
Rocznik:2001
Typ silnika: Benzynowy QG15DE
Pojemność skokowa: 1,5
Moc: za mała (90KM 66kW)
Moment obrotowy: za mały (kto to wie?)
Liczba zaworów: 16
Skrzynia biegów: 5 biegowa, manualna
Rodzaj hamulców: tarczowe przód i tył
Prędkość maksymalna: ok 200-210 km/h
Zużycie paliwa: kosmiczne jak na osiągi
Koła: brzydkie
Od kiedy posiadam Almerkę, zmiany jakich dokonałem są raczej kosmetyczne (zamiast modyfikować naprawiałem). Zmienione zostało Car-Audio (lepsze od serii lecz na pewno niezadowalające), jednostka sterująca to jakiś przeciętny Alpine, głośniki średnio-nisko tonowe NOKIA z Audi A6 wysoko tonowe jakieś co były w piwnicy. Zmienione oświetlenie nad nogami na niebieskie, podświetlenie zegarów również niebieskie, ramki zegarów biały Carbon, przyciemnione lampy tył i przód, pomalowane plastiki na zderzakach w kolor nadwozia (n drzwiach niebawem), nowa chłodnica klimy oraz klima przywrócona do życia, tarcze hamulcowe tył nacinane i wiercone Bozarto, klocki LUK.
Na najbliższe miesiące w planach regeneracja zacisków (wymiana uszczelek i tłoczków) oraz ich malowanie, przyciemnienie szyb, zmiana kół (jeżeli hajs pozwoli), dopieszczenie samochodu. Trzeba usunąć kilka purchli pomarańczowej co zjada od środka (NISSAN
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
-modyfikacja układów dolotowego i wydechowego
-zmiana tarcz z przodu - DONE
-lampy przód od N16 po FL
-17 cali na asfalcie - DONE
-Car-Audio - DONE
Małe marzenie - SWAP na SR20VE i jakieś 200KM +

A teraz kilka fotek niebieskiej miłego oglądania










Komentujcie, krytykujcie, doradzajcie
