Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-21, 18:54

Wsio wozmożno, tolka ostarożno :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-21, 20:43

http://cgi.ebay.com/Turbocharger-SR20DE ... ccessories

Ta turbinka nadała by się idealnie pod obecny kolektor wydechowy downpipe oraz orurowanie... PnP a wydajność do ok 400KM - niemal identyczną mam w swoim 200SX który po mimo 30% gorszych przepływów przez głowicę uzyskał 293KM przy 0,8 bara :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2010-08-27, 20:02

No i GT już w kioskach :P
A czemu nie blaszki z logo Coobcio Garage pod maską jak w Szerszeniu :?:

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-08-27, 21:16

uznania dla właściciela za projekt i dla Coobcio Garage za wykonanie :mrgreen: czytałem w GT artykuł ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-27, 21:30

Do Primery P11.144 nie ma jak zastosować takiej blaszki...
Dziś artykuł z limonem oglądaliśmy na stacji - bardzo przyjemnie się maszyna prezentuje :)
Troszkę żałuję że nie sprawdziłem na mniejszym doładowaniu czasu do 180km/h - troszku speniałem na robocie bo mały doskomfort z miejscem do odhamowania był...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-28, 10:22

Można już poczytać artykuł w GT:

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Swoją drogą wielkie gratki za 13,8 Primą . :-D Pierwsza trzynastka Primery w Polsce !!
Ostatnio zmieniony 2011-04-18, 08:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-28, 10:47

Dzięki chłopaki za miłe słowa :) Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top :D hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji :P

Właśnie miałem zeskanowane pliki do wrzucenia, ale widzę, że ogarnięty temat, więc dziękuje :) Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było :cool:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

P.S
Pamiętaj również Coobciu, aby poprosić o te fotki w dobrej rozdzielczości, od Maćka z GT-ka. Przydało by się mieć je na kompie :) A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak :D Thx
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-28, 12:45

Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.
A jak masz w podpisie :-D na forum?

zuru82 :-P

p.s.
dzieki za.... pi...ko :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-08-28, 13:39

xtomek pisze:
Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.
A jak masz w podpisie :-D na forum?

zuru82 :-P
No, to raczej login, niż nick :P Bez polskich liter w końcu się wpisuje dane do logowania zawsze :) hehe

Jak będzie wolna chwila to byśmy wymierzyli u mnie może pod maską ,bo będę chciał ogrodzić ten stożek od komory silnika :) Musze się kolejny raz uśmiechnąć, co by tu może z aluminium jakąś grodź zrobić :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-28, 13:41

Może dzisiaj albo jutro, bo mam wolny dzień, co się ostatnio rzadko zdarza, a na dzisiaj już skończylem harówę :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-08-28, 13:47

Zabawa warta całego zachodu właśnie dla takich pamiątek jak artykuł w gazecie :) Ja bym jeszcze proponował Tedego :P Gratulacje dla właściciela i czekamy na te 300KM+ jak napisano w GT :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-28, 17:16

Tam wydech i będzie te 300KM :) I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.
Tylko że z wydechem jest małą Muka bo końcowy tłumik el-tec zrobił nie jak się umawiał z Żurem na 2,5 cala a zrobił na fi57mm i teraz muszą go przerobić na 2,5...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-28, 22:47

Wyciąć skubańca całkiem ;)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-08-30, 20:39

No, no , gratulejszyn, patrząc po zmierzonych osiągach to objeżdżasz mnie konkretnie. Ładny , niepozorny a gryzie. :-)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-01, 12:33

Gratulacje artykułu, Primera Bardzo fajnie sie prezentuje, ciekawe ile dojdzie KM po wydechu i jaki czas by był na lepszych oponach, chociaż i tak już jest grubo :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-01, 15:48

Dzięki Szopen :) Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła :)

KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie ;) Zobaczymy...

Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu ;) oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać :P Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-01, 20:41

ak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
Jeszcze troche drobiazgów i rekordy padną. Niejeden chciałby mieć taką ;-) serię :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-09-01, 21:08

zuru82 pisze:Dzięki Szopen :) Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła :)

KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie ;) Zobaczymy...

Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu ;) oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać :P Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę :)
Mogę ci odsprzedać moje springi H&R (-35 mm) w dobrej cenie. Info na pw.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-01, 22:05

Poliuretany w dolnych wachaczach też by poprawiły sam start, nie wspominając o prowadzeniu... Do tego lekka gleba, co śmieszne glebienie auta to poprawa jego aerodynamiki - sprawdzone i obadane na mojej srebrnej P10... Tak więc springi od co kolega chce sprzedać myślę że mogły by być nie głupie z tym że na pewno spadnie funkcjonalność auta...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-09-01, 22:36

Można zakupić także takie coś i przerobić seryjne łączniki:
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15129.html
lub
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15130.html

To zabawki warte zainteresowania i cena przystępna.

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-02, 06:21

Całkiem ciekawe temat Eszi. Będę musiał pomyśleć, aby zacząć zabawę z zawieszeniem, bo to następny etap powinien być ;) Amory....obniżyć lekko....i te gumy też nie głupie. Pomyśli się.... :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-02, 09:55

ale gumy do wachaczy ci potrzebne a nie do łączników stabilizatora :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-09-02, 10:29

Jak tylnie poduszki wahacza dolnego, też mam nówki sztuki, nie potrzebnie zakupione po błędnej diagnozie mechanika-diagnosty. Ale nie poliuretanowe niestety.

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2010-10-04, 22:24

Jakaś cisza w temacie :) Power drgnął w górę ?? :->
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-04, 22:50

Tony212 pisze:Jakaś cisza w temacie :) Power drgnął w górę ?? :->
A no cisza, cisza ;) W obecnej chwili mocowo nic się nie zmieniło. Wydech nadal nie zrobiony z braku finansów i czasu, nie mówiąc tu o "grubszych" modach :]

W tej chwili myślę bardziej o zawieszeniu, co by może zainwestować w amortyzatory na przód i tył. Myślę o takiej ew. konfiguracji jak zrobił Bombel, ale wszelkie sugestie i propozycje mile widziane :D

Szukam również blacharza, aby zrobić delikatne poprawki przed zimą...nie ma tragedii, ale chce zabezpieczyć dopóki jest delikatnie. Jeśli macie do polecenia dobrego (i taniego) :) blacharza gdzieś najlepiej z Warszawy lub okolic (może być południe Wawy) to poproszę o informację (przypominam Coobciu......jakiś tam namiar miałeś mi też wysłać) :P

Oprócz blacharza muszę jeszcze podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie. Wole to zrobić, zanim pęknie szyba w pół ;) Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, to również rzućcie info :)
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

P.S
Jak ogarnę te tematy, to może coś się pomyśli nad dalszymi etapami powerUp-owymi ;) Może Cooba ma jakiś pomysł? :P hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-04, 23:26

Pomysłów wiele od wałków z SR16VE, luźniejszego wydechu najlepiej odrazu fi 70mm po przez bardziej radykalne zwiększenie mocy jak większa suszarka + większe wtryski paliwa już nie nie rozdrabniać za zapodać 4x630ccm...
Ps. Suszarka to najlepiej chyba taka jaką posiadam w 200SX TD05-20g na stronie określali jej wydajność na 400KM a przy tym bardzo szybko wstaje :)
Oraz przypasuje ci do kolektora oraz wydechu który masz :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-05, 06:57

Z mocą to będziemy myśleć w przyszłości jakoś....choć pewnie na początek przydało by się półosie wymienić na męskie, bo urwać znowu te co mam, można za pewne całkiem szybko ;)

A jak tam reszta tematów? Blacharz? Szyba? Amory? :) Piszcie i radźcie klubowicze :D Thx
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-05, 06:58

Amory na PW CI napisałem, a Blacharz to zapytaj Scriblera bo mui numer wcięło do jego teścia :)

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-10-05, 17:55

zuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.
Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJ

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-05, 19:17

komorokoro pisze:
zuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.
Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJ
Super, dzięki ! :) Akurat nie daleko mojej roboty, w sumie to na mojej trasie do domu nawet :D

Zaprzyjaźniony, tzn mam się powoływać na forum czy na Ciebie? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”