SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, nowe przewody paliwowe, elastyczne w oplocie, olej Motul 300V 15W50, nowy kompletny rozrząd.
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax (niedokładnie z resztą

UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.
ZAWIESZENIE: przód: gwint z Golfa 3 Bilstein/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowqo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.
ELEKTRONIKA: cała elektronika z Sunnego.
CAR-AUDIO: brak.
ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta (nowa Centra 40Ah).
WAGA: ok. 760kg. (może być nieaktualna)
BODY-KIT: seria K10.
MOC: 110KM/154Nm (wykres poniżej).
OSIĄGI: GTech ok 7,55s do 100km/h. 16,4s fotokomórki (Zlot 2012), 16,01s fotokomórki Zlot 2013...


Dawca:




Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów


Goły silnik:

Goła Micra


Nowy rozrząd:

Nowe półosie oraz stare:

Sanki pod silnikiem:

Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie:


Przerobiona lewa łapa silnika:

Silnik na aucie, zostały pierdółki:



Sesja nad bajorkiem (wrzesień 2011):









Czerwiec 2012:



