To i ja pokażę czym śmigam .. jak mi żona pozwoli
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jest to micra z 98 roku. W rodzinie od końca 2008 roku.
Czarna 3 drzwiowa silnik 1.0 .. bez dopalacza lpg - nigdy nie wąchała tego paliwa.
Wersja w Niemczech nazwana "MOTION" :
- 2 poduchy,
- klima manualna,
- elektryczne szyby,
- centralny zamek,
- wspomaganie,
- obrotomierz,
- regulowana kierownica,
- skórzana kierownica i gałka biegów,
- fabryczne halogeny,
- fabryczny spoiler na tylnej klapie,
- uchylne tylne szyby,
- dzielone tylne oparcie,
- chlapacze przednie i tylne w kolorze nadwozia.
Autko przez ponad rok wymagało wymiany tylnych amortyzatorów. Wymieniłem na Bilstein B4 gazowe.
W chwili obecnej auto jest po kompletnym malowaniu nadwozia ( było nieco poobijane i drażniło mnie to ). Kolor został czarny jednak do bazy dodano perły zielonej i niebieskiej co złamało czerń i czasem widać nieco zielonego a czasem niebieskiego. Wcześniej autko zostało spowolnione letnimi kołami 15" ENZO V w ogumieniu 195/50. Zima jest na fabrycznych "szytkach" 13". Szyby tylne boczne i tylna zostały nieco ściemnione. Założona ozdobna końcówka wydechu. Białe/dymione kierunki boczne. Wnętrze otrzymało niebieskie podświetlenie nóg z przodu i z tyłu. Oświetlenie deski również w niebieskiej tonacji.
Pod maską dolot własnej konstrukcji i filtr stożkowy, niebieskie przewody zapłonowe NGK, niebieskie napisy na pokrywie.
Audio ... cóż stary poczciwy Pioneer KEH- 7600R i reszta niezbędnych pierdół umożliwiających odsłuch.
Plany .... hmmm plany są ale czy chęci starczy?? Na pewno nic grubego z napędem - po prostu utrzymanie auta w nienagannym stanie ... w końcu to autko żony
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
kilka fotek :
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/9xH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/HuH ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/abF ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/TSZ ... directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/tyF ... directlink
update:
Micra wylądowała -25 do ziemi i tak prezentuje się teraz - na zdjęciach troche krzywo stoi
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Na dzień dzisiejszy ( sierpień 2011) setup ( Turbo micra ) wygląda tak:
Wykresik :
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/szymeqmicraZturbo05baraGIF.gif)
Silnik
- CG13
- Turbo K03 z audi A3 z chłodzeniem wodnym, 0,5 bar opadające do 0,4bar
- kolektor jak i downpipe custom made in DDC PERFORMANCE, owinięte
- Intercooler z fiata palio diesel - zmodyfikowane zbiorniki powietrza z plastiku na alu oraz wejścia z fi35 na fi 50mm,
- blow off ARC,
- orurowanie fi 50mm,
- regulator ciśnienia paliwa STILLEN
- pompa paliwa BOSCH 040
- wtryski od almery 1,6 sterowane zewnętrznym ECU MASTEREM II,
- przepustnica od almery 1,6
- filtr odmy SIMOTA
- filtr stożkowy K&N
- wydech przelotowy fi 50 ( środkowy przelot, końcowy WM)
- mod rozrządu by COOBCIO
Skrzynia/ napęd
- skrzynia z CG10
- sprzęgło 180mm AISIN
Zawieszenie/hamulce
- zawieszenie obniżone -25mm
- amortyzatory przód ASHIKA
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- amortyzatory tył BLISTEIN B4
- felgi alu ENZO V 15" opony 175/55r15
- zaciski przód od sunny 1,6
- tarcze nacinane, wentylowane
Wnętrze
- niebieskie boczki drzwi przednich
- fotele przednie od micry K10 SR
- wskaźnik doładowania oraz temp. oleju AUTOGUAGE smoke
- przycięty lewarek zmiany biegów
- niebieskie podświetlenie
- alu nakładki na pedały
Montaż części i swap zrobiłem sam przy pomocy znajomego AUTO-BOLEX w Ożarowie mazowieckim, natomiast wszelkie strojenia i dopieszczanie robił COOBCIO
To chyba na tyle
EDIT listopad 2012
W kwietniu oddała uszczelka pod głowicą więc nadeszły małe zmiany.
- nowa uszczelka pod głowicą robiona w Łodzi,
- nowe tłoki,
- nowe pierścienie,
- turbosprężarka większe koło kompresji
Wykresik przy doładowaniu 0,7bara:
![Obrazek](http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/456815_582811645068939_1401028159_o.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=eMo6dAy_V1A
EDIT maj 2013
Wleciała belka z tarczami hamulcowymi od micry, nowe sprężyny FK Automotiwe - 30, przewody hamulcowe w oplocie Goodridge.
Niestety znów auto straciło kompresję
1- 12
2- 12
3- 8
4- 13
Próba olejowa wykazała, że dół 3-go cylindra padł - obstawiam znów tłok.
Na chwilę obecną auto wraca do pozycji wolnossącego 1,3 .....