Dobra robota!
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tego 370Z trzeba jakos opierdzielic, to juz bedzie grubo 
Zawias utwardzic i z paliwiem zrobic porzadek no i lzejsze sliki zapodac bo te nalewki wpierdalaja 30% mocy napedowej
Zawias utwardzic i z paliwiem zrobic porzadek no i lzejsze sliki zapodac bo te nalewki wpierdalaja 30% mocy napedowej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tyski wie o czym pisze, tak naprawdę to każde auto klękało przed gti-rem, ale byli szybsi w zakrętach, i dlatego plan jest taki;
-muszę utwardzić, obniżyć i ustawić na nowo cały gwint ( teraz jest ustawiony mega konfortowo i super do jazdy na streeta
)
- po zużyciu starych semi-slików PROFILA zapodać męskie full slicki i felgi o rozmiar mniejsze czyli 16"
-zejść z wagi auta tak dużo jak się da! ( i tu wywołuje kolegę Yapko znowu do tablicy, pisz co i jak, czego się pozbyć co zostawić, gdzie ukryte są kilogramy, których można się pozbyć
)
Widzę, że auto ma potencjał na wygrywanie klasy i generalki, ale trzeba jeszcze nad nim popracować.
I tak z Tyskim rozpoczynamy akcję: "tanie konie czyli redukcja masy" oczywiście wszystko będzie ważone i na bieżąco dodawane na nasze forum!
-muszę utwardzić, obniżyć i ustawić na nowo cały gwint ( teraz jest ustawiony mega konfortowo i super do jazdy na streeta
- po zużyciu starych semi-slików PROFILA zapodać męskie full slicki i felgi o rozmiar mniejsze czyli 16"
-zejść z wagi auta tak dużo jak się da! ( i tu wywołuje kolegę Yapko znowu do tablicy, pisz co i jak, czego się pozbyć co zostawić, gdzie ukryte są kilogramy, których można się pozbyć
Widzę, że auto ma potencjał na wygrywanie klasy i generalki, ale trzeba jeszcze nad nim popracować.
I tak z Tyskim rozpoczynamy akcję: "tanie konie czyli redukcja masy" oczywiście wszystko będzie ważone i na bieżąco dodawane na nasze forum!
NISSAN PULSAR GTI-R
Nie zapominaj ze to auto na tor a nie na 1/4...mozesz sobie wstawic poliweglan, lekkie klapy i drzwi. A przeciez stabilizatorw i innych takich wycinac nie bedziesz. Oczywiscie mozna skuc jeszcze wygluszenie ale to ile. 10kg? Myślę, że jedyna opcja to lekkie elementy albo druga buda i rezac wszystko co sie da jak kolega Pawel. Ten jest calosciowo za ladny
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
z samego silnika to z 5kg wydlubalem jak kolekotr ssacy zciagalem 
Generalnie to spod maski jak najwiecej trzeba wywalic... np. robiac aluminiowe wsporniki do pompy wspomagania i alternatora, mysle ze tym zabiegiem jakeis 1,5-2kg sie oszczedzi.
Zwrotnice super by bylo odlac z aluminium, mam zdolnego odlewnika ale nie wiadomo jak z wytrzymaloscia, niby w saabach sa aluminiowe... w tym miejscu dobre 20kg by bylo do zrzucenia, wygluszenia, wsporniki od pasow, plyty stalowe na podlodze pod nogami to jakies kolejne 5kg...
Tak suma sumarum jakies 50kg wo wywalenia jest bez wstawiania poliwegladnu i bez pozbawiania sie elektryki z drzwi...
Ps. ciekawostka drzwi w GTI sa jakies 5kg lzejsze jak GTI-R owe
Psss. Odelzanie rozpoczal bym od twardych wyscigowych slickow
1kg z masy kola to ok 10-12kg masy calego auta, obecne nalewki warza ok 9kg a Dunlopy wyscigkowe ok 6kg tak wiec efekt jakby pozbyc sie 120-150kg z masy wozu
Generalnie to spod maski jak najwiecej trzeba wywalic... np. robiac aluminiowe wsporniki do pompy wspomagania i alternatora, mysle ze tym zabiegiem jakeis 1,5-2kg sie oszczedzi.
Zwrotnice super by bylo odlac z aluminium, mam zdolnego odlewnika ale nie wiadomo jak z wytrzymaloscia, niby w saabach sa aluminiowe... w tym miejscu dobre 20kg by bylo do zrzucenia, wygluszenia, wsporniki od pasow, plyty stalowe na podlodze pod nogami to jakies kolejne 5kg...
Tak suma sumarum jakies 50kg wo wywalenia jest bez wstawiania poliwegladnu i bez pozbawiania sie elektryki z drzwi...
Ps. ciekawostka drzwi w GTI sa jakies 5kg lzejsze jak GTI-R owe
Psss. Odelzanie rozpoczal bym od twardych wyscigowych slickow
1kg z masy kola to ok 10-12kg masy calego auta, obecne nalewki warza ok 9kg a Dunlopy wyscigkowe ok 6kg tak wiec efekt jakby pozbyc sie 120-150kg z masy wozu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jedzie Ci troche autko i wiem że nie tak łatwo wyprzedzać w tak krótkim czasie ( mówie o filmie YT) tyle samochodów. Trochę narowisty tryb jazdy i jest jeszcze gdzie hamować póżniej i wczesniej dawać gazu
taka maniera będzie się powtarzała nawet jakbyś jeździł kosmicznie 
Dajcie jakieś opony z dobrze wzmocnioną ścianką które nie będą się kładły w zakręcie.
Pytania ode mnie: ile jest podniesiona maska przy zawiasach że tak ładnie się prezentuje rozpórka
?
Możecie powiększyć otwory w masce? Te dwa małe osobne od centralnego ? W tym miejscu jest największe podciśnienie nad maską, czyli fajnie by ciągnęło z komory silnikowej na zewnątrz.
Jestem przy tablicy i biorę kredę
Mody na szybkości
Wygłuszenia bitumiczne ważą 17 kg. Do usuwania polecam ciepły dzień i opalarke. Suchy lód lepiej się sprawdza w VAG-ach i Hondach.
Tylnia wycieraczka mi była zbędna. Out razem z silniczkiem. Rurka po długości do tylnego tylnego spryskiwacza idzie przy prawej wiązce
Nie wiem po co były u mnie metalowe "mocowania" do czegoś pod tylnymi światłami.
Miałeś robioną przekładkę wiec pewnie już nie masz wygłuszenia gumowo- filcowego ściany grodziowej.
Ołowiane obciążniki pod przednim zderzakiem pewnie już sprzedane na złomie
Ja, z racji wydechu, nie mam zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy
W przestrzeni bagażowej jest maskownica. Zaraz jak otworzysz bagażnik to przy suficie. 3 metalowe zapinki po szerokości i wzmocniona blachą. tradycyjnie out
Mody wymagające kasy
Ori bak jest dość ciężki i można się pokusić o wspawanie bezpiecznego baku bardziej miedzy tylnymi podłużnicami z tyłu ( miejsce na koło zapasowe)
Lekki akumulator, najlepiej po przekątnej samochodu niż jest teraz. Minus taki, że niektórzy wymagają kombinezonu niepalnego jeżeli aku jest w tym samym przedziale co kierowca.
Maska waży mniej niż w Fiacie Coupe, ale też swoje. Można kupić gotowce.
Błotniki przednie, to co wyżej.
ABS out
Rozwiązania ~chyba bez przyszłości w BANIAKowym aucie
Nagrzewnica klasyczna może być zastąpiona elektryczną np z Citroena C4
Tylnie kolektory siły hamowania można zastąpić przewodami hamulcowymi od Fiata Panda, a pójść w centralny.
Tylnia klapa waży mega, ale kupienie gotowca będzie się wiązało z mocowaniem zapinek i pasowanie uciążliwe
Niestety jeszcze nie wiem ile każdy element waży. Za 2 tygodnie będę mieć poważone zderzaki, wzmocnienia pod nimi, klapę, drzwi, maskę, błotniki, tylne szyby.
Przepraszam ale jeszcze się muszę dużo nauczyć i do 19 sierpnia mam nadzieje się doszkolić w powyższych kwestiach
OT
Seboo991 jak widzisz... nie wszystko wiem. Musze się jeszcze dużo nauczyć. Ciesze się że mogę wnieść swoją myśl do rozwoju tego konkretnego egzemplarza i podszkolenia czytających.
BANIAK porzucasz pomysł wtrysku methanolu ? Co myslisz o mojej wypowiedzi?
Jaką ocene dostaje do dzienniczka? żeby sie tylko rodzice nie wkurzyli na wywiadowce
Errata do poprzedniego mojego postu:
Meritum:
....
Można dorzucić zapłonu, czyli kolejny power up
Dajcie jakieś opony z dobrze wzmocnioną ścianką które nie będą się kładły w zakręcie.
Pytania ode mnie: ile jest podniesiona maska przy zawiasach że tak ładnie się prezentuje rozpórka
Możecie powiększyć otwory w masce? Te dwa małe osobne od centralnego ? W tym miejscu jest największe podciśnienie nad maską, czyli fajnie by ciągnęło z komory silnikowej na zewnątrz.
Jestem przy tablicy i biorę kredę
Mody na szybkości
Wygłuszenia bitumiczne ważą 17 kg. Do usuwania polecam ciepły dzień i opalarke. Suchy lód lepiej się sprawdza w VAG-ach i Hondach.
Tylnia wycieraczka mi była zbędna. Out razem z silniczkiem. Rurka po długości do tylnego tylnego spryskiwacza idzie przy prawej wiązce
Nie wiem po co były u mnie metalowe "mocowania" do czegoś pod tylnymi światłami.
Miałeś robioną przekładkę wiec pewnie już nie masz wygłuszenia gumowo- filcowego ściany grodziowej.
Ołowiane obciążniki pod przednim zderzakiem pewnie już sprzedane na złomie
Ja, z racji wydechu, nie mam zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy
W przestrzeni bagażowej jest maskownica. Zaraz jak otworzysz bagażnik to przy suficie. 3 metalowe zapinki po szerokości i wzmocniona blachą. tradycyjnie out
Mody wymagające kasy
Ori bak jest dość ciężki i można się pokusić o wspawanie bezpiecznego baku bardziej miedzy tylnymi podłużnicami z tyłu ( miejsce na koło zapasowe)
Lekki akumulator, najlepiej po przekątnej samochodu niż jest teraz. Minus taki, że niektórzy wymagają kombinezonu niepalnego jeżeli aku jest w tym samym przedziale co kierowca.
Maska waży mniej niż w Fiacie Coupe, ale też swoje. Można kupić gotowce.
Błotniki przednie, to co wyżej.
ABS out
Rozwiązania ~chyba bez przyszłości w BANIAKowym aucie
Nagrzewnica klasyczna może być zastąpiona elektryczną np z Citroena C4
Tylnie kolektory siły hamowania można zastąpić przewodami hamulcowymi od Fiata Panda, a pójść w centralny.
Tylnia klapa waży mega, ale kupienie gotowca będzie się wiązało z mocowaniem zapinek i pasowanie uciążliwe
Niestety jeszcze nie wiem ile każdy element waży. Za 2 tygodnie będę mieć poważone zderzaki, wzmocnienia pod nimi, klapę, drzwi, maskę, błotniki, tylne szyby.
Przepraszam ale jeszcze się muszę dużo nauczyć i do 19 sierpnia mam nadzieje się doszkolić w powyższych kwestiach
OT
Seboo991 jak widzisz... nie wszystko wiem. Musze się jeszcze dużo nauczyć. Ciesze się że mogę wnieść swoją myśl do rozwoju tego konkretnego egzemplarza i podszkolenia czytających.
BANIAK porzucasz pomysł wtrysku methanolu ? Co myslisz o mojej wypowiedzi?
Jaką ocene dostaje do dzienniczka? żeby sie tylko rodzice nie wkurzyli na wywiadowce
Errata do poprzedniego mojego postu:
Meritum:
....
Można dorzucić zapłonu, czyli kolejny power up
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Sunny jest mocny i to jest fakt, ale po obejrzeniu filmu zastanawiam się czy nie jest za mocny dla ciebie (dla mnie i 99% tego forum również). według mnie musisz utwardzić zawias, opony z mocniejszymi bokami - czyli tu nic nowego nie mówię. Po tych zabiegach zamiast rozbierać auto przez co bedzie stało kolejne tygodnie, to zajmij się jazdą i to po zakrętach, bo moim zdaniem ten zestaw (Ty+GTI-R) nie radzicie sobie z nimi. Przepraszam że w tym tonie piszę ale widać że nadrabiasz na każdej prostej ale jak się pojawiają zakręty to troche przypomina schemat: "Uda się albo sie nie uda?? O to jest pytanie!"
I żeby było jasne - Nie twierdzę że pojadę lepiej tym autem.
Reasumując: Jest połowa sezonu nie trać go na kolejne mody tylko ciesz się autem w takim stanie jakim jest, ucz się go, jeździj jak najwięcej a przez zimę zrób spadek KG i w przyszłym sezonie rób atak na generalkę Takie moje zdanie.
pozdrawiam i powodzenia dalej
I żeby było jasne - Nie twierdzę że pojadę lepiej tym autem.
Reasumując: Jest połowa sezonu nie trać go na kolejne mody tylko ciesz się autem w takim stanie jakim jest, ucz się go, jeździj jak najwięcej a przez zimę zrób spadek KG i w przyszłym sezonie rób atak na generalkę Takie moje zdanie.
pozdrawiam i powodzenia dalej
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Puma masz tu trochę racji jeśli chodzi o współprace wozu z kierowca bo z tego co wiadomo to Baniak więcej czasu robił tego nismo niż nim śmigał więc wczucia i dogrania jego z wozem nie ma...
Twoje spostrzeżenia są jak najbardziej trafne i również się do nich dopisuje !
Jednak zbicie wagi poprzez laminaty i wywalenie nadmiaru gratów to myślę że nie więcej niż tydzień dlatego więc dlatego na to zbicie z wagi mozna sobie pozowlić w przerwie miedzy lap race
Twoje spostrzeżenia są jak najbardziej trafne i również się do nich dopisuje !
Jednak zbicie wagi poprzez laminaty i wywalenie nadmiaru gratów to myślę że nie więcej niż tydzień dlatego więc dlatego na to zbicie z wagi mozna sobie pozowlić w przerwie miedzy lap race
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Uważam ze masz racje co do zakrętów, ale jest to efektem zbyt miękkiego ustawienia zawieszenia i słabych jakościowo opon! Auto zamiatalo blokami każdy zakręt!
Akcja redukcji masy nie wpłynie w jakikolwiek sposób na starty w tym sezonie więc nie widzę powodu żeby odkładać to na zimę!
Co do mocy, to... szukam wałków hks-a!
Auto wymaga jeszcze dużo pracy tak samo jak i jego kierowca! Więc rękawy do góry i do pracy i treningów!
Akcja redukcji masy nie wpłynie w jakikolwiek sposób na starty w tym sezonie więc nie widzę powodu żeby odkładać to na zimę!
Co do mocy, to... szukam wałków hks-a!
Auto wymaga jeszcze dużo pracy tak samo jak i jego kierowca! Więc rękawy do góry i do pracy i treningów!
NISSAN PULSAR GTI-R
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
'BANIAK pisze: Auto zamiatalo blokami każdy zakręt!
i będzie nadal bez względu co nie zrobisz do puki nie wymienisz tylnego stabilizatora na grubszy, przynajmniej fi 20mm. Sprawdzone w GSMP w Sunnym gdzie gwint był lepsiejszy niż ten co wy macie. STABILIZATOR!!!!
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
pytanko: czy końcówki tylnego stabilizatora są z poli ? bo stab może być mega-ultra-turbo wytrzymały ale końcówki dają ciała...
Wałki na mechanikę ostatnio sprzedawał Katod z DriftShopu.
Nie chce się przypominać ale nie odniosłeś się do moich pytań i podpowiedzi
Wałki na mechanikę ostatnio sprzedawał Katod z DriftShopu.
Nie chce się przypominać ale nie odniosłeś się do moich pytań i podpowiedzi
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
już odpowiadam yapko
ale na dobry początek filmiki;
http://www.youtube.com/watch?v=Zco2zOVhW4s
tu polecam oglądać od 5:50 minuty, jakieś 20 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=n4ok3KKq ... e=youtu.be
ODP;
1. Maska podniesiona jest 4-5 cm
2. na razie przeszło mi z tym metanolem bo auto jest b. dobrze zestrojone i nie sprawia kłopotów
3. Za pierwszą odpowiedź przy tablicy dostajesz 5+, za drugą 5+, ale jeżeli będziesz nadal uganiał się za dziewczynami na przerwach i zaglądał im pod spódniczki to niestety będę musiał porozmawiać z Twoimi rodzicami na wywiadówce!
Co do masy;
aku lekki jest w bagażniku, tak samo jak i zbiornik od spryskiwaczy, abs też wycięty
lekka maska zamówiona, czekam na info odnośnie nowych felg na tor,
oraz czekam na odpowiedź odnośnie wałków hks 272 stopnie stage 3
jadę z power up i z masą down!
ale na dobry początek filmiki;
http://www.youtube.com/watch?v=Zco2zOVhW4s
tu polecam oglądać od 5:50 minuty, jakieś 20 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=n4ok3KKq ... e=youtu.be
ODP;
1. Maska podniesiona jest 4-5 cm
2. na razie przeszło mi z tym metanolem bo auto jest b. dobrze zestrojone i nie sprawia kłopotów
3. Za pierwszą odpowiedź przy tablicy dostajesz 5+, za drugą 5+, ale jeżeli będziesz nadal uganiał się za dziewczynami na przerwach i zaglądał im pod spódniczki to niestety będę musiał porozmawiać z Twoimi rodzicami na wywiadówce!
Co do masy;
aku lekki jest w bagażniku, tak samo jak i zbiornik od spryskiwaczy, abs też wycięty
lekka maska zamówiona, czekam na info odnośnie nowych felg na tor,
oraz czekam na odpowiedź odnośnie wałków hks 272 stopnie stage 3
jadę z power up i z masą down!
NISSAN PULSAR GTI-R
[ Dodano: 2012-07-31, 01:06 ]
... jednak najfajniejszy film ten pierwszy gdy widać na tle innych wozów potencjał GTI-Ra ...
A Stag 300 na dwóch parownikach kiedy wlatuje ?

Filmik spoko, drift wygląda jakby zamierzonyBANIAK pisze:już odpowiadam yapko
ale na dobry początek filmiki;
http://www.youtube.com/watch?v=Zco2zOVhW4s
tu polecam oglądać od 5:50 minuty, jakieś 20 sekund
http://www.youtube.com/watch?v=n4ok3KKq ... e=youtu.be
A Stag 300 na dwóch parownikach kiedy wlatuje ?
Ale i tak na dwie paczki muszą Ci wysłać !BANIAK pisze:jczekam na info odnośnie nowych felg na tor,
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na moje oko na Ułeż to jeszcze spokojnie 4-5Cm trzeba je zglebić a na tor poznań jeszcze bardziej ale wówczas się wóz totalnie nie praktyczni zrobi, trzeba wybrać kompromis 
Duża średnica kół także mocno w górze trzyma twoje auto, można dać mniejszej średnicy opony albo z zawiasem niżej polecieć... Na ulice wieksze koła coby problemów z parkowaniem nie było i koleinami a na Tor 1-2cm niższe.
PS. Już miałem okazje z Baniekiem śmigać - chłopak lubi wprowadzić tyłek w ruch boczny
Duża średnica kół także mocno w górze trzyma twoje auto, można dać mniejszej średnicy opony albo z zawiasem niżej polecieć... Na ulice wieksze koła coby problemów z parkowaniem nie było i koleinami a na Tor 1-2cm niższe.
PS. Już miałem okazje z Baniekiem śmigać - chłopak lubi wprowadzić tyłek w ruch boczny
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
wedle życzenia kolego PumaRSTPumaRST pisze:
twardo tak żebyś czuł każdą pozostawioną gumę na asfalcie, a nisko tak żeby paczka papierosów nie wchodziła pod zderzak.to auto ma byś na tor/wyścigi asfaltowe to niestety tak musi być


jeszcze tył utwardzę i opuszczę o jakieś 3-4 cm i powinno być super!
Jest twardo, nisko ale fajnie! Resztę jak coś dopieści się na torze!
I jak??? może jeszcze w dół ( tylko wtedy dokładka out! )
NISSAN PULSAR GTI-R
