Długo nosiłem się z zamiarem zamieszczenia opisu autka, które to nabyłem dzięki forum nissanzone.pl

Ostatecznie (po ponad roku od zakupu) i za namową pewnego pana
 zdecydowałem się zamieścić krótką prezentację.
 zdecydowałem się zamieścić krótką prezentację.Z góry przepraszam za pewne nieścisłości, tudzież błędy opisowe (zwłaszcza techniczne), bez których to pewnie się nie obyło

Do rzeczy:
MODEL: N14 HB
SILNIK: GA16DE
ROK PRODUKCJI: 1993
KOLOR: biały
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówka REMUS
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, alufelgi NISSAN 14” (lato)
UKŁAD HAMULCOWY: seria (przód tarcze 234mm., tył bębny 180mm.)
UKŁAD KIEROWNICZY: wspomaganie, regulacja wysokości kierownicy
ZAWIESZENIE: przód po generalnym remoncie, nowe: amortyzatory MAGNUM, łączniki stabilizatorów, poduszki mcphersona
ELEKTRONIKA: el. szyby, el. lusterka, centralny zamek, el. regulowane światła, wyłącznik świateł DRL
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-2300UBB + EMTEC Flash Drive S100 4GB + HERTZ DSK 165 (przód)
WNĘTRZE: fotele kubełkowe
NADWOZIE: zderzak GTi, lotka SR
MOC: wg instrukcji: 90 KM (brak pomiarów)
OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE:
- halogeny dalekosiężne E13 H3 55W 12V,
- światła do jazdy dziennej DRL LED SMD E4 RL00,
- przednie światła przeciwmgłowe H3,
- trzecie światło „stop”
- boczne kierunkowskazy barwy białej
INNE:
- modyfikacja podświetlenia zegarów (żarówki bezbarwne 5W zamiast oryginalnych 3W z „kapturkami”),
- modyfikacja podświetlenia panelu bocznego (niebieskie zamiast białego),
- podświetlenie tablicy rej. (2 x 5W zamiast 2 x 3W),
- montaż urządzenia wielofunkcyjnego CAR CLOCK THERMOMETER RCC (zegar, termometr in/out, woltomierz),
- podświetlenie wnętrza - dioda typu SMD
SPALANIE:

W AUTKU ZROBIONO:
- wymiana radia - Pioneer DEH-2300UBB (było oryginalne nissanowskie – konieczne było zastosowanie przelotki „standard nissan” → „ISO”) - thnx 4 scubzik

- wymiana głośników przednich - HERTZ DSK 165 (były jakieś „no name” z carbonową membraną) - syki zamontowano w otworach w drzwiach, które pozostały po korbkach - thnx 4 Eryk

- montaż trzeciego światła „STOP”
- wymiana akumulatora - thnx 4 Adrian & Lesio

- wymiana halogenów dalekosiężnych – wcześniejsze były nieszczelne - thnx 4 Gumiś

- zainstalowanie świateł do jazdy dziennej - thnx 4 Gumiś

- wymiana alternatora (siadł regulator) - thnx 4 MDcars

- wymiana wszystkich filtrów - thnx 4 MDcars

- regulacja hamulca ręcznego - thnx 4 MDcars

- wymiana podnośnika do szyby od str. pasażera - thnx 4 MDcars

- wymiana tłumika końcowego na seryjny (+ końcówka REMUS) – stary przerdzewiał, skorodował i w ogóle prawie odpadł
 - thnx 4 MDcars
 - thnx 4 MDcars 
- naprawa włącznika ogrzewania tylnej szyby (zaśniedziałe styki) - i tak działa jak chce

- montaż woltomierza CAR CLOCK THERMOMETER RCC
- dioda typu SMD na podsufitce
- montaż zegarów w wersji z obrotomierzem od modelu 100nx - thnx 4 scubzik
 (job) & thnx 4 ciapek  (zegary)
 (job) & thnx 4 ciapek  (zegary) 
- remont przedniego zawieszenia - thnx 4 MDcars

- geometria kół
- wymiana miski olejowej - thnx 4 MDcars

- wymiana oleju w skrzyni biegów - thnx 4 MDcars

- wymiana przegubów - thnx 4 MDcars

DO ZROBIENIA:
- wymiana świec i przewodów zapłonowych
- wymiana sprzęgła
PLANY:
- montaż głośników 130 mm (tył)
- podgrzewane lusterka
- wymiana podnośnika do szyby od str. kierowcy
- owiewki
Wszystkie naprawy wykonała firma

Wszystkie wydatki i statystyki prowadzone są na portalu motostat.pl
Kilka fotek:
(nie)wąski N14
 :
 :

światła dzienne DRL:

halogeny dalekosiężne:

podświetlenie zegarów:

Pozdrawiam!

![:]](./images/smilies/kwadr.gif)







 pod zimowe barwy
  pod zimowe barwy 







 
 



 
 

 
 ![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
