
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://cgi.ebay.com/Turbocharger-SR20DE ... ccessories
Ta turbinka nadała by się idealnie pod obecny kolektor wydechowy downpipe oraz orurowanie... PnP a wydajność do ok 400KM - niemal identyczną mam w swoim 200SX który po mimo 30% gorszych przepływów przez głowicę uzyskał 293KM przy 0,8 bara
			
									
									Ta turbinka nadała by się idealnie pod obecny kolektor wydechowy downpipe oraz orurowanie... PnP a wydajność do ok 400KM - niemal identyczną mam w swoim 200SX który po mimo 30% gorszych przepływów przez głowicę uzyskał 293KM przy 0,8 bara

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i GT już w kioskach 
A czemu nie blaszki z logo Coobcio Garage pod maską jak w Szerszeniu
			
									
									
A czemu nie blaszki z logo Coobcio Garage pod maską jak w Szerszeniu

Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
						Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Do Primery P11.144 nie ma jak zastosować takiej blaszki...
Dziś artykuł z limonem oglądaliśmy na stacji - bardzo przyjemnie się maszyna prezentuje
Troszkę żałuję że nie sprawdziłem na mniejszym doładowaniu czasu do 180km/h - troszku speniałem na robocie bo mały doskomfort z miejscem do odhamowania był...
			
									
									Dziś artykuł z limonem oglądaliśmy na stacji - bardzo przyjemnie się maszyna prezentuje

Troszkę żałuję że nie sprawdziłem na mniejszym doładowaniu czasu do 180km/h - troszku speniałem na robocie bo mały doskomfort z miejscem do odhamowania był...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Można już poczytać artykuł w GT:
 
 
 
 
Swoją drogą wielkie gratki za 13,8 Primą . Pierwsza trzynastka Primery w Polsce
 Pierwsza trzynastka Primery w Polsce 
			
													 
 
 
 
Swoją drogą wielkie gratki za 13,8 Primą .
 Pierwsza trzynastka Primery w Polsce
 Pierwsza trzynastka Primery w Polsce 
					Ostatnio zmieniony 2011-04-18, 08:30 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Dzięki chłopaki za miłe słowa  Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top
 Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top  hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji
 hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji 
Właśnie miałem zeskanowane pliki do wrzucenia, ale widzę, że ogarnięty temat, więc dziękuje Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było
 Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było   
 




P.S
Pamiętaj również Coobciu, aby poprosić o te fotki w dobrej rozdzielczości, od Maćka z GT-ka. Przydało by się mieć je na kompie A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak
 A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak  Thx
  Thx
			
									
									 Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top
 Też mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top  hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji
 hehe. Chyba jeszcze nigdy Prima nie była tak czysta, jak do tej sesji 
Właśnie miałem zeskanowane pliki do wrzucenia, ale widzę, że ogarnięty temat, więc dziękuje
 Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było
 Pozwolę sobie jeszcze wrzucić w temacie miniaturki do artykułu, żeby nie było   
 



P.S
Pamiętaj również Coobciu, aby poprosić o te fotki w dobrej rozdzielczości, od Maćka z GT-ka. Przydało by się mieć je na kompie
 A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak
 A jak byś skombinował materiały, które szły do druku od nich, to również był by kozak  Thx
  ThxKupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
A jak masz w podpisieTeż mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.
 na forum?
 na forum?zuru82

p.s.
dzieki za.... pi...ko

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						No, to raczej login, niż nickxtomek pisze:A jak masz w podpisieTeż mi się podoba cały artykuł, oprócz przekręcenia mojej xywki z Żuru na Zuru, wszystko jest tip top hehe.na forum?
zuru82
 Bez polskich liter w końcu się wpisuje dane do logowania zawsze
  Bez polskich liter w końcu się wpisuje dane do logowania zawsze  hehe
 heheJak będzie wolna chwila to byśmy wymierzyli u mnie może pod maską ,bo będę chciał ogrodzić ten stożek od komory silnika
 Musze się kolejny raz uśmiechnąć, co by tu może z aluminium jakąś grodź zrobić
 Musze się kolejny raz uśmiechnąć, co by tu może z aluminium jakąś grodź zrobić  
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
Może dzisiaj albo jutro, bo mam wolny dzień, co się ostatnio rzadko zdarza, a na dzisiaj już skończylem harówę  
			
									
									
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tam wydech i będzie te 300KM  I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.
 I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.
Tylko że z wydechem jest małą Muka bo końcowy tłumik el-tec zrobił nie jak się umawiał z Żurem na 2,5 cala a zrobił na fi57mm i teraz muszą go przerobić na 2,5...
			
									
									 I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.
 I Może coś zacznie być słyszalne w kabinie.Tylko że z wydechem jest małą Muka bo końcowy tłumik el-tec zrobił nie jak się umawiał z Żurem na 2,5 cala a zrobił na fi57mm i teraz muszą go przerobić na 2,5...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wyciąć skubańca całkiem 
			
									
									
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Dzięki Szopen  Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła
 Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła 
KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie Zobaczymy...
 Zobaczymy...
Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać
 oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać  Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
 Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę 
			
									
									 Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła
 Ale wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła 
KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzie
 Zobaczymy...
 Zobaczymy...Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach biegu
 oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać
 oraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać  Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
 Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę 
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
Jeszcze troche drobiazgów i rekordy padną. Niejeden chciałby mieć takąak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
 serię
  serię  
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Mogę ci odsprzedać moje springi H&R (-35 mm) w dobrej cenie. Info na pw.zuru82 pisze:Dzięki SzopenAle wiesz....waga auto, to ważna rzecz, więc nie dużo dłubniesz i moja Primka już nie podoła
KTR: Też jestem ciekaw, jak będzie z tym wydechem....może te 5-10 KM dojdzieZobaczymy...
Jak by ją usztywnić i lekko posadzić, co by się nie podnosiła na starcie i przy zmianach bieguoraz zrobić wydech, to może te 0.3 by jeszcze szło urwać
Jak na prawie serie to i tak nie jest źle myślę
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Poliuretany w dolnych wachaczach też by poprawiły sam start, nie wspominając o prowadzeniu... Do tego lekka gleba, co śmieszne glebienie auta to poprawa jego aerodynamiki - sprawdzone i obadane na mojej srebrnej P10... Tak więc springi od co kolega chce sprzedać myślę że mogły by być nie głupie z tym że na pewno spadnie funkcjonalność auta...
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Można zakupić także takie coś i przerobić seryjne łączniki:
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15129.html
lub
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15130.html
To zabawki warte zainteresowania i cena przystępna.
			
									
									
						http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15129.html
lub
http://www.rpmotorsport.pl/auta/nissan_ ... 15130.html
To zabawki warte zainteresowania i cena przystępna.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ale gumy do wachaczy ci potrzebne a nie do łączników stabilizatora 
			
									
									
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A no cisza, ciszaTony212 pisze:Jakaś cisza w temaciePower drgnął w górę

 W obecnej chwili mocowo nic się nie zmieniło. Wydech nadal nie zrobiony z braku finansów i czasu, nie mówiąc tu o "grubszych" modach
  W obecnej chwili mocowo nic się nie zmieniło. Wydech nadal nie zrobiony z braku finansów i czasu, nie mówiąc tu o "grubszych" modach ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
W tej chwili myślę bardziej o zawieszeniu, co by może zainwestować w amortyzatory na przód i tył. Myślę o takiej ew. konfiguracji jak zrobił Bombel, ale wszelkie sugestie i propozycje mile widziane

Szukam również blacharza, aby zrobić delikatne poprawki przed zimą...nie ma tragedii, ale chce zabezpieczyć dopóki jest delikatnie. Jeśli macie do polecenia dobrego (i taniego)
 blacharza gdzieś najlepiej z Warszawy lub okolic (może być południe Wawy) to poproszę o informację (przypominam Coobciu......jakiś tam namiar miałeś mi też wysłać)
 blacharza gdzieś najlepiej z Warszawy lub okolic (może być południe Wawy) to poproszę o informację (przypominam Coobciu......jakiś tam namiar miałeś mi też wysłać) 
Oprócz blacharza muszę jeszcze podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie. Wole to zrobić, zanim pęknie szyba w pół
 Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, to również rzućcie info
 Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, to również rzućcie info  
 Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
P.S
Jak ogarnę te tematy, to może coś się pomyśli nad dalszymi etapami powerUp-owymi
 Może Cooba ma jakiś pomysł?
 Może Cooba ma jakiś pomysł?  hehe
  heheKupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pomysłów wiele od wałków z SR16VE, luźniejszego wydechu najlepiej odrazu fi 70mm po przez bardziej radykalne zwiększenie mocy jak większa suszarka + większe wtryski paliwa już nie nie rozdrabniać za zapodać 4x630ccm...
Ps. Suszarka to najlepiej chyba taka jaką posiadam w 200SX TD05-20g na stronie określali jej wydajność na 400KM a przy tym bardzo szybko wstaje
Oraz przypasuje ci do kolektora oraz wydechu który masz
			
									
									Ps. Suszarka to najlepiej chyba taka jaką posiadam w 200SX TD05-20g na stronie określali jej wydajność na 400KM a przy tym bardzo szybko wstaje

Oraz przypasuje ci do kolektora oraz wydechu który masz

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJzuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.
Super, dzięki !komorokoro pisze:Spróbuj do zaprzyjaznionego zakładu TUTAJzuru82 pisze:podjechać do jakichś autoszyb aby skleić, o ile się da....delikatne pęknięcie (od kamyka chyba) w przedniej szybie.
 Akurat nie daleko mojej roboty, w sumie to na mojej trasie do domu nawet
  Akurat nie daleko mojej roboty, w sumie to na mojej trasie do domu nawet 
Zaprzyjaźniony, tzn mam się powoływać na forum czy na Ciebie?

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						




 czytałem w GT artykuł
  czytałem w GT artykuł 







