Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-16, 21:09

Tony212 pisze:oklejenie CG w bieli rozumiem ??
W czarny mat. Felgi zostają w tym kolorze, wiec bedzie gites :)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-11-16, 21:19

Fajny jest czarny mat, ale troszkę brudu i samochód wygląda kiepsko. Widziałem parę Subaryek w czarnym macie i powiem, że dwie kałuże i samochód wygląda zupełnie inaczej, ale fakt czarny mat fajna sprawa :mrgreen:

Awatar użytkownika
-xXx-
doświadczony forumowicz
Posty: 202
Rejestracja: 2009-12-09, 00:51
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: -xXx- » 2010-11-17, 00:13

ja proponuje polmat, jest bardziej (chyba) odporny.. poza tym moim zdaniem fajniej wyglada :P a jezeli mat to wolalbym obkleic :)
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-17, 11:25

Powiem Wam, że teraz sie auto prowadzi ciut lepiej, ale jest twardo. Ftoki za dnia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trochę rudej powychodziło, ale się zrobi

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-11-17, 11:50

mam wrazenie jakby kola do wewnatrz pochylone byly ...

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-17, 12:39

Nawet nieźle wygląda. A nie haczysz nigdzie na progach i dziurach? :-> Skąd miałeś te springi? Jakie to są dokładnie?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-17, 12:40

Hehe a ja wam powiem że w srerbnym najdostojniej tej primerce !!
Jakieś tylko czarne akcenty pododwać typu wyloty gorącego poweitrza spod maski :)+
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-11-17, 14:32

teraz bryka prezentuje sie zacnie bo ostatnio mogła startować w rajdach przeprawowych :-)
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Jacob_300zx
wiem o czym pisze
Posty: 83
Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
Kontakt:

Post autor: Jacob_300zx » 2010-11-17, 15:58

Chyba zbierznosc kol by sie przydala tez mi sie cos zdaje ze kola wchodza Ci do wewnatrz

Ladnie wyglada
06 INFINITI G35x sedan
90 Nissan 300zx TT coupe

www.infinitifans.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-17, 16:34

Musze pojechać na zbieżność, chociaż mechanik twierdzi, że nie trzeba bo to takie złudzenie.

Spręzyny H&R 29778

Obrazek

Awatar użytkownika
Sasza_fragles13
fanatyk nissana
Posty: 309
Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Sasza_fragles13 » 2010-11-18, 01:42

Jeśli chodzi wam o ostatnie zdjęcie, to zderzak też ucieka. Bombel, zdjęcie z telefonu?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-18, 06:31

TAk. Telefonem robione

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-18, 11:24

BOmbel czy wykreciłeś już te spadochrony aerodynamiczne w postaci chlapaczy ??
Ps. Dzisaj koledze od Saaba będze zmieniac wtrsyki paliwa, kupi za moją namową nowe Bosche 440ccm i maks co z nich wycisneliśmy to 337KM - troszkę mało więc wrzucać DECE 630ccm będziemy, zagadam z nim ile chce kasiorki, za nowe dał 740zł z wysyłką... Mysle ze ok 500zl odda, przelot 2 tygodnie :)

W Primce pod 300KM powinny wyrobić :) Na zimę akurat powinno wystarczyć :)

http://allegro.pl/wtryskiwacze-siemens- ... 93098.html
To są dokładnie te drugie z lewej.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2010-11-18, 22:33

bombel pisze:Musze pojechać na zbieżność, chociaż mechanik twierdzi, że nie trzeba bo to takie złudzenie.
Zbieżność ustawisz, ale geometrii nie. Z resztą teraz powinieneś mieć lekki negatyw, co będzie pozytywne do szybszego prowadzenia w zakrętach.

Jak na tych springach, nie obcierasz nigdzie ICkiem?
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-18, 23:16

bombel pisze:Jak na tych springach, nie obcierasz nigdzie ICkiem?
Jest ciut wyżej jak na Twoich i jak na razie nie było problemów :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-19, 14:28

Żeby nie było, ze zura nie gonie :)

Wylecialy wtryski stare:

Obrazek

Obrazek

o wydajności: 347cc/min @3bar

a weszły nowe:

Obrazek

Obrazek

o wydajności: 435 cc/min @3bar

Oczywiście zrobił się mega zapas paliwa :D

Tak wyglądają w oryginalnej listwie:

Obrazek

Obrazek

Po wystrojeniu zostało tylko udć się na hamkę :)

Oto wyniki:

Obrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-19, 15:04

bombel pisze:Żeby nie było, ze zura nie gonie :)

Wylecialy wtryski stare:

Obrazek

Obrazek

o wydajności: 347cc/min @3bar

a weszły nowe:

Obrazek

Obrazek

o wydajności: 435 cc/min @3bar

Oczywiście zrobił się mega zapas paliwa :D

Tak wyglądają w oryginalnej listwie:

Obrazek

Obrazek

Po wystrojeniu zostało tylko udć się na hamkę :)

Oto wyniki:

Obrazek
Hehe spoko :) A nie probowaliscie dmuchnac kolo 1 bara w koncu? I tak elegancko wyszlo i profeska....ladnie wtryski w miejsce seryjnych, a nie jak u mnie dodatkowy :/

P.S
Ja sie tam z nikim nie scigam, mozesz smialo mnie wyprzedać :) Za drogi sport dla mnie sie zrobil, odpadam w przedbiegach Bombelku :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-19, 15:10

Na 0,9 bara wywaliło zapłon, więc tzreba świeczki wymianić :) Teraz jest zapas paliwa do 1,1 bara

P.S. Wiesz ze ten wyscig to taki nieoficjalny :D

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-11-19, 15:11

Gratulacje, tylko pamietaj z umiarem :) zeby (odpukac) nic bokiem nie wyszlo :D
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-19, 15:38

No ładnie ładnie wkońcu te turbo coś zaczyna "robić"
Teraz jeszcze by się przydało czasy pomierzyć :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 17:36

Gdzieś mam ten sprzęt pomiarowy którym mierzyłem Zura...
Ps. przy 0,9bara doładowaniu zapłon nam wypadał trzeba by świeczki platynowe zafundować primce... A co do paliwa to jest mega fajnie, przy wspomnianych 0,9 bara na mapie mamy wartości rzędu -35 :) Więc spokojnie paliwa nam starczy do zamknięcia wydajności tej turbosprężarki która oscyluje w granicach 300-310KM.

Pss. Bomblu czy auto cieszy ?? Odpycha się coś ??
Z Baryłą lataliśmy we trzech to coś tam się działo ale to nie to samo co w pojedynkę :D

[ Dodano: 2010-11-19, 17:53 ]
http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploa ... Bombel.jpg
Wykres w oryginalnej formie :)

Ps. Trzeba by teraz zmienić wtryski paliwa, dmuchnąć tego 1 bara i zająć się już tylko wyglądem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-19, 18:24

MAłe porównania:

Ja vs Żuru seryjne silniki:

Obrazek

Ja vs Zuru VVL:

Obrazek

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-11-19, 19:47

bombel pisze:MAłe porównania:
Ja vs Żuru seryjne silniki:
Chyba seryjne + turbo? :)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 19:50

Zuru ma seryjny żeliwny kolektor wydechowy i Garretta T28 z 200SX S14 natomiast Bombel ma kolektor wydechowy by Motowydech i Garratta ze SkyLine R33 GTS-T...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-19, 20:21

Jak widać gigantycznej różnicy nie ma, mimo że u mnie VE ;) Dmuchaniesz 1bar i będzie grubiej :)
Coobcio pisze:Zuru ma seryjny żeliwny kolektor wydechowy i Garretta T28 z 200SX S14 natomiast Bombel ma kolektor wydechowy by Motowydech i Garratta ze SkyLine R33 GTS-T...
....i mam mega opadający boost na 0,7 po chwili ;) Na opcji "1" oczywiście. Ale półosi szkoda, więc opcja "1" rzadko włączana :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 20:24

Bonbel ma większe turbo i luźniejszy wydech na VE pewno ze 20KM by mu doszło - zresztą tak było u Ciebie :P

Bombel jak już się nacieszy i będzie mało to niech kupuje platynowe NGK 7demki... się dmuchanie ok 1,1 bara to wyjdzie pod te 300KM, tak średnio wychodzi 0,1 bara w górę ok 10-12KM przyrostu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-11-19, 21:27

Naprawdę fajnie to wygląda !! Gratulacje Bombel.

Porównania wykresów megaciekawe. Łapcie Chłopaki te iskierki i dobijajcie do trzystu KM.....

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-19, 22:08

A ruda bedzie szybciejsza ;-) Wyniki fantastyczne chłopaki, gratulacje <ok> Na wiosne jakas ćwiartka się kłania,..... zobaczymy :-P, juz niedługo pogonimy turbowozy :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-11-20, 14:43

Bomblowóz ostro zapodaje :D ładny wynik wyszedł, dużo się nie pomyliłem :) jedyne 100 kucy więcej od mojego :P

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-20, 14:52

P11.144 SR20DE+T - 272KM i 354Nm @ 0,8 bar - 8,7 l/100km Bombel ale tą stopkę to zaktualizuj trochę :) przy tej mocy takie spalanie to chyba każdy chciałby mieć ;) wyniki fajne wyszyły nie powiem
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”