[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi
HeY
Przedstawiam Wam mojego kolejnego Nissana. Tym razem padło na Primerę P11 SRI. Autko oczywiście z silnikiem SR20DE 131 KM (ciekawe ile od tego czasu zdechło).
Z wyposażenia Primerka posiada:
4 poduszki powietrzne, ABS, klimatyzacja, kubełkowe siedzenia, sportowa kierownica, 2x elektryczne szyby,
Blacharsko w stanie bardzo dobrym. Podłoga i progi w oryginalnym stanie z nissanowską konserwacją.
W tym momencie autko się w zasadzie się nie odpycha z powodu praktycznie braku sprzęgła. Na dniach sprzęgło będzie wymieniane. Od tego czasu wleciały nowe filtry, wahacz prawy górny bo strasznie piszczał oraz została odgrzybiona klima. Na dniach wleci nowy olej.
Kilka rzeczy mechanicznych jest do ogarnięcia. Ale to tylko kwestia czasu. Kolejność modów jest już ustalona ale będę informował o nich na bieżąco. Plany są duże ale to jest uwzględnione kwestiami finansowymi.
Przy okazji poszukuję białej klubowej wlepy bo jakoś tak skromnie tył bez niej wygląda.
Z czasem wlecą inne foty jak znajdę trochę czasu. Na razie muszą starczyć te co są.
Udało się pstryknąć kilka nowych fotek.
Tak więc na początek fota spod maski.
Oryginalny filtr Nissana, który siedział pod maską prezentuje się tak:
Przy okazji zakupiłem sprzęgło, które wraz ze skrzynią od GT wleci w tygodniu.
Po wymianie sprzęgła i skrzyni biegów od GT Primera w końcu zaczęła się odpychać. Efekt przerósł moje oczekiwania. Na prawdę jak dla mnie teraz zbiera się dobrze.
Jako, że w końcu udało się trochę ogarnąć autko w środku mogę wrzucić kilka fotek środka oraz ogólnie autka.
Autko od zewnątrz.
Środek.
W końcu długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:
Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.
W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
HeY
Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
Dzisiaj w końcu udało się odwiedzić hamownię.
Wyniki i krótki opis poniżej.
Pierwszy wykres z pomiaru mocy.
Wykres czerwony przeprowadzony był poprzednim razem po zrobionym wydechem ale bez 4-2-1 oraz na sportowej wkladce K&N ze zmodzoną puchą dolotu.
Wykres dzisiejszy czyli różowy jest po wcześniejszych modach oraz po wymianie wałka ssącego z GT oraz po modzie rozrządu.
Drugi wykres z pomiarem niutów.
Pomiar 5 (ten z trójkątami) robiony był przy zrobionym wydechu ze standardowym papierowym filtrem powietrza.
Pomiar 3 ( czerwony z kółkami) ze sportową wkładką K&N i zmodzoną puchą.
Ostatni pomiar 2 (różowy z kwadratami) to dzisiejszy pomiar z ustawieniami z pomiaru trzeciego oraz z wymienionym włakiem ssącym z GT oraz z modem rozrządu.
Powyższe pomiary zostały zrobione na standardowym kompie.
Kolejne pomiary w środę będę zrobione z kompem od GT.
Pozdrawiam
Mishi
Przedstawiam Wam mojego kolejnego Nissana. Tym razem padło na Primerę P11 SRI. Autko oczywiście z silnikiem SR20DE 131 KM (ciekawe ile od tego czasu zdechło).
Z wyposażenia Primerka posiada:
4 poduszki powietrzne, ABS, klimatyzacja, kubełkowe siedzenia, sportowa kierownica, 2x elektryczne szyby,
Blacharsko w stanie bardzo dobrym. Podłoga i progi w oryginalnym stanie z nissanowską konserwacją.
W tym momencie autko się w zasadzie się nie odpycha z powodu praktycznie braku sprzęgła. Na dniach sprzęgło będzie wymieniane. Od tego czasu wleciały nowe filtry, wahacz prawy górny bo strasznie piszczał oraz została odgrzybiona klima. Na dniach wleci nowy olej.
Kilka rzeczy mechanicznych jest do ogarnięcia. Ale to tylko kwestia czasu. Kolejność modów jest już ustalona ale będę informował o nich na bieżąco. Plany są duże ale to jest uwzględnione kwestiami finansowymi.
Przy okazji poszukuję białej klubowej wlepy bo jakoś tak skromnie tył bez niej wygląda.
Z czasem wlecą inne foty jak znajdę trochę czasu. Na razie muszą starczyć te co są.
Udało się pstryknąć kilka nowych fotek.
Tak więc na początek fota spod maski.
Oryginalny filtr Nissana, który siedział pod maską prezentuje się tak:
Przy okazji zakupiłem sprzęgło, które wraz ze skrzynią od GT wleci w tygodniu.
Po wymianie sprzęgła i skrzyni biegów od GT Primera w końcu zaczęła się odpychać. Efekt przerósł moje oczekiwania. Na prawdę jak dla mnie teraz zbiera się dobrze.
Jako, że w końcu udało się trochę ogarnąć autko w środku mogę wrzucić kilka fotek środka oraz ogólnie autka.
Autko od zewnątrz.
Środek.
W końcu długo czekałem ale się doczekałem. W końcu pierwszy etap ogarniania wydechu został zakończony. I tak kat został zastąpiony strumienicą, wleciał większy środkowy oraz końcowy przelot Ultera a wszystko okraszone większymi rurami o średnicy fi 60mm. Różnicę wizualną widać na fotkach ale co bardziej istotne większa różnica jest w brzmieniu. Już nie pierdzi i nie prycha, nie ma przedmuchów ani dziur. Warczy jak należy. Brzmienie jak na razie mnie zadowala aczkolwiek ja mogę być stronniczy. Ale Wolfshade może się wypowiedzieć po oblukaniu chłodnym okiem a w zasadzie uchem.
Kolejnym etapem będzie 4-2-1 oraz reszta rur wymieniona na szersze.
A tak to wygląda:
Czas na małą aktualizację.
Jakiś czas temu wleciały białe kierunki w błotnik ale jak się okazało nie mam porządnych fotek z tymi kierunkami.
W tygodniu wleciał wcześniej zakupiony short shifter z nową skórzaną gałką:) Fotka poniżej.
W najbliższym czasie czeka mnie remont zawieszenia. Do wymiany idą tylne amorki z osłonami, lewy górny wahacz, tuleje wahacza oraz łączniki stabilizatorów.
HeY
Twój pomimo tego, że z GT nie jest tak fajny jak mój:) Także sorrki ale zostaje u mnie:)
I przyznaję, że różnica jest spora.
Dzisiaj została reanimowana zawiecha. Wleciały nowe amortyzatory od GT z tyłu wraz z osłonami, wahacz górny lewy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora oraz tuleje wahacza. Prowadzi się o niebo lepiej. Nie trzaska jak poprzednio jednak daje się słyszeć od czasu do czasu przy ruszaniu nieznaczne pukanie. Jakieś propozycje co to może być?
Dodatkowo dzisiaj wleciało nowe radio:) Różnica jest również bardzo odczuwalna no i wygląd środka uległ znacznej poprawie. W tygodniu pojawiły się również wycieraczki korytka.
Dzisiaj w końcu udało się odwiedzić hamownię.
Wyniki i krótki opis poniżej.
Pierwszy wykres z pomiaru mocy.
Wykres czerwony przeprowadzony był poprzednim razem po zrobionym wydechem ale bez 4-2-1 oraz na sportowej wkladce K&N ze zmodzoną puchą dolotu.
Wykres dzisiejszy czyli różowy jest po wcześniejszych modach oraz po wymianie wałka ssącego z GT oraz po modzie rozrządu.
Drugi wykres z pomiarem niutów.
Pomiar 5 (ten z trójkątami) robiony był przy zrobionym wydechu ze standardowym papierowym filtrem powietrza.
Pomiar 3 ( czerwony z kółkami) ze sportową wkładką K&N i zmodzoną puchą.
Ostatni pomiar 2 (różowy z kwadratami) to dzisiejszy pomiar z ustawieniami z pomiaru trzeciego oraz z wymienionym włakiem ssącym z GT oraz z modem rozrządu.
Powyższe pomiary zostały zrobione na standardowym kompie.
Kolejne pomiary w środę będę zrobione z kompem od GT.
Pozdrawiam
Mishi
Ostatnio zmieniony 2015-05-05, 23:18 przez Mishi, łącznie zmieniany 15 razy.
Ładnie się prezentuje, choć widzę, że zaślepek standardowo nie ma
I pytanie techniczne: czy wycieraczki nie stoją jakoś wysoko?
Pozdrawiam
I pytanie techniczne: czy wycieraczki nie stoją jakoś wysoko?
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Gratulacje autka. Postaw go na alu, będzie się ładnie prezentował.
Jak nie trzymasz auta na parkingu/w garażu to zdemontuj sobie halogeny, zanim ktoś zrobi to za Ciebie. Na spokojnie wykręcenie obu halogenów to jest 3 minuty roboty.
Dorób sobie zaślepki zamiast halogenów tak jak ja to zrobiłem, bo kupić oryginalne to koszt koło 60zł.
Jak nie trzymasz auta na parkingu/w garażu to zdemontuj sobie halogeny, zanim ktoś zrobi to za Ciebie. Na spokojnie wykręcenie obu halogenów to jest 3 minuty roboty.
Dorób sobie zaślepki zamiast halogenów tak jak ja to zrobiłem, bo kupić oryginalne to koszt koło 60zł.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Halogeny sa po to zeby były nic nie demontuj ! Janusz wybacz nie mam nic do Ciebie ale pewne Twoje rady mnie rozbrajaja , juz widze ludzi ktorzy chodza i sciagaja halogeny (no predzej zaslepki) ze starego Nissana no błagam. I nagle sobie jedziesz ktoregos dnia chcesz wlaczyc i ojej zapomniałem je przykrecic. btw
Faktycznie primerka fajnie wyglada , ale brakuje tu koła
Faktycznie primerka fajnie wyglada , ale brakuje tu koła
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
radiejwwl, a widziałeś Ty ceny halogenów i zaślepek od tego starego Nissana? W połączeniu z łatwością ich odkręcenia są niestety dość chodliwym towarem...
Zawsze można wozić je w bagażniku To tak na marginesie tylko.
Pozdrawiam
Zawsze można wozić je w bagażniku To tak na marginesie tylko.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Mam takiego sztrulca i nigdy bym nie pomyslal ze mi halogena wyrwa , zderzak tez sie latwo sciaga i jest drogi to moze go wyciagac ?:P dMniejsza nie robmy tu wojen i ot to tylko moje zdanie ;P
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
radziejwwl wiesz co, cena 100-200zł za halogen do starego Nissana jednak trochę boli...
Tam gdzie parkowałem oprócz mojej P11 stały jeszcze dwie. I jednej nocy zniknęły halogeny ze wszystkich 3 Primer....
Tam gdzie parkowałem oprócz mojej P11 stały jeszcze dwie. I jednej nocy zniknęły halogeny ze wszystkich 3 Primer....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Nie no z tymi halogenami to dowaliliście Mishi dokup sobie zaślepki halogeny muszą być nawet dają lepsze oświetlenie drogi w nocy nic nie demontuj
A jak kradli to będą kraść...nic nie poradzisz a nie będziesz rozbierał auta bo znikną no nie mogę to felg alu też nie kupuj bo znikną ( Widziałem sytuacje jak 2 gości rozebrało auto z felg w parę min )
Nie no sorry chłopaki ale nie mogłem
A jak kradli to będą kraść...nic nie poradzisz a nie będziesz rozbierał auta bo znikną no nie mogę to felg alu też nie kupuj bo znikną ( Widziałem sytuacje jak 2 gości rozebrało auto z felg w parę min )
Nie no sorry chłopaki ale nie mogłem
Zacznę od gratulacji auto bardzo ładnie sie prezentuje na żywo, dobrze się prowadzi i jak sloma pisał w jedynym słusznym najszybszym kolorze:-) jest parę rzeczy do ogarnięcia ale wiadomo auto ma parę lat co do planów na mody to widziałem listę i muszę pochwalić że lista modyfikacji jest długa i ciekawa
Pozdrawiam i czekam na realizację planów bo do takiej fury naprawdę warto
Pozdrawiam i czekam na realizację planów bo do takiej fury naprawdę warto
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
HeY
Dzięki za miłe słowa.
Oczywiście Bonzo pole do popisu jest o wiele większe:)
Halogeny na pewno zostają. W Almerze ich nie miałem także muszę się nacieszyć autkiem z halogenami. Taki plastik jeden mam, dlatego szukam drugiej.
Koła alu na pewno będą ale to z czasem. Na razie musi zostać to co jest.
Słoma79 no tak jakoś wyszło z kolorkiem ale już zdążyłem go polubić:)
O planach nie będę pisał bo wiadomo jak to jest z planami. Czasem nie wychodzi tak jak byśmy chcieli. Będę na bieżąco informował o wszelkich zmianach i modach. W najbliższym czasie przy okazji wymiany sprzęgła wleci skrzynia od GT. Także to tak na początek uchylam rąbka tajemnicy:)
Pozdrawiam i dzięki za gratki.
Przy okazji trochę prywaty, o której zapomniałem w pierwszym poście prezentacji.
Wolfshade wielkie dzięki za całą pomoc począwszy od znalezienia Primki poprzez wyprawę po autko, kompleksowe prześwietlenie, pomoc w modach kończąc na całej reszcie oraz pewnie wielu innych rzeczach z nią związanych w przyszłości. Wielkie dzięki.
To na tyle prywaty. Przepraszam za ot. już kończę:)
Mishi
Dzięki za miłe słowa.
Oczywiście Bonzo pole do popisu jest o wiele większe:)
Halogeny na pewno zostają. W Almerze ich nie miałem także muszę się nacieszyć autkiem z halogenami. Taki plastik jeden mam, dlatego szukam drugiej.
Koła alu na pewno będą ale to z czasem. Na razie musi zostać to co jest.
Słoma79 no tak jakoś wyszło z kolorkiem ale już zdążyłem go polubić:)
O planach nie będę pisał bo wiadomo jak to jest z planami. Czasem nie wychodzi tak jak byśmy chcieli. Będę na bieżąco informował o wszelkich zmianach i modach. W najbliższym czasie przy okazji wymiany sprzęgła wleci skrzynia od GT. Także to tak na początek uchylam rąbka tajemnicy:)
Pozdrawiam i dzięki za gratki.
Przy okazji trochę prywaty, o której zapomniałem w pierwszym poście prezentacji.
Wolfshade wielkie dzięki za całą pomoc począwszy od znalezienia Primki poprzez wyprawę po autko, kompleksowe prześwietlenie, pomoc w modach kończąc na całej reszcie oraz pewnie wielu innych rzeczach z nią związanych w przyszłości. Wielkie dzięki.
To na tyle prywaty. Przepraszam za ot. już kończę:)
Mishi
bardzo ładna primera!
ps. co się stało z almera?
ps. co się stało z almera?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
O patrze kolejne SRI w klubie a myslalem ze to juz gatunek na wymarciu i w kolejnym ciekawym kolorze, to chyba norma ze SRI wychodza w ciekwych kolorach chociaz moge sie mylic, daj foty srodka i z pod maski chcialbym cos zobaczyc i sie upewnic i dbaj o nia !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
Ciekawostka, oznaczenia na skrzyni od SRI a GT sa takie same ale bebechy juz inne skrzynie u nas sa po prostu dlugie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- elektryk1409
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2012-10-09, 09:21
- Lokalizacja: Poznań
HeY
No to fakt. Nawet o nich zapomniałem. Miałem o tym napisać jak porobię fotki.
Podczas zakupu i wymiany filtrów okazało się, że w autku siedzą oryginalne nissanowskie filtry powietrza i paliwa. Z Wolfshadem byliśmy w niezłym szoku. Ale nie podejrzewam, żeby filtr powietrza nigdy nie był wymieniany także widać, że ktoś musiał dbać o autko.
Pozdrawiam
Mishi
No to fakt. Nawet o nich zapomniałem. Miałem o tym napisać jak porobię fotki.
Podczas zakupu i wymiany filtrów okazało się, że w autku siedzą oryginalne nissanowskie filtry powietrza i paliwa. Z Wolfshadem byliśmy w niezłym szoku. Ale nie podejrzewam, żeby filtr powietrza nigdy nie był wymieniany także widać, że ktoś musiał dbać o autko.
Pozdrawiam
Mishi