Wydech do SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- 
				Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
Wydech do SR20VE
Jaką średnicę myślicie bo już sam nie wiem.. 2' czy 2,25'?? czy jak??
			
									
									
						Jak ma być grubo to rób 2,5" daj tłumik od saaba te co Coobcio wkłada i na koniec coś jak Ci już pasuje. Ja mam końcóweczkę tą chińską apexi (wcześniej 2,5"+ssac) i tak sobie to brzmi Link
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Bierz 2,5" bez zastanowienia  Lepiej mieć coś zrobione co w dalszej perspektywie też zda egzamin jakby wpadł do głowy jakiś pomysł turbo czy co
 Lepiej mieć coś zrobione co w dalszej perspektywie też zda egzamin jakby wpadł do głowy jakiś pomysł turbo czy co  Nie zmarnuje się na pewno
 Nie zmarnuje się na pewno  
 
PS:kręciłem filmik żeby pokazać jak wkręca się na obroty na lżejszym zamachu tak że muzyka nie miała znaczenia Pozdrawiam
 Pozdrawiam
			
									
									 Lepiej mieć coś zrobione co w dalszej perspektywie też zda egzamin jakby wpadł do głowy jakiś pomysł turbo czy co
 Lepiej mieć coś zrobione co w dalszej perspektywie też zda egzamin jakby wpadł do głowy jakiś pomysł turbo czy co  Nie zmarnuje się na pewno
 Nie zmarnuje się na pewno  
 PS:kręciłem filmik żeby pokazać jak wkręca się na obroty na lżejszym zamachu tak że muzyka nie miała znaczenia
 Pozdrawiam
 PozdrawiamDo zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dobrze prawiMRC pisze:rób 2.5' i się nie zastanawiaj będziesz miał na przyszłość jak zechcesz dalej modzić... w UK śmigają na 3 calowych gotowcach i chyba specjalnie na spadki mocy nie narzekają
Pawel18PL,
mogłeś ostrego na chwile wyciszyć
 pakuj 2.5' będzie z zapasem
 pakuj 2.5' będzie z zapasemOctavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
						BMW F30 316i 136 mods 210/320
- 
				Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
- 
				Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
- 
				primeraP10
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Co do wydechu to jestem za 2.5, A jeśli chcesz końcowy cichy to proponuje dobrać jakiś przelotowy z dużą puszką tak jak mam w Maximie. Wydech jest całkowicie przelotowy a jest mega cicho - jak dla mnie trochę za cicho. Ale jest to wina zrobienia całkowitego wydechu od kolektora aż po koniec. Ważnym punktem jest w miarę duża puszka na środkowy tłumik, bardzo wpływa na wyciszenie całości. Ja przerobiłem tłumik od Corolli 192KM - tak żeby wejście i wyjście było na 2.5 cala. A jeśli głośność ci nie przeszkadza to wkładałbym WM Sport'a z allegro. Jak dobrze zrobi się wydech to wcale taki głośny nie jest. W razie czego polecam się  
			
									
									
						
mi się wydaje że nie ma sensu .. jak w środku założysz tłumik to na końcu daj np. WMSporta..SenTex pisze:tylko pytanie, czy warto 400zl wywalać na kawałek blachy z nierdzewki tylko dlatego, że jest znakowana symbolem HKS
Ja mam coś circa http://allegro.pl/tlumik-wm-sport-90mm-i1999421851.html
taki króciak .. fakt .. drze mordę .. ale mam full przelot.. (musiałem dokupić silencer)
Uważaj  blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
						JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
2,5 cala bezsprzecznie. Jeżeli ma być rasowo i nie za głośno, to tylko takie tłumiki:
http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=10111
Wszystkie WM, apexi, hks itp rurki z pseudo wyciszeniem będą się darły i brzęczały jak hondy i polonezy. Silencer niewiele tu pomoże.
			
									
									http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=10111
Wszystkie WM, apexi, hks itp rurki z pseudo wyciszeniem będą się darły i brzęczały jak hondy i polonezy. Silencer niewiele tu pomoże.
N14 GTI NEO VVL

						
MacGayver, u Kozy wydech jest cichutki .. ale on zdaje się ma coś "po drodze".. u mnie jest kolektor, plecionka, przejście na 50mm, rezonator i dalej nic aż do WM`a  i sam wiesz Macu jak to drze papę:) a mam tylko 1,4 .. no ale gaźnik też daje inny sound
 i sam wiesz Macu jak to drze papę:) a mam tylko 1,4 .. no ale gaźnik też daje inny sound 
			
									
									 i sam wiesz Macu jak to drze papę:) a mam tylko 1,4 .. no ale gaźnik też daje inny sound
 i sam wiesz Macu jak to drze papę:) a mam tylko 1,4 .. no ale gaźnik też daje inny sound 
Uważaj  blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
						JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ja z kolei mam nieco inne doświadczenia z tymi pseudo mugenami kiedyś zamontowałem takie coś w almerze wydech był seryjny jedynie drugi (duży) katalizator był wycięty i było tak że bez wkładki darło japę strasznie z wkładką było już znacznie ciszej dźwięk był całkiem fajny i nie męczący, nawet odczułem minimalną poprawę w osiągach po tym zabiegu także byłem umiarkowanie zadowolony bo kosztowało mnie to grosze...
jednak jeśli ma być to profi robota to odpuściłbym sobie te "termosy" i zamówiłbym coś pod wymiar w jakiejś sensownej firmie  żeby pucha była możliwie jak największa jak dodasz o tego środkowy to poziom głośności powinien być akceptowalny (nawet przez niebieskich
 i zamówiłbym coś pod wymiar w jakiejś sensownej firmie  żeby pucha była możliwie jak największa jak dodasz o tego środkowy to poziom głośności powinien być akceptowalny (nawet przez niebieskich  ) nie będziesz musiał się bawić w wyjmowanie wkładanie wkładki
 ) nie będziesz musiał się bawić w wyjmowanie wkładanie wkładki  
 
albo spróbować upchać twin loopa może wydłużenie układu da te ekstra 2-3 Km
			
									
									
						jednak jeśli ma być to profi robota to odpuściłbym sobie te "termosy"
 i zamówiłbym coś pod wymiar w jakiejś sensownej firmie  żeby pucha była możliwie jak największa jak dodasz o tego środkowy to poziom głośności powinien być akceptowalny (nawet przez niebieskich
 i zamówiłbym coś pod wymiar w jakiejś sensownej firmie  żeby pucha była możliwie jak największa jak dodasz o tego środkowy to poziom głośności powinien być akceptowalny (nawet przez niebieskich  ) nie będziesz musiał się bawić w wyjmowanie wkładanie wkładki
 ) nie będziesz musiał się bawić w wyjmowanie wkładanie wkładki  
 albo spróbować upchać twin loopa może wydłużenie układu da te ekstra 2-3 Km

Dla ciekawostki SR20VE i 3'' http://www.youtube.com/watch?v=CkGgJpKG ... re=related
			
									
									Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
						BMW F30 316i 136 mods 210/320
- 
				Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
- 
				Krzychun100nx
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków


 
 









 Ale jeśli ma to jak będziesz chciał głośno to wyciągasz, a jak spokojny przejazd to wkładasz i bedzie ciszej. A co do wydechu jestem za 2,5.
 Ale jeśli ma to jak będziesz chciał głośno to wyciągasz, a jak spokojny przejazd to wkładasz i bedzie ciszej. A co do wydechu jestem za 2,5.



