Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-08, 08:45

tylko że wtedy Neptun, hehe, będziemy walczyć, która z naszych Prim będzie lepiej brzmieć "Męsko" czy jak "wiertarka" :mrgreen:

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-08, 21:48

no tak-neptunowi już gratki złożyłem-czas na CIEBIE RYBA-masz szybszą primę od mojej :razz:
silnik mi sie nie wysypał, skrzynia i sprzęgło dały radę także-ale widać że już sprzęt ledwo zipie przyzjmniej na ĆWIARĘ--moduj dalej i cioesz się osiąganymi wynikami-tylko musisz koniecznie popracować przed kolejnymi OESAMI,hehe :hah:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-08, 23:35

Zdecydowanie oszczedzałem samochod na tych oesach, po pierwszym starcie przy maksymalnym skrecie usłyszałem przeguby... Zresztą z takim samochodem nie umiem się odnaleść w takich konkurencjach... Gdybym miał moja dawną RENIE CLIO I to bym pokazał na co mnie stać...

Ale nie ma co gdybać..

Było super, ciesze się ze moglismy rywalizować.. mam nadzieje ze nie straciłem zniżki na fryzjera ;p

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-12, 11:41

... może też sobie sr20de+k wystrugam :mrgreen:
To było by bardzo ciekawe doświadczenie względem DE+T.
Też się zastanawiam, co dalej..... :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-18, 13:13

Pożyjemy zobaczymy tomek :P

Wczoraj kombinowaliśmy troche z MacGavyerem, został zdjęty kolektor wydechowy. Zauważyłem coś niepokojącego. Na wydechu 3 cylindra był minimalny nagar a na reszcie ( zreszta widać na zdjęciu ) w zupełności są ciemne..
Koledzy co to może być?? Co musze sprawdzić i jakie podjać działania..??

[center]Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-18, 13:31

Może na 3-cim wtrysk kuleje :roll: ?
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-18, 13:36

Hmmm a odkręcałeś świece... czy ta z 3-go różni się od pozostałych. Może kurcze płyn się dostaje i wymywa nalot :-| Dziwne zjawisko.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-18, 15:27

Świece sprawdzałem na wszystkich jest taki delikatny jasno brązowy nalot..

Coś tu nie gra?? ;/

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-21, 11:21

Może jednak ktoś ma pomysł dlaczego tak się zadziało... ?? Bo strach cokolwiek ruszać dalej żeby nie było lipy...
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-21, 20:49

MOŻE Z BLISKA OBEJŻYJCIE CVZY NIE TRZEBA KANAŁU TROCHĘ NA 3 CIM GARZE W KOLEKTORZE POWIĘKSZYĆ??sprawdź koniecznie wydatek wtryskiwaczy czy równo podlewają-ps.stuku nie słychać??bo u mnie nie mogę się go pozbyć ostatnio na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-21, 22:11

trudno to wyczaić to stukowe..

Przyjdzie wypłata to bedziemy się bawić.. :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-21, 23:09

Możesz sprawdzić ciśnienie na garach być może zawory są nieszczelne, być może gar porysowany... tak w ogóle pobiera ci silnik oliwę ??

Miałem niegdyś wypadek że wtrysk nie rozpylał jak trzeba do tego miał wydajność o 20% mniejszą, objawiało się to spalaniem stukowym i w konsekwencji rozwaleniem tłoka w silniku Turbo...

Obstawiam że u Ciebie właśnie wtrysk może niedomagać, a wtryski możesz sprawdzić u gazowników bądź w zakładzie który je czyści, jak ja to robiłem to na takiej maszynie - tak naprawdę samemu można coś takiego zbudować...
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-22, 08:36

Silnik bierze trochę oliwy ale nie jest to duża ilość trzyma się to w normie..

Czyli tak, sprawdzić wtryski oraz ciśnienie na garach. Nareszcie jakieś konkrety. Dzięki :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 09:00

tak jest, dopuszczalne odstępsto względem wtrysków to ok 5-10ml.

W przypadku naszych wtrysków SIDE Fidów testu dokonuje się montując wtrysk do góry nogami, ciecz przepuszczasz od strony głowicy, przy okazji doskonale się oczyszczą :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-23, 12:39

zmień oliwę jak tobie mowiłem,sprawdź wtryski i badaj temat dalej
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-23, 17:06

Dzisiaj może popracuje z tematem :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-09, 08:37

Ryba uporałes się z tematem znikania oleju w primie??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-11, 23:20

Jak na razie nie było czasu. W tym tygodniu, mam nadzieje że już jutro wszystko po pracy uda mi się wkleić do P10

Graty czekają :)

[ Dodano: 2010-07-12, 22:33 ]
Silnik wyczyszczony specyfikiem MOTUL-a, Olej zalany 10W40 6100 MOTUL, świece wymienione NKG. :)

Czekam jeszcze na półce czujnik spalania stukowego i łożysko NSK ;]

Przebieg: 199726 km

( tak w ramach gdyby moja pamięć zawiodła a naklejka uległa rozmyciu )

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-17, 13:04

oby nie było w silniku tyle nagaru że MOTUL mógłby rozszczelnić ten silniczek
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-10-02, 13:07

Obecnie jest oki :mrgreen:

Dzis bedac goscinnie w wielkopolsce spotkalem sie z chlopakami w Poznaniu. Jeszcze raz dzieki za zaproszenie i spedzony czas. Odwiedzilismy hamownie i oto wynik:



[center]Obrazek [/center]

Mody jakie doszly to:

- Walek od P11 GT
- regulowane kolko rozrzadu
- mod rozrzadu
- stozek na serii

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-10-02, 14:07

NO juz mesko, ALE Coobcio jak zrobi moda to jest prawie 200 NM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-02, 15:26

Całkiem nieźle.... ale musi być więcej :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-10-02, 16:39

Moc ładnie wyszła- jest się z czego cieszyć ale kurcze niuton kiepski. Co gorsza jest niższy niż przed modem rozrządu wałkiem i stożkiem. Może to błędne ustawienia na hamce albo cuś ;/

O ile przestawiliście rozrząd?
Może dodatkowo pompa paliwa nie wyrabia...
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-10-02, 16:54

Mozliwe...

Zobaczymy, bedzie trzeba cos ruszyc, jeszcze pare modow mozna zrobic ;p

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2010-10-02, 18:49

ładnie wygląda autko i moc jest na prawdę świetnie ;-) jak będziesz częściej w WLKP to zapraszamy na spociki numer tel. znasz to dzwoń :-P
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-10-02, 22:55

no troszke słaby ten niuton wyszedł :) Ryba jaki masz wydech w primie? chłodzi coś ten Twój stożek, znaczy masz zrobiony jakiś nawiew??
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-10-03, 09:54

... wydech to seria z GT :P

... Stożek jest, ale nie odzielony od komory. Doprowadziłem rurę z nadkola ale to nie jest to co powinno byc.


Dodo dzięki jeszcze raz :)

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-11-10, 09:03

ty miałeś silnik z P11 czy z P11.144 ?
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-10, 11:18

P11 z roku 1999 pierwsza rejestracja samochodu w 2000r.

[ Dodano: 2011-01-06, 19:35 ]
Że mi się nudziło to postanowiłem troszkę pokombinować nad " vizage " :)

Parę projektów zaprezentuje poniżej...

W tym roku pójdziemy bardziej w osiągi oraz zawieszenie a za rok - może któryś z tych projektów stanie się rzeczywistością :P

[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[/center]

[ Dodano: 2011-02-07, 19:57 ]
W ten weekend wraz z MacGayverem zrobiliśmy moje heble :D

Cieszę się jak dziecko ponieważ samochód nareszcie jeździ oraz hamuje jak powinien. Poprzednio było odczucie jak by ktoś go trzymał z tyłu i nie chciał puścić.
Wszystkiemu winne były przednie zaciski które jak dotąd sądziłem były "zrobione".
Okazało się że człowiek który miał je po malowaniu proszkowym wyczyścić i wszystko nasmarować wziął tylko kasę nie robiąc przy heblach zupełnie nic.
Problem polegał na zapieczonych 2 tłokach z każdej strony ( lewej jaki i prawej ) które przy rozbieraniu zacisków stwarzały duży problem.

Jednak tak jak już wyżej napisałem weekend był pracowity. Bardzo duże problemy stwarzał nam jedne tłok który za nic nie chciał się ruszyć z miejsca. Podgrzewanie, chłodzenie, wypychanie powietrzem pod ciśnieniem nie przyniosło rezultatu.
Poniżej w foto-story ukazuje jak dość "chamski" sposób go potraktowaliśmy. Jednak najważniejsze jest to że był to skuteczny sposób.

Po tej operacji i poskładaniu wszystkiego do kupy wleciał komplet klocków KASIYAMA ( jakoś tak to się pisze )
Wiem że jest to "kaszana" jednak to już ostatnia para klocków na obecnych tarczach których grubość na dzień dzisiejszy wynosi 28,7 mm.
Następnym kompletem tarcz które wlecą najprawdopodobniej zaraz przed zlotem będą tarcze sprowadzone z UK ( Adams dzięki za podpowiedź i opinie w środowisku ).
Oto one:

http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 4aa856bc63

http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 1c0339cad2

Poniżej foto-story z praz przy heblach:

Na zdjęciu można zauważyć farbę która była zaraz przed wewnętrzną uszczelką zacisku.

Obrazek

Obrazek

W taki sposób pozbyliśmy się problemu z którym męczyliśmy się ponad 2 godziny

Obrazek

Obrazek

Zaciski wyczyszczone, odtłuszczone przygotowane do smarowania oraz składania

Obrazek

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-02-07, 20:11

dobra robota ...mialem ostatnio to samo u siebie ...ale tak jak wiesz sam troche mniej roboty mimo wszystko bo i heble mniejsze ...a poza tym czyzby cie czekala nastepna naprawa hebli ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”