[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Witam
To i ja pokażę czym śmigam .. jak mi żona pozwoli
Jest to micra z 98 roku. W rodzinie od końca 2008 roku.
Czarna 3 drzwiowa silnik 1.0 .. bez dopalacza lpg - nigdy nie wąchała tego paliwa.
Wersja w Niemczech nazwana "MOTION" :
- 2 poduchy,
- klima manualna,
- elektryczne szyby,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- obrotomierz,
- regulowana kierownica,
- skórzana kierownica i gałka biegów,
- fabryczne halogeny,
- fabryczny spoiler na tylnej klapie,
- uchylne tylne szyby,
- dzielone tylne oparcie,
- chlapacze przednie i tylne w kolorze nadwozia.
Autko przez ponad rok wymagało wymiany tylnych amortyzatorów. Wymieniłem na Bilstein B4 gazowe.
W chwili obecnej auto jest po kompletnym malowaniu nadwozia ( było nieco poobijane i drażniło mnie to ). Kolor został czarny jednak do bazy dodano perły zielonej i niebieskiej co złamało czerń i czasem widać nieco zielonego a czasem niebieskiego. Wcześniej autko zostało spowolnione letnimi kołami 15" ENZO V w ogumieniu 195/50. Zima jest na fabrycznych "szytkach" 13". Szyby tylne boczne i tylna zostały nieco ściemnione. Założona ozdobna końcówka wydechu. Białe/dymione kierunki boczne. Wnętrze otrzymało niebieskie podświetlenie nóg z przodu i z tyłu. Oświetlenie deski również w niebieskiej tonacji.
Pod maską dolot własnej konstrukcji i filtr stożkowy, niebieskie przewody zapłonowe NGK, niebieskie napisy na pokrywie.
Audio ... cóż stary poczciwy Pioneer KEH- 7600R i reszta niezbędnych pierdół umożliwiających odsłuch.
Plany .... hmmm plany są ale czy chęci starczy?? Na pewno nic grubego z napędem - po prostu utrzymanie auta w nienagannym stanie ... w końcu to autko żony
kilka fotek :
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/9xH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/HuH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/abF ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/TSZ ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/tyF ... directlink
update:
Micra wylądowała -25 do ziemi i tak prezentuje się teraz - na zdjęciach troche krzywo stoi
Na dzień dzisiejszy ( sierpień 2011) setup ( Turbo micra ) wygląda tak:
Wykresik :
Silnik
- CG13
- Turbo K03 z audi A3 z chłodzeniem wodnym, 0,5 bar opadające do 0,4bar
- kolektor jak i downpipe custom made in DDC PERFORMANCE, owinięte
- Intercooler z fiata palio diesel - zmodyfikowane zbiorniki powietrza z plastiku na alu oraz wejścia z fi35 na fi 50mm,
- blow off ARC,
- orurowanie fi 50mm,
- regulator ciśnienia paliwa STILLEN
- pompa paliwa BOSCH 040
- wtryski od almery 1,6 sterowane zewnętrznym ECU MASTEREM II,
- przepustnica od almery 1,6
- filtr odmy SIMOTA
- filtr stożkowy K&N
- wydech przelotowy fi 50 ( środkowy przelot, końcowy WM)
- mod rozrządu by COOBCIO
Skrzynia/ napęd
- skrzynia z CG10
- sprzęgło 180mm AISIN
Zawieszenie/hamulce
- zawieszenie obniżone -25mm
- amortyzatory przód ASHIKA
- amortyzatory tył BLISTEIN B4
- felgi alu ENZO V 15" opony 175/55r15
- zaciski przód od sunny 1,6
- tarcze nacinane, wentylowane
Wnętrze
- niebieskie boczki drzwi przednich
- fotele przednie od micry K10 SR
- wskaźnik doładowania oraz temp. oleju AUTOGUAGE smoke
- przycięty lewarek zmiany biegów
- niebieskie podświetlenie
- alu nakładki na pedały
Montaż części i swap zrobiłem sam przy pomocy znajomego AUTO-BOLEX w Ożarowie mazowieckim, natomiast wszelkie strojenia i dopieszczanie robił COOBCIO
To chyba na tyle
EDIT listopad 2012
W kwietniu oddała uszczelka pod głowicą więc nadeszły małe zmiany.
- nowa uszczelka pod głowicą robiona w Łodzi,
- nowe tłoki,
- nowe pierścienie,
- turbosprężarka większe koło kompresji
Wykresik przy doładowaniu 0,7bara:
http://www.youtube.com/watch?v=eMo6dAy_V1A
EDIT maj 2013
Wleciała belka z tarczami hamulcowymi od micry, nowe sprężyny FK Automotiwe - 30, przewody hamulcowe w oplocie Goodridge.
Niestety znów auto straciło kompresję
1- 12
2- 12
3- 8
4- 13
Próba olejowa wykazała, że dół 3-go cylindra padł - obstawiam znów tłok.
Na chwilę obecną auto wraca do pozycji wolnossącego 1,3 .....
To i ja pokażę czym śmigam .. jak mi żona pozwoli
Jest to micra z 98 roku. W rodzinie od końca 2008 roku.
Czarna 3 drzwiowa silnik 1.0 .. bez dopalacza lpg - nigdy nie wąchała tego paliwa.
Wersja w Niemczech nazwana "MOTION" :
- 2 poduchy,
- klima manualna,
- elektryczne szyby,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- obrotomierz,
- regulowana kierownica,
- skórzana kierownica i gałka biegów,
- fabryczne halogeny,
- fabryczny spoiler na tylnej klapie,
- uchylne tylne szyby,
- dzielone tylne oparcie,
- chlapacze przednie i tylne w kolorze nadwozia.
Autko przez ponad rok wymagało wymiany tylnych amortyzatorów. Wymieniłem na Bilstein B4 gazowe.
W chwili obecnej auto jest po kompletnym malowaniu nadwozia ( było nieco poobijane i drażniło mnie to ). Kolor został czarny jednak do bazy dodano perły zielonej i niebieskiej co złamało czerń i czasem widać nieco zielonego a czasem niebieskiego. Wcześniej autko zostało spowolnione letnimi kołami 15" ENZO V w ogumieniu 195/50. Zima jest na fabrycznych "szytkach" 13". Szyby tylne boczne i tylna zostały nieco ściemnione. Założona ozdobna końcówka wydechu. Białe/dymione kierunki boczne. Wnętrze otrzymało niebieskie podświetlenie nóg z przodu i z tyłu. Oświetlenie deski również w niebieskiej tonacji.
Pod maską dolot własnej konstrukcji i filtr stożkowy, niebieskie przewody zapłonowe NGK, niebieskie napisy na pokrywie.
Audio ... cóż stary poczciwy Pioneer KEH- 7600R i reszta niezbędnych pierdół umożliwiających odsłuch.
Plany .... hmmm plany są ale czy chęci starczy?? Na pewno nic grubego z napędem - po prostu utrzymanie auta w nienagannym stanie ... w końcu to autko żony
kilka fotek :
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/9xH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/HuH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/abF ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/TSZ ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/tyF ... directlink
update:
Micra wylądowała -25 do ziemi i tak prezentuje się teraz - na zdjęciach troche krzywo stoi
Na dzień dzisiejszy ( sierpień 2011) setup ( Turbo micra ) wygląda tak:
Wykresik :
Silnik
- CG13
- Turbo K03 z audi A3 z chłodzeniem wodnym, 0,5 bar opadające do 0,4bar
- kolektor jak i downpipe custom made in DDC PERFORMANCE, owinięte
- Intercooler z fiata palio diesel - zmodyfikowane zbiorniki powietrza z plastiku na alu oraz wejścia z fi35 na fi 50mm,
- blow off ARC,
- orurowanie fi 50mm,
- regulator ciśnienia paliwa STILLEN
- pompa paliwa BOSCH 040
- wtryski od almery 1,6 sterowane zewnętrznym ECU MASTEREM II,
- przepustnica od almery 1,6
- filtr odmy SIMOTA
- filtr stożkowy K&N
- wydech przelotowy fi 50 ( środkowy przelot, końcowy WM)
- mod rozrządu by COOBCIO
Skrzynia/ napęd
- skrzynia z CG10
- sprzęgło 180mm AISIN
Zawieszenie/hamulce
- zawieszenie obniżone -25mm
- amortyzatory przód ASHIKA
- amortyzatory tył BLISTEIN B4
- felgi alu ENZO V 15" opony 175/55r15
- zaciski przód od sunny 1,6
- tarcze nacinane, wentylowane
Wnętrze
- niebieskie boczki drzwi przednich
- fotele przednie od micry K10 SR
- wskaźnik doładowania oraz temp. oleju AUTOGUAGE smoke
- przycięty lewarek zmiany biegów
- niebieskie podświetlenie
- alu nakładki na pedały
Montaż części i swap zrobiłem sam przy pomocy znajomego AUTO-BOLEX w Ożarowie mazowieckim, natomiast wszelkie strojenia i dopieszczanie robił COOBCIO
To chyba na tyle
EDIT listopad 2012
W kwietniu oddała uszczelka pod głowicą więc nadeszły małe zmiany.
- nowa uszczelka pod głowicą robiona w Łodzi,
- nowe tłoki,
- nowe pierścienie,
- turbosprężarka większe koło kompresji
Wykresik przy doładowaniu 0,7bara:
http://www.youtube.com/watch?v=eMo6dAy_V1A
EDIT maj 2013
Wleciała belka z tarczami hamulcowymi od micry, nowe sprężyny FK Automotiwe - 30, przewody hamulcowe w oplocie Goodridge.
Niestety znów auto straciło kompresję
1- 12
2- 12
3- 8
4- 13
Próba olejowa wykazała, że dół 3-go cylindra padł - obstawiam znów tłok.
Na chwilę obecną auto wraca do pozycji wolnossącego 1,3 .....
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:31 przez Szymeq, łącznie zmieniany 28 razy.
Z nissanem od 2005 roku
- Kamilos210
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
- Lokalizacja: Płock
ładna micra, dałbyś czasem żonce pojeździć!!
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
wiem, ze festyn ... ale jest to bardzo praktyczne ... denerwuje mnie jak wsiadam do samochodu i świeci się lampoin w suficie .. a teraz lampion jest wyłączony a widac gdzie sie nogi pakuje i czy sznurówki nie są rozwiązne.nice-wawa pisze:podświetlenie podeszwy masakra
Poza tym uzyskałem +10 do respektu u swojej 5-cio letniej córy
Z nissanem od 2005 roku
-
- nowy na forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
Podłączone jest równolegle ze światłem w kabinie - lampka w kabinie jest w pozycji off ( w razie potrzeby można ją normalnie pstryczkiem włączyć ) a skarpetki świecą w tym czasie kiedy ktoś otworzy drzwi lub wyłącze zapłon. Gasną czasowo tak jak lampka pod sufitem. Na zdjęciu nie widac ale równiez mam tak z tyłu - kiedyś zrobie fotkę w całości
Podłączyłem bezpośrednio pod lampkę w suficie i zszedłaem słupkiem na dól bo nie chciało mi sie szukac tego w wiązce. Oczywiście mozna założyc jaikś niezależny wyłącznik do oświetlenia skarpetek - ale na razie niech się świeci
[ Dodano: 2009-12-15, 14:34 ]
[ Dodano: 2009-12-21, 13:17 ]
Ostatnio wjechał mały patent dający "odrobinę " luksusu
viewtopic.php?t=809
Podłączyłem bezpośrednio pod lampkę w suficie i zszedłaem słupkiem na dól bo nie chciało mi sie szukac tego w wiązce. Oczywiście mozna założyc jaikś niezależny wyłącznik do oświetlenia skarpetek - ale na razie niech się świeci
[ Dodano: 2009-12-15, 14:34 ]
Jak to w polsce mówią "błotochrony" mam fabryczne i w dodatku były/są w kolorze nadwozia .Gnothi_Seauton pisze:Chlapacze gdzie kupowałeś, czy może fabryczne?
[ Dodano: 2009-12-21, 13:17 ]
Ostatnio wjechał mały patent dający "odrobinę " luksusu
viewtopic.php?t=809
Z nissanem od 2005 roku
-
- nowy na forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:00
- Lokalizacja: Zielona Góra
Ja się czaję na używane oryginalne chlapacze, ale zawsze się spóźniam, gdy dzwonie.
Czy 140zł za ich komplet to dobra cena, jak sądzicie? Bo za tyle chciał wystawić jeden gość na Allegro, a ostatecznie je sprzedał razem ze zderzakami.
No, ale to na marginesie, bo nie tym chciałem się podzielić
Mam pytanko, czy aby wymienić kierunkowskazy np. na białe, trzeba ściągać błotnik by przycisnąć... te takie....coś.. aby go wyciągnąć?
Czy może wystarczy jakoś zapchać łapę pod odkręcone nadkole?
Czy 140zł za ich komplet to dobra cena, jak sądzicie? Bo za tyle chciał wystawić jeden gość na Allegro, a ostatecznie je sprzedał razem ze zderzakami.
No, ale to na marginesie, bo nie tym chciałem się podzielić
Mam pytanko, czy aby wymienić kierunkowskazy np. na białe, trzeba ściągać błotnik by przycisnąć... te takie....coś.. aby go wyciągnąć?
Czy może wystarczy jakoś zapchać łapę pod odkręcone nadkole?
Kierunki boczne powinny zejść poprzez przesunięcie ich w jedną stronę - wetdy blokujący ząbek sie ściaśnia i tył wychodzi .. ale który w która stronę to nie pamietam.
Można poprzez nadkole ale to ostateczność ... Kierunki kupiłem jakieś nie oryginalne i trzeba było nożykiem lub pilnikiem iglakiem podciąć zaczep bo jest "ulany" na okrągło a powinien byc "do kantu" .
Można poprzez nadkole ale to ostateczność ... Kierunki kupiłem jakieś nie oryginalne i trzeba było nożykiem lub pilnikiem iglakiem podciąć zaczep bo jest "ulany" na okrągło a powinien byc "do kantu" .
Z nissanem od 2005 roku
W planach boczki drzwi, tylne boczki, bagażnik ( zabudowa woofera ) i może tunel środkowy. Chciałbym siedzenia wymienić ale to w dalszej kolejności.mimier pisze:co jeszcze planujesz obić skajem i czy ciężko taki zabieg się wykonuje?
Czy ciężko ... hmm... raczej nie. Choć ten element nie był jakiś fikuśny do obklejenia. Ta blacha była smarowana butaprenem a później zakładki od wewnątrz doklejane cjanopanem, obcięty nadmiar itd. Troszkę jeszcze wania w środku klejem ale w głowie się nie kręci .
Żeby zabrać się za boczki musze kupić jakąś cienką podkładkę/wyściółkę pod skay aby był miękki oraz maty by przy okazji wygłuszyć drzwi. Kupiłem 7mkw tego materiału więc się zobaczy co się da wykleić
Z nissanem od 2005 roku
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
Ostatnio zrobiłem coś takiego
Opis jak wykonac jest tu
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?p=17536#17536
Opis jak wykonac jest tu
http://www.nissanzone.pl/viewtopic.php?p=17536#17536
Z nissanem od 2005 roku
Od dziś bagarek wygląda tak:
opis tutaj viewtopic.php?p=18862#18862
Dodatkowo zrobiłem sobie taki bajer
Wymaga jeszcze dopieszczenia
opis tutaj viewtopic.php?p=18862#18862
Dodatkowo zrobiłem sobie taki bajer
Wymaga jeszcze dopieszczenia
Z nissanem od 2005 roku
a cus to takiego? w sensie co znaczy?Szymeq pisze:Dzięki Tomkowi DDC takie coś wylądowało na tylnej klapie
podswietlenie na nogi mi sie podoba nie wiem czemu ktos tam mowil ze wies . sam tez chce takie zalozyc.
no i fajne dywaniki z ....
[ Dodano: 2010-02-10, 20:20 ]
no i ogolnie samochodzik bardzo ladnie sie prezentuje
szukam ale jakis ciężko trafić ...coyot pisze: do tego kubelki od K10 SS tez z niebieskim przeszyciem i bedize cacy
[ Dodano: 2010-02-11, 07:48 ]
Jak poszperasz to dotrzesz do tego .. mi troszkę zajeło dotarcie do tego ...roshi pisze:z gugli wyszlo mi ze to trzeci miesiac w kalendarzu gregorianskim.... hmmmm....
Z nissanem od 2005 roku