[ Micra] Mikrolot by elektryk1409
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
[ Micra] Mikrolot by elektryk1409
Witam Micrę mam w rodzinie od 2009 roku. Początkowo jeździła nią mama, a od początku 2012 roku użytkuję ją głównie ja
Opis:
ROCZNIK
1996
SILNIK
CG13DE w miejsce CG10DE
mod rozrządu
ZAWIESZENIE
Seria
WYDECH
Custom by MacGarage:
-środkowy tłumik z Maximy w miejsce środkowego katalizatora
-końcowy tłumik WM Sport
-kolektor 4-2-1
HAMULCE
Przód: zaciski + jarzma z N14 GTI
Tył: Seria
CAR AUDIO
Radio Sony CDX-GT44U ze sterowaniem joystickiem
Głośniki przód: seria w drzwiach + cykacze w słupkach ze zwrotnicami
Głośniki tylne w półce Denver 2x80W
Skrzynka Blaupunkt GTB-8A
MODYFIKACJE
Oprócz kombinacji z car audio:
- dołożona lotka z Super S
- założony licznik z obrotomierzem z zielonym podświetleniem
- dołożone wspomaganie kierownicy
- dołożony centralny zamek ze sterowaniem z pilota
- dołożone elektrycznie sterowane szyby
- przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- białe boczne kierunkowskazy
- przednie fotele z Micry K10 SuperS
ZDJĘCIA
Niestety 15.12.2013 wieczorem na ulicy Naramowickiej w Poznaniu zielona Micra miała bliższe spotkanie z Focusem:
Uszkodzenia nie były jakieś bardzo poważne, ale ostatecznie padła decyzja o zakupie kolejnej K11 ze zdrowszą blachą. W ten sposób 2.01.2014 stałem się właścicielem białej Micry. Zaraz po zakupie auto wyglądało tak:
Następnie nastał żmudny okres przekładki silnika, wspomagania oraz wnętrza z zielonej.
W tym miejscu chciałbym podziękować kolegom Tomkowi i Adamowi oraz Panu Grzegorzowi z firmy Opel Piotrowski w Poznaniu za udostępnienie stanowiska na warsztacie i pomoc przy przekładce motorowni. Podziękowania należą się również mojemu tacie za pomoc z wnętrzem oraz mojej dziewczynie Patrycji, za cierpliwość i zrozumienie.
Pod koniec stycznia przekładka była prawie skończona:
Na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
Opis:
ROCZNIK
1996
SILNIK
CG13DE w miejsce CG10DE
mod rozrządu
ZAWIESZENIE
Seria
WYDECH
Custom by MacGarage:
-środkowy tłumik z Maximy w miejsce środkowego katalizatora
-końcowy tłumik WM Sport
-kolektor 4-2-1
HAMULCE
Przód: zaciski + jarzma z N14 GTI
Tył: Seria
CAR AUDIO
Radio Sony CDX-GT44U ze sterowaniem joystickiem
Głośniki przód: seria w drzwiach + cykacze w słupkach ze zwrotnicami
Głośniki tylne w półce Denver 2x80W
Skrzynka Blaupunkt GTB-8A
MODYFIKACJE
Oprócz kombinacji z car audio:
- dołożona lotka z Super S
- założony licznik z obrotomierzem z zielonym podświetleniem
- dołożone wspomaganie kierownicy
- dołożony centralny zamek ze sterowaniem z pilota
- dołożone elektrycznie sterowane szyby
- przyciemnione szyby tylne boczne i tylna
- białe boczne kierunkowskazy
- przednie fotele z Micry K10 SuperS
ZDJĘCIA
Niestety 15.12.2013 wieczorem na ulicy Naramowickiej w Poznaniu zielona Micra miała bliższe spotkanie z Focusem:
Uszkodzenia nie były jakieś bardzo poważne, ale ostatecznie padła decyzja o zakupie kolejnej K11 ze zdrowszą blachą. W ten sposób 2.01.2014 stałem się właścicielem białej Micry. Zaraz po zakupie auto wyglądało tak:
Następnie nastał żmudny okres przekładki silnika, wspomagania oraz wnętrza z zielonej.
W tym miejscu chciałbym podziękować kolegom Tomkowi i Adamowi oraz Panu Grzegorzowi z firmy Opel Piotrowski w Poznaniu za udostępnienie stanowiska na warsztacie i pomoc przy przekładce motorowni. Podziękowania należą się również mojemu tacie za pomoc z wnętrzem oraz mojej dziewczynie Patrycji, za cierpliwość i zrozumienie.
Pod koniec stycznia przekładka była prawie skończona:
Na dzień dzisiejszy auto wygląda tak:
Ostatnio zmieniony 2014-06-04, 14:42 przez elektryk1409, łącznie zmieniany 17 razy.
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Witam kolejną Micrę!
Mocy życzę
Mocy życzę
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...moja nie siorbie oleju wcale...wymieniaj silnik jak najszybciejelektryk1409 pisze:Dziękować
Właśnie jestem na etapie kompletowania gratów do przekładki silnika, bo ten w około 2000 km pochłonął pół stanu na bagnecie
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Tak czy inaczej silnik kwalifikuje się do wymiany Muszę tylko kupić uszczelki pod kolektory i pokrywę zaworów, filtry, świece, paski i olej, wkleić osłonę rozrządu i można przekładać Gorzej z czasem bo pn-pt praca a w weekendy szkoła
[ Dodano: 2012-11-02, 22:09 ]
Dzisiaj siedząc przy piwie kumpel mnie namawiał żebym przy okazji przerzutki obuwia na zimówki wywalił tylne chlapacze. Co o tym sądzicie? Ja jestem za tym żeby je zostawić, bo po pierwsze mniej brudzi się tył auta a po drugie bardzo mało jest K11 z takimi chlapaczami
[ Dodano: 2012-11-02, 22:09 ]
Dzisiaj siedząc przy piwie kumpel mnie namawiał żebym przy okazji przerzutki obuwia na zimówki wywalił tylne chlapacze. Co o tym sądzicie? Ja jestem za tym żeby je zostawić, bo po pierwsze mniej brudzi się tył auta a po drugie bardzo mało jest K11 z takimi chlapaczami
Czas chyba na małą aktualizacje Dziś nadeszła wiekopomna chwila i w miejsce diesla 1.0 wskoczył CG13. Swap zacząłem o 10:00 i z racji kilku kłopotów technicznych Micra wyjechała dopiero około 19.
Uzbrojone 1.0 i gołe 1.3
Kilka nowych zabawek
Komplet od 1.3 podobno po czyszczeniu ultradźwiękami
Na tym sprzęgle za długo by się nie dało pojeździć więc w jego miejsce znalazłem prawie nowy zestaw Aisina, myślę że pojeździ jeszcze trochę (p.s. dzięki za Balentyne )
Gotowy zestaw do włożenia na swoje miejsce
A tu już wszystko podpięte i odpalone
Do całego zestawu wpadł mod rozrządu, wszystkie nowe płyny, świeczki, uszczelki itp Myślę że droga powrotna jeszcze trwa ale jak dojedziesz elektryk1409, to daj znać jak wrażenia z jazdy
Uzbrojone 1.0 i gołe 1.3
Kilka nowych zabawek
Komplet od 1.3 podobno po czyszczeniu ultradźwiękami
Na tym sprzęgle za długo by się nie dało pojeździć więc w jego miejsce znalazłem prawie nowy zestaw Aisina, myślę że pojeździ jeszcze trochę (p.s. dzięki za Balentyne )
Gotowy zestaw do włożenia na swoje miejsce
A tu już wszystko podpięte i odpalone
Do całego zestawu wpadł mod rozrządu, wszystkie nowe płyny, świeczki, uszczelki itp Myślę że droga powrotna jeszcze trwa ale jak dojedziesz elektryk1409, to daj znać jak wrażenia z jazdy
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Wrażenia są i to bardzo pozytywne Autko bardzo fajnie się zbiera, nawet z niskich obrotów. Jest też bardzo elastyczne, jadąc za kimś 80km/h na 5 biegu można go śmiało wyprzedzać bez redukcji Na krótkim odcinku A2 udało się bez większego problemu osiągnąć 170km/h. Oczywiście byłoby zbyt pięknie, gdyby wszystko udało się bez problemów, więc jakieś 5km od domu pożegnałem tylną oponęMacGayver pisze:Myślę że droga powrotna jeszcze trwa ale jak dojedziesz elektryk1409, to daj znać jak wrażenia z jazdy [/b]
MacGayver, dzięki Ci za kawał dobrej roboty
PS. Zaraz po wyjeździe od MacGayvera udałem się kilka ulic dalej i wyjechałem stamtąd z kompletnym zestawem wspomagania kierownicy, więc dalszy ciąg modów nastąpi
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Jasne że słuszna decyzja ze swapem (pod warunkiem że 1.3 w dobrym stanie )
Teraz zakładaj wspomaganie i ciesz się jazdą
Teraz zakładaj wspomaganie i ciesz się jazdą
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
MacGayver zapomiał wspomnieć, że przy okazji napęd na tył zrobiłelektryk1409 pisze: 5km od domu pożegnałem tylną oponę
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Bardzo możliwe, chociaż bardziej prawdopodobna jest wersja że jakiś !@#$% wyrzucił na drogę jakieś żelastwo U znajomego wulkanizatora okazało się że opona ma rozdarty bok i do niczego się już nie nadaje, więc na zapasówkę trafił teraz jakiś Klebervixo pisze:MacGayver zapomiał wspomnieć, że przy okazji napęd na tył zrobiłelektryk1409 pisze: 5km od domu pożegnałem tylną oponę
byłem z elektryk1409, u MacGayver, i przyznam że naprawde dobra robota, autko zbiera się jak mało które, w końcu krótsza skrzynia od 1,0
a napęd na tył był jak wieźliśmy 1,3 w bagażniku
aż tak źle z tą oponą?? po ciemku nie widziałem jak wymienialiśmy
a napęd na tył był jak wieźliśmy 1,3 w bagażniku
aż tak źle z tą oponą?? po ciemku nie widziałem jak wymienialiśmy
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Gratuluję podmiany serducha!
Teraz na pewno będzie się śmigało o wiele przyjemniej
Teraz na pewno będzie się śmigało o wiele przyjemniej
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Dziękować Jest o wiele przyjemniej Pierwsze ofiary w postaci Focusa i Stilo padły jeszcze w Łodzi Potem już przed samym Poznaniem miałem ochotę ścignąć się z E36, ale zostały opary w zbiorniku, więc wolałem spokojnie W sumie to do Łodzi i z powrotem wyszedł równo cały zbiornikHahkuh pisze:Gratuluję podmiany serducha!
Teraz na pewno będzie się śmigało o wiele przyjemniej
gratulacje kolego:) mocy nigdy nie jest za wiele:P
fajnie, jak ktoś tak dba o Swoje auto:)
fajnie, jak ktoś tak dba o Swoje auto:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
cały zbiornik wyszedł, jak przy "spokojnej" jeździe kręcił go do odcięcia
stilo 1,9jtd szans nie miało na przyspieszenie
z tym silnikiem mysle ze nie jedna basie na światłach wytnie
i szczerze przyznam ze zbiera się równie dobrze jak moja 100 konna zuzka
stilo 1,9jtd szans nie miało na przyspieszenie
z tym silnikiem mysle ze nie jedna basie na światłach wytnie
i szczerze przyznam ze zbiera się równie dobrze jak moja 100 konna zuzka
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
W Łodzi na ul. Janosika jest gość, który ma całą K11 do sprzedania na części. Ma m.in. właśnie silnik 1.3 Jeśli chcesz to mogę podać Ci na PW jego nr.Kwietas pisze:Jak to czytam to az mam ochote zmienic na1.3 u siebie... (Macu, powiedz cos ) Kusicie... Szkoda, ze u nas nikt nie ma Micry 1.3, bo bym chcial zobaczyc roznice w bezposrednim starciu...
Niech furacz jezdzi i killuje
Jak wpadniesz na spot Stoleczny albo poczekasz na Zlot to Cie przewiozeKwietas pisze:Jak to czytam to az mam ochote zmienic na1.3 u siebie... (Macu, powiedz cos ) Kusicie... Szkoda, ze u nas nikt nie ma Micry 1.3, bo bym chcial zobaczyc roznice w bezposrednim starciu...
Niech furacz jezdzi i killuje
elektryk1409 Gratki:) jakie dalsze plany dla Micry? Teraz to ciezko bedzie znalezc Micre 1.0 w klubie
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Z poważniejszych rzeczy będzie dokładka wspomagania kierownicy, następnie alufelgi, najprawdopodobniej 14, a potem większe hamulce Natomiast z pierdółek będzie przekładka tylnego oparcia na wersję z zagłówkami (za co za chwilę się biorę ), ogarnięcie kontrolek (nie wiedzieć czemu nie świeci się kontrolka od ręcznego, za to od airbagu nieźle daje po oczach ), wymiana przewodów zapłonowych i pewnie miliard innych drobiazgów, których nie omieszkam tutaj zamieścićEnDrIu pisze:
elektryk1409 Gratki:) jakie dalsze plany dla Micry? Teraz to ciezko bedzie znalezc Micre 1.0 w klubie
EDIT
Najpierw było tak:
Potem tak:
Teraz jest tak:
a ja mam jeszcze oryginalną półkę z ori głośnikami na sprzedaż
A z kolejnych rzeczy które aż się proszą to wydech, bo ten co jest to śmiech zdecydowanie ogranicza możliwości tego silnika
Kwietas, jak dobrze by poszło to koszt takiej zabawy trochę ponad 1000zł więc biorąc pod uwagę stosunek mocy do poniesionych kosztów jest wręcz śmieszny Micra jest chyba w tym wypadku najbardziej cieszącym autem pod względem wyłożonych pieniędzy
A z kolejnych rzeczy które aż się proszą to wydech, bo ten co jest to śmiech zdecydowanie ogranicza możliwości tego silnika
Kwietas, jak dobrze by poszło to koszt takiej zabawy trochę ponad 1000zł więc biorąc pod uwagę stosunek mocy do poniesionych kosztów jest wręcz śmieszny Micra jest chyba w tym wypadku najbardziej cieszącym autem pod względem wyłożonych pieniędzy
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
W tym roku w końcu na zlot muszę pojechać!EnDrIu pisze:Jak wpadniesz na spot Stoleczny albo poczekasz na Zlot to Cie przewioze
Dobrze wiedzieć, czas wrzucać $ do świnki skarbonkiMacGayver pisze:Kwietas, jak dobrze by poszło to koszt takiej zabawy trochę ponad 1000zł
Na seryjnym zawieszeniu i hamulcach bankowo No i "+" taki, że nikt się nie doczepi, bo nie zauważy różnicy pod maską.MacGayver pisze:Micra jest chyba w tym wypadku najbardziej cieszącym autem pod względem wyłożonych pieniędzy
i koniecznie dolot lub chociaż jakaś wkładka K&N pod puszkę. Z Anią się kiedyś ustawiliśmy (miała białą K11) i dostawała ode mnie po tyłku, a po wyjęciu jej filtra powietrza (na jeden przejazd i z czystej ciekawości) nagle jej Micra ożyła i naprawdę nie spodziewałem się, że tak szybko będzie mi odchodzićMacGayver pisze:A z kolejnych rzeczy które aż się proszą to wydech
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Mi wyszło dokładnie 1000zł, wliczając w to cyrk z sankami pod silnikiem i nowy zbiorniczek wyrównawczy (mój był pęknięty) + flaszka znieczulacza za sprzęgło + 500zł za silnik + ok 350zł za płyny, świece, paski, uszczelki pod kolektory i wszystkie filtry oraz ok. 250-300zł za paliwo na trasie Poznań - Pniewy i z powrotem po silnik oraz Poznań - Łódź i z powrotem na przekładkę.MacGayver pisze: Kwietas, jak dobrze by poszło to koszt takiej zabawy trochę ponad 1000zł więc biorąc pod uwagę stosunek mocy do poniesionych kosztów jest wręcz śmieszny
[ Dodano: 2013-01-27, 13:19 ]
Dziś Micra została przegoniona po mieście i kawałek na autostradzie, w sumie wyszło ok. 100km trasy z czego może 10km autostrady. Podaje bardzo przyjemnie, na autostradzie poszła prawie 180, na 5 biegu dociąga do 6000 obrotów. Na razie nie stwierdziłem żadnych wycieków ani ubytków oleju czy płynu chłodzącego. Poprawiło się również schodzenie z obrotów, teraz po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają natychmiast, ale jeszcze zatrzymują się na chwilę na ok. 1000RPM by za chwilę opaść na 800. Pojawił się z kolei problem z temp. cieczy. Auto normalnie się nagrzewa jednak w pewnym momencie (po około godzinie jazdy) temp. spadła do ok. 1/4 skali (ogrzewanie włączone na max). Z kolei po skręceniu ogrzewania na 0 wskazówka zaczęła się podnosić aż wyszła poza skalę. Po przyjeździe do domu okazało się, że płyn chłodniczy jest. Wątpię, aby był walnięty termostat, bo wówczas w życiu nie dojechałbym z Łodzi do Poznania, poza tym silnik po pierwszym odpaleniu chodził na ssaniu, a potem normalnie zszedł z obrotów. Stawiam na walnięty czujnik temperatury podający sygnał na licznik. Chyba że ktoś ma inny pomysł?