Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-26, 18:17

Czekamy na zdjątka i czasy po powrocie z imprezy :)


P.S
To w kreatorze hamowaliście? Auto jedzie lepiej, a na wykresie mnie? To jakaś lipa :-/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-26, 21:06

Autko do poprawki. 14,8 to nie to, czego się spodziewaliśmy. Kazda ingerencja bez strojenia nie prowadzi do niczego dobrego. Już rezultaty z hamowni były zastanawiające. Tak więc kolejna wizyta u Coobcia nas czeka. Szkoda tych zawodów w Lublinie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-26, 21:22

Czyli na hamowni wyszło dobrze. Musicie szukać przyczyny. Pozdr

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-09-26, 23:22

Ja slyszalem ze juz na hamowni było nie zbyt ciekawie....moze po zmianie przepustnicy, powinniscie sie przejechac z lapkiem i sonda w wydechu chodziaz kawaleczek. xkarol cos mowil ze silnik glosniej pracuje...oby wszystko bylo OK.

Zrobcie porzadne strojenie + AFR sprawdzic i bedzie dobrze :) Nowe oponki kleily chociaz męsko? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-27, 08:08

Przepustnicę gazu wraz z górną połowką kolektora ssącego przełożyliśmy z mojego Sunnego... pewno auta miały innaczej ustawione TPS-y i stąd mogło nie być idealnie z AFR, obstawiam nawet do 2-3 KM różnicy...
Jak wrócę z działaczki to zajrzymy, szkoda że odrazu tego nie zrobiliśmy ale zbyt śpieszno na hamownia nam była a na drodze wydawało się że auto pięknie idzie.

Swoją drogą i tak najlepsze czasy robi się w Rykach :D

[ Dodano: 2010-09-27, 09:29 ]
Chłopaki z Saab Klub Polska nagrali przejazd xKarola: http://www.youtube.com/watch?v=08hKw6ypFR4
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-27, 13:19

No nic, czekamy na Coobcia az wroci na spokojnie z dzialencji i podleci sie zobaczyc AFR ... Jak ekipa serwisowa ogarnie material to wrzuce kilka filmow i fotek :) Kiedy bedziesz w Wwa Coobcio ?

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-27, 13:32

Spokojnie, pierwszy raz jechales w LBN takze nie masz punktu odniesienia, cala zima do przepracowania i w przyszlym roku 13stka peknie ;)

swoja droga moze Ulez w ten weekend na zakonczenie sezonu ? :->

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-27, 13:42

Co do opon, to bardzo pozytywnie ... dawaly rade ... Dzieki za mile spotkanie z chlopakami na miejscu :) latalismy w grupie sobie i bylo bardzo milo ;) W ten weekend niestety mam szkole .. ale napewno jeszcze w tym sezonie jakis track-day bedzie grany i bedzie okazja do spotkania.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-27, 13:51

no szkoda, ze nie było lepszego czasu ale nie ma co gadać Prima lata i to niezle, widać efekt placebo istnieje patrzac na montaż przepustnicy i wykrecone czasy :-P fotele macie kozak i ładnie sie komponuja z całym wnetrzem :) gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów?? miło było poznać :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-27, 14:23

Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-27, 16:12

w ten łikend ost. runda

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-27, 19:06

KTR pisze:gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów??
Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania :) A powrot do Wawy zajal mi 4 godziny z godzinnym obiadkiem w karczmie "bida" ok 10 KM od LBL POLECAM alez maja dobra szame i mega porcje :)
Karol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
Licze na jakies Track-day-e organizowane przez Frodo i ekipe, oraz AK Krolewski ... ;P Zaluje ale nie dam w zadna strone w ten week pojechac ;/

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-27, 19:40

Z jakaś męską bumą się ciąłeś wyła jakby jakiś kompresor miała...
Ps. już jestem w wawie to można wpadać na sprawdzenie AFR i ew. podstrojenie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-27, 21:05

xkarol pisze:Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania :) /
warto bylo, szczegolnie dla pojedynku Trela - Jankowski

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-29, 23:24

A tu na szybko pare fotek;] Od Simon'a:
1. To taki szybki modzik by Simon...mianowicie brak wspanialego spojlera;]!
Obrazek
2. xkarol w drodze powrotnej na linie startowa
Obrazek
3. xkarol vs. czarny sunny
Obrazek
4. xkarol ostatni przejazd dnia!
Obrazek
5. No i RUDA w zacnym towarzystwie;]
Obrazek

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-09-29, 23:37

Pisząc że Ruda w zacnym towarzystwie nie miałeś chyba na myśli tego BMW :D ;)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-30, 12:44

Michallo a niby czemu nie?? :-P ta E30 była z kompresorem i niezle smigała ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-09-30, 16:50

widze że na fotki i moj sunny sie załapal :) ruda jak na takie cicho ciemne auto naprawde grubo zapina a to nie był szczyt jej możliwosci :->

ps. podeślij mi swoj mail na pw to wyśle Ci foty od moich znajomych rudej w akcji .

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-30, 23:54

Bez tylnego spoilera Primera nabrała lekkości - o wiele ciekawiej się prezentuje, jeszcze jakieś fajne ultra lekkie kółka zapodać i będzie mistrzunio :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-01, 20:04

Wróciłem z Monachium, Coobcio i cegła cośta tam dzisiaj zmajstrowały u rudzielca??? AWACSA w międzyczasie rozbierałem na części pierwsze :mrgreen:,
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-02, 01:11

Maszyna została podstrojona, chodzi całkiem przyjemnie ale mam wrażenie jakby te koła ciut ją zmuliły - przydała by się krótsza skrzynia biegów...

Ps. paliwa trochę brakowało AFR w granicach 13,4-13,1 tak więc z 5-7NM pewno doszło i po 3-4KM... Tak gdzieś obstawiam.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-03, 21:24

Dzisiaj na C z Bodkiem prawie równo. Sporo piachu było. 2 razy xkarol na przodzie, a raz Bodek. Różnice o pół długości samochodu. Pozdro dla całej ekipy, która się zebrała :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-10-03, 21:43

No warunki do startu słabe bo zapiaszczona droga ale z rolki Sunny jednak ciutkę szybszy :-P Fajnie, że udało się dziś spotkać. Mam pogląd na realne czasy mojego wozu. Mocy nie ma co porównywać bo auta innej wagi. Primka podaje aż miło. Dzięki za spota i pewnie do następnego :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-04, 15:49

Najgorszy jest powrót falowania na małym gazie do 2500. Autko gania, ale na dłuższą metę, tak jeździć się nie da. Negocjujemy z Coobciem dalsze mody na bazie czarnego Sunny. Moze być ciekawie w klasie N/A. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-04, 23:36

Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
A co do modów to czuję że będzie grubo :D
W budzie sunnego udało mi się wycisnąć 229KM i 225Nm, Buda primery przez to że mieści dłuższy wydech zawsze ciut więcej tych Nm wychodzi...
Jak się uda dobić do 235Nm to będzie istna masakra i poziom z wielkim trudem dostępy dla kultowych Hond Prelude z mega kultowym silnikiem 2,2 VTi :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-05, 18:12

Ostatnie przymiarki;

Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.

Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:

1.Przejście na wałki N1 i talerzyki

2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie

3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...

4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...

5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice

6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...

Powinno się udać w przyszłym tygodniu. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-10-05, 18:31

No to na grubo widzę. Trzeba Sunny szykować co by nadal był z przodu :mrgreen:
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-10-05, 18:32

;-) :-D :-D :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-06, 07:16

na ebay.com jest kolektor ssący z N15 VZR N1 nie wiem czy coś wam pomoże ale mówie że mi sie rzucił w oczy.

Powodzenia w modach
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-10-06, 07:47

xtomek pisze:Ostatnie przymiarki;

Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.

Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:

1.Przejście na wałki N1 i talerzyki

2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie

3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...

4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...

5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice

6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...

Powinno się udać w przyszłym tygodniu. :-P
Grube plany widzę :) Ciekawe ile by to wszystko kosztowało ;) hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbić :P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”