: Auto zamiatalo blokami każdy zakręt!
'
i będzie nadal bez względu co nie zrobisz do puki nie wymienisz tylnego stabilizatora na grubszy, przynajmniej fi 20mm. Sprawdzone w GSMP w Sunnym gdzie gwint był lepsiejszy niż ten co wy macie. STABILIZATOR!!!!
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-30, 09:31

Zmieniony na whitelita! Gruby aż miło!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-07-30, 18:38

pytanko: czy końcówki tylnego stabilizatora są z poli ? bo stab może być mega-ultra-turbo wytrzymały ale końcówki dają ciała...

Wałki na mechanikę ostatnio sprzedawał Katod z DriftShopu.

Nie chce się przypominać ale nie odniosłeś się do moich pytań i podpowiedzi :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-30, 21:55

już odpowiadam yapko
ale na dobry początek filmiki;
http://www.youtube.com/watch?v=Zco2zOVhW4s

tu polecam oglądać od 5:50 minuty, jakieś 20 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=n4ok3KKq ... e=youtu.be

ODP;
1. Maska podniesiona jest 4-5 cm
2. na razie przeszło mi z tym metanolem bo auto jest b. dobrze zestrojone i nie sprawia kłopotów :D
3. Za pierwszą odpowiedź przy tablicy dostajesz 5+, za drugą 5+, ale jeżeli będziesz nadal uganiał się za dziewczynami na przerwach i zaglądał im pod spódniczki to niestety będę musiał porozmawiać z Twoimi rodzicami na wywiadówce!

Co do masy;
aku lekki jest w bagażniku, tak samo jak i zbiornik od spryskiwaczy, abs też wycięty
lekka maska zamówiona, czekam na info odnośnie nowych felg na tor,
oraz czekam na odpowiedź odnośnie wałków hks 272 stopnie stage 3

jadę z power up i z masą down! :hah:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-07-30, 22:02

Przednia ori maska waży sporo, zmiana na inną laminatową da trochę.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-07-30, 22:09

BANIAK pisze:Zmieniony na whitelita! Gruby aż miło!
no to zawias ustawić, obniżyć i utwardzić i zobaczyc co się dzieje dalej.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-30, 22:16

PumaRST może jakieś instrukcje, jak nisko, jak twardo, ... :D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-07-31, 00:05

[ Dodano: 2012-07-31, 01:06 ]
BANIAK pisze:już odpowiadam yapko
ale na dobry początek filmiki;
http://www.youtube.com/watch?v=Zco2zOVhW4s

tu polecam oglądać od 5:50 minuty, jakieś 20 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=n4ok3KKq ... e=youtu.be
Filmik spoko, drift wygląda jakby zamierzony :D ... jednak najfajniejszy film ten pierwszy gdy widać na tle innych wozów potencjał GTI-Ra ...

A Stag 300 na dwóch parownikach kiedy wlatuje ? :P


BANIAK pisze:jczekam na info odnośnie nowych felg na tor,
Ale i tak na dwie paczki muszą Ci wysłać ! :D
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2012-07-31, 08:03

BANIAK pisze:PumaRST może jakieś instrukcje, jak nisko, jak twardo, ... :D
twardo tak żebyś czuł każdą pozostawioną gumę na asfalcie, a nisko tak żeby paczka papierosów nie wchodziła pod zderzak. ;-) to auto ma byś na tor/wyścigi asfaltowe to niestety tak musi być ;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-07-31, 09:13

Na moje oko na Ułeż to jeszcze spokojnie 4-5Cm trzeba je zglebić a na tor poznań jeszcze bardziej ale wówczas się wóz totalnie nie praktyczni zrobi, trzeba wybrać kompromis :)

Duża średnica kół także mocno w górze trzyma twoje auto, można dać mniejszej średnicy opony albo z zawiasem niżej polecieć... Na ulice wieksze koła coby problemów z parkowaniem nie było i koleinami a na Tor 1-2cm niższe.

PS. Już miałem okazje z Baniekiem śmigać - chłopak lubi wprowadzić tyłek w ruch boczny :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-07-31, 14:57

skoro power up i masa down to przypominam o czerwcowej deklaracji :)
Wysłany: 2012-06-03, 00:08
Jazde na wprost latwo zwerylikowac. 19 sierpnia zaprosilem BANIAKa do Elku.
Wysłany: 2012-06-03, 21:33
Mocy przybywaj!

P.S Ełk aktualny!!!
Jedziesz ?

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-31, 18:03

yapko obiecałem, więc jadę!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-07-31, 18:07

To juz masz 1 pasażera wiecej :P Najlepiej bylo by zapodac 15" i jakies szerokie opony ;) Wtedy z masy koła duzo by sie zeszlo ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-31, 21:19

PumaRST pisze:
twardo tak żebyś czuł każdą pozostawioną gumę na asfalcie, a nisko tak żeby paczka papierosów nie wchodziła pod zderzak. ;-) to auto ma byś na tor/wyścigi asfaltowe to niestety tak musi być ;-)
wedle życzenia kolego PumaRST :mrgreen:
Obrazek

Obrazek

jeszcze tył utwardzę i opuszczę o jakieś 3-4 cm i powinno być super!
Jest twardo, nisko ale fajnie! Resztę jak coś dopieści się na torze!
I jak??? może jeszcze w dół ( tylko wtedy dokładka out! )
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-07-31, 21:27

Jak skrecasz to nie ocierasz oponami o błotnik ? ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-07-31, 21:43

nie, nic a nic!
NISSAN PULSAR GTI-R

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”