[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Autko do poprawki. 14,8 to nie to, czego się spodziewaliśmy. Kazda ingerencja bez strojenia nie prowadzi do niczego dobrego. Już rezultaty z hamowni były zastanawiające. Tak więc kolejna wizyta u Coobcia nas czeka. Szkoda tych zawodów w Lublinie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja slyszalem ze juz na hamowni było nie zbyt ciekawie....moze po zmianie przepustnicy, powinniscie sie przejechac z lapkiem i sonda w wydechu chodziaz kawaleczek. xkarol cos mowil ze silnik glosniej pracuje...oby wszystko bylo OK.
Zrobcie porzadne strojenie + AFR sprawdzic i bedzie dobrze Nowe oponki kleily chociaz męsko?
Zrobcie porzadne strojenie + AFR sprawdzic i bedzie dobrze Nowe oponki kleily chociaz męsko?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przepustnicę gazu wraz z górną połowką kolektora ssącego przełożyliśmy z mojego Sunnego... pewno auta miały innaczej ustawione TPS-y i stąd mogło nie być idealnie z AFR, obstawiam nawet do 2-3 KM różnicy...
Jak wrócę z działaczki to zajrzymy, szkoda że odrazu tego nie zrobiliśmy ale zbyt śpieszno na hamownia nam była a na drodze wydawało się że auto pięknie idzie.
Swoją drogą i tak najlepsze czasy robi się w Rykach
[ Dodano: 2010-09-27, 09:29 ]
Chłopaki z Saab Klub Polska nagrali przejazd xKarola: http://www.youtube.com/watch?v=08hKw6ypFR4
Jak wrócę z działaczki to zajrzymy, szkoda że odrazu tego nie zrobiliśmy ale zbyt śpieszno na hamownia nam była a na drodze wydawało się że auto pięknie idzie.
Swoją drogą i tak najlepsze czasy robi się w Rykach
[ Dodano: 2010-09-27, 09:29 ]
Chłopaki z Saab Klub Polska nagrali przejazd xKarola: http://www.youtube.com/watch?v=08hKw6ypFR4
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no szkoda, ze nie było lepszego czasu ale nie ma co gadać Prima lata i to niezle, widać efekt placebo istnieje patrzac na montaż przepustnicy i wykrecone czasy fotele macie kozak i ładnie sie komponuja z całym wnetrzem gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów?? miło było poznać
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Do wawy juz wracalem, juz nie chcialo mi sie jechac na drift, a podobno kiepsko bylo z miejscowkami do ogladania A powrot do Wawy zajal mi 4 godziny z godzinnym obiadkiem w karczmie "bida" ok 10 KM od LBL POLECAM alez maja dobra szame i mega porcjeKTR pisze:gdzie uciekłeś po waszej turze przejazdów??
Licze na jakies Track-day-e organizowane przez Frodo i ekipe, oraz AK Krolewski ... ;P Zaluje ale nie dam w zadna strone w ten week pojechacKarol a gdzie zamierzacie uderzyć na trackday jak nie na Ułęż w niedzielę? Zostały jeszcze jakieś imprezy poza WST ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z jakaś męską bumą się ciąłeś wyła jakby jakiś kompresor miała...
Ps. już jestem w wawie to można wpadać na sprawdzenie AFR i ew. podstrojenie...
Ps. już jestem w wawie to można wpadać na sprawdzenie AFR i ew. podstrojenie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pisząc że Ruda w zacnym towarzystwie nie miałeś chyba na myśli tego BMW
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bez tylnego spoilera Primera nabrała lekkości - o wiele ciekawiej się prezentuje, jeszcze jakieś fajne ultra lekkie kółka zapodać i będzie mistrzunio
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wróciłem z Monachium, Coobcio i cegła cośta tam dzisiaj zmajstrowały u rudzielca??? AWACSA w międzyczasie rozbierałem na części pierwsze ,
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Maszyna została podstrojona, chodzi całkiem przyjemnie ale mam wrażenie jakby te koła ciut ją zmuliły - przydała by się krótsza skrzynia biegów...
Ps. paliwa trochę brakowało AFR w granicach 13,4-13,1 tak więc z 5-7NM pewno doszło i po 3-4KM... Tak gdzieś obstawiam.
Ps. paliwa trochę brakowało AFR w granicach 13,4-13,1 tak więc z 5-7NM pewno doszło i po 3-4KM... Tak gdzieś obstawiam.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzisiaj na C z Bodkiem prawie równo. Sporo piachu było. 2 razy xkarol na przodzie, a raz Bodek. Różnice o pół długości samochodu. Pozdro dla całej ekipy, która się zebrała
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No warunki do startu słabe bo zapiaszczona droga ale z rolki Sunny jednak ciutkę szybszy Fajnie, że udało się dziś spotkać. Mam pogląd na realne czasy mojego wozu. Mocy nie ma co porównywać bo auta innej wagi. Primka podaje aż miło. Dzięki za spota i pewnie do następnego
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Najgorszy jest powrót falowania na małym gazie do 2500. Autko gania, ale na dłuższą metę, tak jeździć się nie da. Negocjujemy z Coobciem dalsze mody na bazie czarnego Sunny. Moze być ciekawie w klasie N/A.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przepustnicę trzeba dotrzeć... pasta lekkościerna załatwi sprawę... Choć przyznam się że po ostatnim cieniowaniu ośki nie ustawiłem idealnie motylka w osi lewo prawo to za pewne przez to tak się dzieje...
A co do modów to czuję że będzie grubo
W budzie sunnego udało mi się wycisnąć 229KM i 225Nm, Buda primery przez to że mieści dłuższy wydech zawsze ciut więcej tych Nm wychodzi...
Jak się uda dobić do 235Nm to będzie istna masakra i poziom z wielkim trudem dostępy dla kultowych Hond Prelude z mega kultowym silnikiem 2,2 VTi
A co do modów to czuję że będzie grubo
W budzie sunnego udało mi się wycisnąć 229KM i 225Nm, Buda primery przez to że mieści dłuższy wydech zawsze ciut więcej tych Nm wychodzi...
Jak się uda dobić do 235Nm to będzie istna masakra i poziom z wielkim trudem dostępy dla kultowych Hond Prelude z mega kultowym silnikiem 2,2 VTi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ostatnie przymiarki;
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Grube plany widzę Ciekawe ile by to wszystko kosztowało hehe. Myślę, że nie opłacalne względem przyrostów KM i NM. Już taniej będzie uturbićxtomek pisze:Ostatnie przymiarki;
Jego 229KM i 225Nm + dłuższy wydech Primy może sporo poprawić osiągi, circa 5-7%. Z Niutami może być jeszcze lepiej, bo na wyjsciu mieliśmy 227Nm.
Propozycje Coobcia co do modów dla SR20VE w N/A:
1.Przejście na wałki N1 i talerzyki
2. Uszczelka pod głowicę robiona na zamówienie oraz zmiana spręzynek w autoszlifie
3.Ttłoki z 300ZX N/A dadzą one stopień sprężania w grnaicach 11,7:1 i zwiększą pojemność
do 2045ccm. (87mm) ale to wiąże sięz wymontowaniem silnika i szlifem gładzi...
4. lub tłoki z SR16VE ale trzeba by je obniżyć bo za wysokie sprężanie na nich by było...
5. Modyfikacje z kolekotrem wydechowym - jeszcze jakiś lepszy ze stanów czy coś, oraz
zabawy z dolotem np. 4 przepustnice
6. Krósza skrzynia ze szperą z czarneo Sunny SR16VE...
Powinno się udać w przyszłym tygodniu.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie