W czarny mat. Felgi zostają w tym kolorze, wiec bedzie gitesTony212 pisze:oklejenie CG w bieli rozumiem
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe a ja wam powiem że w srerbnym najdostojniej tej primerce 
Jakieś tylko czarne akcenty pododwać typu wyloty gorącego poweitrza spod maski
+
Jakieś tylko czarne akcenty pododwać typu wyloty gorącego poweitrza spod maski
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
- Sasza_fragles13
- fanatyk nissana
- Posty: 309
- Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
- Lokalizacja: W-wa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
BOmbel czy wykreciłeś już te spadochrony aerodynamiczne w postaci chlapaczy 
Ps. Dzisaj koledze od Saaba będze zmieniac wtrsyki paliwa, kupi za moją namową nowe Bosche 440ccm i maks co z nich wycisneliśmy to 337KM - troszkę mało więc wrzucać DECE 630ccm będziemy, zagadam z nim ile chce kasiorki, za nowe dał 740zł z wysyłką... Mysle ze ok 500zl odda, przelot 2 tygodnie
W Primce pod 300KM powinny wyrobić
Na zimę akurat powinno wystarczyć 
http://allegro.pl/wtryskiwacze-siemens- ... 93098.html
To są dokładnie te drugie z lewej.
Ps. Dzisaj koledze od Saaba będze zmieniac wtrsyki paliwa, kupi za moją namową nowe Bosche 440ccm i maks co z nich wycisneliśmy to 337KM - troszkę mało więc wrzucać DECE 630ccm będziemy, zagadam z nim ile chce kasiorki, za nowe dał 740zł z wysyłką... Mysle ze ok 500zl odda, przelot 2 tygodnie
W Primce pod 300KM powinny wyrobić
http://allegro.pl/wtryskiwacze-siemens- ... 93098.html
To są dokładnie te drugie z lewej.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Zbieżność ustawisz, ale geometrii nie. Z resztą teraz powinieneś mieć lekki negatyw, co będzie pozytywne do szybszego prowadzenia w zakrętach.bombel pisze:Musze pojechać na zbieżność, chociaż mechanik twierdzi, że nie trzeba bo to takie złudzenie.
Jak na tych springach, nie obcierasz nigdzie ICkiem?
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Hehe spokobombel pisze:Żeby nie było, ze zura nie gonie
Wylecialy wtryski stare:
Obrazek
Obrazek
o wydajności: 347cc/min @3bar
a weszły nowe:
Obrazek
Obrazek
o wydajności: 435 cc/min @3bar
Oczywiście zrobił się mega zapas paliwa
Tak wyglądają w oryginalnej listwie:
Obrazek
Obrazek
Po wystrojeniu zostało tylko udć się na hamkę
Oto wyniki:
Obrazek
P.S
Ja sie tam z nikim nie scigam, mozesz smialo mnie wyprzedać
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No ładnie ładnie wkońcu te turbo coś zaczyna "robić"
Teraz jeszcze by się przydało czasy pomierzyć
Teraz jeszcze by się przydało czasy pomierzyć
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gdzieś mam ten sprzęt pomiarowy którym mierzyłem Zura...
Ps. przy 0,9bara doładowaniu zapłon nam wypadał trzeba by świeczki platynowe zafundować primce... A co do paliwa to jest mega fajnie, przy wspomnianych 0,9 bara na mapie mamy wartości rzędu -35
Więc spokojnie paliwa nam starczy do zamknięcia wydajności tej turbosprężarki która oscyluje w granicach 300-310KM.
Pss. Bomblu czy auto cieszy
Odpycha się coś
Z Baryłą lataliśmy we trzech to coś tam się działo ale to nie to samo co w pojedynkę
[ Dodano: 2010-11-19, 17:53 ]
http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploa ... Bombel.jpg
Wykres w oryginalnej formie
Ps. Trzeba by teraz zmienić wtryski paliwa, dmuchnąć tego 1 bara i zająć się już tylko wyglądem
Ps. przy 0,9bara doładowaniu zapłon nam wypadał trzeba by świeczki platynowe zafundować primce... A co do paliwa to jest mega fajnie, przy wspomnianych 0,9 bara na mapie mamy wartości rzędu -35
Pss. Bomblu czy auto cieszy
Z Baryłą lataliśmy we trzech to coś tam się działo ale to nie to samo co w pojedynkę
[ Dodano: 2010-11-19, 17:53 ]
http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploa ... Bombel.jpg
Wykres w oryginalnej formie
Ps. Trzeba by teraz zmienić wtryski paliwa, dmuchnąć tego 1 bara i zająć się już tylko wyglądem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru ma seryjny żeliwny kolektor wydechowy i Garretta T28 z 200SX S14 natomiast Bombel ma kolektor wydechowy by Motowydech i Garratta ze SkyLine R33 GTS-T...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak widać gigantycznej różnicy nie ma, mimo że u mnie VE
Dmuchaniesz 1bar i będzie grubiej 
Na opcji "1" oczywiście. Ale półosi szkoda, więc opcja "1" rzadko włączana 
....i mam mega opadający boost na 0,7 po chwiliCoobcio pisze:Zuru ma seryjny żeliwny kolektor wydechowy i Garretta T28 z 200SX S14 natomiast Bombel ma kolektor wydechowy by Motowydech i Garratta ze SkyLine R33 GTS-T...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bonbel ma większe turbo i luźniejszy wydech na VE pewno ze 20KM by mu doszło - zresztą tak było u Ciebie 
Bombel jak już się nacieszy i będzie mało to niech kupuje platynowe NGK 7demki... się dmuchanie ok 1,1 bara to wyjdzie pod te 300KM, tak średnio wychodzi 0,1 bara w górę ok 10-12KM przyrostu...
Bombel jak już się nacieszy i będzie mało to niech kupuje platynowe NGK 7demki... się dmuchanie ok 1,1 bara to wyjdzie pod te 300KM, tak średnio wychodzi 0,1 bara w górę ok 10-12KM przyrostu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A ruda bedzie szybciejsza
Wyniki fantastyczne chłopaki, gratulacje
Na wiosne jakas ćwiartka się kłania,..... zobaczymy
, juz niedługo pogonimy turbowozy 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357



