
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no tak-neptunowi już gratki złożyłem-czas na CIEBIE RYBA-masz szybszą primę od mojej
silnik mi sie nie wysypał, skrzynia i sprzęgło dały radę także-ale widać że już sprzęt ledwo zipie przyzjmniej na ĆWIARĘ--moduj dalej i cioesz się osiąganymi wynikami-tylko musisz koniecznie popracować przed kolejnymi OESAMI,hehe

silnik mi sie nie wysypał, skrzynia i sprzęgło dały radę także-ale widać że już sprzęt ledwo zipie przyzjmniej na ĆWIARĘ--moduj dalej i cioesz się osiąganymi wynikami-tylko musisz koniecznie popracować przed kolejnymi OESAMI,hehe

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Zdecydowanie oszczedzałem samochod na tych oesach, po pierwszym starcie przy maksymalnym skrecie usłyszałem przeguby... Zresztą z takim samochodem nie umiem się odnaleść w takich konkurencjach... Gdybym miał moja dawną RENIE CLIO I to bym pokazał na co mnie stać...
Ale nie ma co gdybać..
Było super, ciesze się ze moglismy rywalizować.. mam nadzieje ze nie straciłem zniżki na fryzjera
Ale nie ma co gdybać..
Było super, ciesze się ze moglismy rywalizować.. mam nadzieje ze nie straciłem zniżki na fryzjera

To było by bardzo ciekawe doświadczenie względem DE+T.... może też sobie sr20de+k wystrugam
Też się zastanawiam, co dalej.....

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Pożyjemy zobaczymy tomek 
Wczoraj kombinowaliśmy troche z MacGavyerem, został zdjęty kolektor wydechowy. Zauważyłem coś niepokojącego. Na wydechu 3 cylindra był minimalny nagar a na reszcie ( zreszta widać na zdjęciu ) w zupełności są ciemne..
Koledzy co to może być?? Co musze sprawdzić i jakie podjać działania..
[center]
[/center]

Wczoraj kombinowaliśmy troche z MacGavyerem, został zdjęty kolektor wydechowy. Zauważyłem coś niepokojącego. Na wydechu 3 cylindra był minimalny nagar a na reszcie ( zreszta widać na zdjęciu ) w zupełności są ciemne..
Koledzy co to może być?? Co musze sprawdzić i jakie podjać działania..

[center]

MOŻE Z BLISKA OBEJŻYJCIE CVZY NIE TRZEBA KANAŁU TROCHĘ NA 3 CIM GARZE W KOLEKTORZE POWIĘKSZYĆ??sprawdź koniecznie wydatek wtryskiwaczy czy równo podlewają-ps.stuku nie słychać??bo u mnie nie mogę się go pozbyć ostatnio na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Możesz sprawdzić ciśnienie na garach być może zawory są nieszczelne, być może gar porysowany... tak w ogóle pobiera ci silnik oliwę 
Miałem niegdyś wypadek że wtrysk nie rozpylał jak trzeba do tego miał wydajność o 20% mniejszą, objawiało się to spalaniem stukowym i w konsekwencji rozwaleniem tłoka w silniku Turbo...
Obstawiam że u Ciebie właśnie wtrysk może niedomagać, a wtryski możesz sprawdzić u gazowników bądź w zakładzie który je czyści, jak ja to robiłem to na takiej maszynie - tak naprawdę samemu można coś takiego zbudować...


Miałem niegdyś wypadek że wtrysk nie rozpylał jak trzeba do tego miał wydajność o 20% mniejszą, objawiało się to spalaniem stukowym i w konsekwencji rozwaleniem tłoka w silniku Turbo...
Obstawiam że u Ciebie właśnie wtrysk może niedomagać, a wtryski możesz sprawdzić u gazowników bądź w zakładzie który je czyści, jak ja to robiłem to na takiej maszynie - tak naprawdę samemu można coś takiego zbudować...

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
tak jest, dopuszczalne odstępsto względem wtrysków to ok 5-10ml.
W przypadku naszych wtrysków SIDE Fidów testu dokonuje się montując wtrysk do góry nogami, ciecz przepuszczasz od strony głowicy, przy okazji doskonale się oczyszczą
W przypadku naszych wtrysków SIDE Fidów testu dokonuje się montując wtrysk do góry nogami, ciecz przepuszczasz od strony głowicy, przy okazji doskonale się oczyszczą

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jak na razie nie było czasu. W tym tygodniu, mam nadzieje że już jutro wszystko po pracy uda mi się wkleić do P10
Graty czekają
[ Dodano: 2010-07-12, 22:33 ]
Silnik wyczyszczony specyfikiem MOTUL-a, Olej zalany 10W40 6100 MOTUL, świece wymienione NKG.
Czekam jeszcze na półce czujnik spalania stukowego i łożysko NSK
Przebieg: 199726 km
( tak w ramach gdyby moja pamięć zawiodła a naklejka uległa rozmyciu )
Graty czekają

[ Dodano: 2010-07-12, 22:33 ]
Silnik wyczyszczony specyfikiem MOTUL-a, Olej zalany 10W40 6100 MOTUL, świece wymienione NKG.

Czekam jeszcze na półce czujnik spalania stukowego i łożysko NSK
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Przebieg: 199726 km
( tak w ramach gdyby moja pamięć zawiodła a naklejka uległa rozmyciu )
P11 z roku 1999 pierwsza rejestracja samochodu w 2000r.
[ Dodano: 2011-01-06, 19:35 ]
Że mi się nudziło to postanowiłem troszkę pokombinować nad " vizage "
Parę projektów zaprezentuje poniżej...
W tym roku pójdziemy bardziej w osiągi oraz zawieszenie a za rok - może któryś z tych projektów stanie się rzeczywistością
[center]


[/center]
[ Dodano: 2011-02-07, 19:57 ]
W ten weekend wraz z MacGayverem zrobiliśmy moje heble
Cieszę się jak dziecko ponieważ samochód nareszcie jeździ oraz hamuje jak powinien. Poprzednio było odczucie jak by ktoś go trzymał z tyłu i nie chciał puścić.
Wszystkiemu winne były przednie zaciski które jak dotąd sądziłem były "zrobione".
Okazało się że człowiek który miał je po malowaniu proszkowym wyczyścić i wszystko nasmarować wziął tylko kasę nie robiąc przy heblach zupełnie nic.
Problem polegał na zapieczonych 2 tłokach z każdej strony ( lewej jaki i prawej ) które przy rozbieraniu zacisków stwarzały duży problem.
Jednak tak jak już wyżej napisałem weekend był pracowity. Bardzo duże problemy stwarzał nam jedne tłok który za nic nie chciał się ruszyć z miejsca. Podgrzewanie, chłodzenie, wypychanie powietrzem pod ciśnieniem nie przyniosło rezultatu.
Poniżej w foto-story ukazuje jak dość "chamski" sposób go potraktowaliśmy. Jednak najważniejsze jest to że był to skuteczny sposób.
Po tej operacji i poskładaniu wszystkiego do kupy wleciał komplet klocków KASIYAMA ( jakoś tak to się pisze )
Wiem że jest to "kaszana" jednak to już ostatnia para klocków na obecnych tarczach których grubość na dzień dzisiejszy wynosi 28,7 mm.
Następnym kompletem tarcz które wlecą najprawdopodobniej zaraz przed zlotem będą tarcze sprowadzone z UK ( Adams dzięki za podpowiedź i opinie w środowisku ).
Oto one:
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 4aa856bc63
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 1c0339cad2
Poniżej foto-story z praz przy heblach:
Na zdjęciu można zauważyć farbę która była zaraz przed wewnętrzną uszczelką zacisku.

W taki sposób pozbyliśmy się problemu z którym męczyliśmy się ponad 2 godziny
Zaciski wyczyszczone, odtłuszczone przygotowane do smarowania oraz składania
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-06, 19:35 ]
Że mi się nudziło to postanowiłem troszkę pokombinować nad " vizage "

Parę projektów zaprezentuje poniżej...
W tym roku pójdziemy bardziej w osiągi oraz zawieszenie a za rok - może któryś z tych projektów stanie się rzeczywistością

[center]








[/center]
[ Dodano: 2011-02-07, 19:57 ]
W ten weekend wraz z MacGayverem zrobiliśmy moje heble

Cieszę się jak dziecko ponieważ samochód nareszcie jeździ oraz hamuje jak powinien. Poprzednio było odczucie jak by ktoś go trzymał z tyłu i nie chciał puścić.
Wszystkiemu winne były przednie zaciski które jak dotąd sądziłem były "zrobione".
Okazało się że człowiek który miał je po malowaniu proszkowym wyczyścić i wszystko nasmarować wziął tylko kasę nie robiąc przy heblach zupełnie nic.
Problem polegał na zapieczonych 2 tłokach z każdej strony ( lewej jaki i prawej ) które przy rozbieraniu zacisków stwarzały duży problem.
Jednak tak jak już wyżej napisałem weekend był pracowity. Bardzo duże problemy stwarzał nam jedne tłok który za nic nie chciał się ruszyć z miejsca. Podgrzewanie, chłodzenie, wypychanie powietrzem pod ciśnieniem nie przyniosło rezultatu.
Poniżej w foto-story ukazuje jak dość "chamski" sposób go potraktowaliśmy. Jednak najważniejsze jest to że był to skuteczny sposób.
Po tej operacji i poskładaniu wszystkiego do kupy wleciał komplet klocków KASIYAMA ( jakoś tak to się pisze )
Wiem że jest to "kaszana" jednak to już ostatnia para klocków na obecnych tarczach których grubość na dzień dzisiejszy wynosi 28,7 mm.
Następnym kompletem tarcz które wlecą najprawdopodobniej zaraz przed zlotem będą tarcze sprowadzone z UK ( Adams dzięki za podpowiedź i opinie w środowisku ).
Oto one:
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 4aa856bc63
http://cgi.ebay.co.uk/NISSAN-200SX-S14- ... 1c0339cad2
Poniżej foto-story z praz przy heblach:
Na zdjęciu można zauważyć farbę która była zaraz przed wewnętrzną uszczelką zacisku.


W taki sposób pozbyliśmy się problemu z którym męczyliśmy się ponad 2 godziny


Zaciski wyczyszczone, odtłuszczone przygotowane do smarowania oraz składania

Pozdrawiam
