
Nissan Almera N16
Oryginalny rok produkcji: 2002
Rok ostatniej przebudowy: 2010

Silnik:
- Sunny Pulsar GTiR 2.0 Turbo z Japonii fabryczny bez grzebania
- Turbina Garrett T28
- Duża przepustnica dolotu + stożek
- Intercooler w zderzaku
- BOV HKS
- Komputer oryginalny od Pulsara
- Pompa Walbro 255
Skrzynia:
- Primera P10 GT
- Szpera płytkowa Nissmo z Japonii
Sprzęgło:
- ACT NX9-HDSS - Mocny docisk, tarcza organiczna
Zawieszenie:
- Żółte Koni
- Eibach
Wydech:
- Przelot 2,5"
- Kolektor fabryczny z GTiR
Hamulce:
- EBC
Wnętrze:
- Zegary Defi
- Deska flok
- Kubełki
- Wypruty tył
- Dwie pary słuchawek wytłumiających hałas

Modyfikacje z zewnątrz:
- Zmienione zderzaki
- Delikatnie zmodyfikowana maska w celu usunięcia części wysokiej temperatury z komory silnika
- Koła: Tenzor DC-6 Version 2 17" x 7" + Toyo T1-R 215/45
To tak z grubsza, chyba nic poważnego nie pominąłem.

Autko dmuchając koło 1.2 bara przekracza 300 koni i 350 nM... Generalnie do najwolniejszych nie należy.

Poniżej kilka fotek.
Gdyby ktoś miał jakieś pytania, zapraszam.


Zdjęcia silnika jak był jeszcze brudny... Teraz to wszystko wygląda nieco inaczej, ostatnia zima to była praca, praca i jeszcze raz praca...








Sprzęgło:

Wykres przy około 1.0 bara:

Pozdrawiam,
Piotrek.
