[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szalony dobrze zauważył że wałki w VQ35 otwierają się 6 stopni po GMP a te oryginalne z VQ30 3 stopnie przed GMP, tak więc wałki z VQ35 bym co najmniej przyspieszył o 10 stopni choć by wykreować jakiś sensowny niuton to pewno pasowało by tak te 13-14 stopni dać do przodu...
I to by tłumaczyło czemu na zlocie takie niskie ciśnienie na garach było tzn 10,5 zamiast dawnych 12,5 atmosfer...
Ps. wałkami wydechowymi bym nie kręcił nic tylko na ssakach się skupił...
I to by tłumaczyło czemu na zlocie takie niskie ciśnienie na garach było tzn 10,5 zamiast dawnych 12,5 atmosfer...
Ps. wałkami wydechowymi bym nie kręcił nic tylko na ssakach się skupił...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Cieszę się, że ładne kilkanaście godzin spędzone na analizach parametrów wałków dało jakiś cień nadziei
Choć szczerze powiem Coobcio , że już na zlocie obstawiałeś, że ssące około 10 stopni do przodu trzeba dać:-) Teraz jednak po tym co odkryłem nie mam wątpliwości i myślę że 12 stopni do przodu zapodam( raz się żyje
) Myślę że dupo-hamownia od razu pokaże czy tego było trzeba. Natomiast po hamowni będzie wiadomo dokładnie w którą stronę warto zrobić korektę 
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ze słuchu to stwierdziłem i po wyniku z hamowniSzalony pisze:Choć szczerze powiem Coobcio , że już na zlocie obstawiałeś, że ssące około 10 stopni do przodu trzeba dać:-)
Kolego walcz bo jest zajebisty potencjał, na tak fatalnie ustawionych wałkach mocy CI spadło raptem 6 KM, obstawiam po przyspeiszeniu o te 12 stopni że do ok. 250KM dobijesz ale nie wiem co z niutami... Nawet jak pozostaną na dotychczasowym poziomie 300 to i tak będzie męsko
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zrobić taki patent to niestety nie takie proste w naszym silniku i dlatego będzie rozbieranko .... jak to mówią, najgorszy jest pierwszy raz
Do walki się przygotowuję ostro( adapterki już wytoczone... jutro tylko na szlifierkę wskoczą a w sobotę powiercę już odpowiednie kąty) czekam tylko na moment, kiedy fura będzie luźna
Do walki się przygotowuję ostro( adapterki już wytoczone... jutro tylko na szlifierkę wskoczą a w sobotę powiercę już odpowiednie kąty) czekam tylko na moment, kiedy fura będzie luźna
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Parę dni temu tlefon miałem od Szalonego że z dołu jest sporo lepiej...
No i jak to w końcu wyszło było porównanie z Dylsonem

No i jak to w końcu wyszło było porównanie z Dylsonem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
Pepe
Cisza taka była, bo mnie Maxi trochę wkurzyła i przy okazji wpadłem w mała czasoprzestrzeń w pracy
Generalnie tak jak Coobcio pisał dzwoniłem do niego po przyspieszeniu wałków. Wydawało mi się, że po przyspieszeniu jest lepiej, ale to było tylko złudzenie. Ustawka z Dylsonem i wszystko było jasne. Fura idzie tak samo jak szła przed przyspieszeniem wałków. A w sumie wałki poszły do przodu o 8 stopni ... ciśnienie na cylindrach skoczyło z 10,5 na 13 bar.
Nie mam pojęcia co jest grane
Jakieś pomysły?
Z pozytywów, to Maxi dostała nowe tarcze: przód(nacinane-nawiercane) oraz tył nacinane.
Jakieś fotki pstryknę jak furę umyję i oczywiście wrzucę na forum
Generalnie tak jak Coobcio pisał dzwoniłem do niego po przyspieszeniu wałków. Wydawało mi się, że po przyspieszeniu jest lepiej, ale to było tylko złudzenie. Ustawka z Dylsonem i wszystko było jasne. Fura idzie tak samo jak szła przed przyspieszeniem wałków. A w sumie wałki poszły do przodu o 8 stopni ... ciśnienie na cylindrach skoczyło z 10,5 na 13 bar.
Nie mam pojęcia co jest grane
Z pozytywów, to Maxi dostała nowe tarcze: przód(nacinane-nawiercane) oraz tył nacinane.
Jakieś fotki pstryknę jak furę umyję i oczywiście wrzucę na forum
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Może paliwka za ubogo skoro sprężanie wzrosło a mocy nie przybyło 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
A gdzie stroiłeś, już ruda się przekonała, ze chłop na oko zmarł w szpitaluWydawało mi się, że po przyspieszeniu jest lepiej, ale to było tylko złudzenie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Michalllo .....Trochę mi się nie chce wierzyć, że mogłaby się tak zmienić mieszanka po samym przyspieszeniu wałków.
Ryba ...... Walbro już siedzi, jedyne co to regulator dołożyć, ale jak coś to przy okazji wizyty u Coobcia.
xtomek ..... co do strojenia, to po przyspieszeniu wałków jeszcze nie było, więc póki co to fura jest wystrojona pod seryjne wałki...... co dziwne poprzednio kiedy wskoczyły wałki od VQ35 i były mocno opóźnione AFR praktycznie się nie zmienił w stosunku do tego który był na seryjnych wałkach.
A to, że nic się nie zmieniło, to pokazała ustawka z Dylsonem.... ba rzekłbym nawet, że jest gorzej. Poprzednio na opóźnionych wałkach i ciśnieniu na cylindrach 10,5bara nawet ciut Dylsonowi uciekałem na 3 biegu, a teraz jest można powiedzieć równo.
Ryba ...... Walbro już siedzi, jedyne co to regulator dołożyć, ale jak coś to przy okazji wizyty u Coobcia.
xtomek ..... co do strojenia, to po przyspieszeniu wałków jeszcze nie było, więc póki co to fura jest wystrojona pod seryjne wałki...... co dziwne poprzednio kiedy wskoczyły wałki od VQ35 i były mocno opóźnione AFR praktycznie się nie zmienił w stosunku do tego który był na seryjnych wałkach.
A to, że nic się nie zmieniło, to pokazała ustawka z Dylsonem.... ba rzekłbym nawet, że jest gorzej. Poprzednio na opóźnionych wałkach i ciśnieniu na cylindrach 10,5bara nawet ciut Dylsonowi uciekałem na 3 biegu, a teraz jest można powiedzieć równo.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Cytat z CoobciaElastyczność poprawiła się w zasadzie tylko dzięki temu że VVL odpaliłem nie jak było na SMT6 4400obr.min a od 3900obr.min, w zakresie 3900-4300 doszło ekstra 10Nm
A problemów nie było, tylko sondę miałem przykręconą do swojego 200SX i nie chciało mi się jej przekładać do waszej Primki więc w początkowej fazie mapkę zrobiłem wam na oko i dla tego nie jechało to to ale wystarczająco na tyle by doturlać się do domu
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tak się jeszcze zastanawiam nad zapłonem czy czasem nie trzeba by go przestawić może jest za wczesny i komputer go cofa ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurcze masakra jakaś z tymi wałkami no...
Jak za bardzo przyspieszyłeś ssaki to maszyna powinna dobrze ciągnąć z dołu ale zdychać na wysokich...
Zniechęca do takich zabaw to ile roboty jest przy wymianie wałków oraz to że nie ma mnie tam przy waz by na szybko sprawdzić AFR dokonać korekt i skoczyć na rolki...
Jak za bardzo przyspieszyłeś ssaki to maszyna powinna dobrze ciągnąć z dołu ale zdychać na wysokich...
Zniechęca do takich zabaw to ile roboty jest przy wymianie wałków oraz to że nie ma mnie tam przy waz by na szybko sprawdzić AFR dokonać korekt i skoczyć na rolki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe.... jak to mówią do trzech razy sztuka, ale ja nie mam zielonego pojęcia co dalej z tymi walkami zrobić. Jedyna sensowna myśl jak mi przychodzi, to coś nie tak z wałkami wydechowymi, ale chyba odpuszczę i nie będę nimi kręcił.
Najprawdopodobniej wlecą stare wałki i dokonam jakiegoś "kosmetycznego" zabiegu aby przełamać 240KM i 300Nm. Jak na auto rodzinne, w wolnossaku to i tak będzie się przyzwoicie przemieszczać, a do zabawy czas zacząć myśleć o czymś lżejszym i zwinniejszym
Najprawdopodobniej wlecą stare wałki i dokonam jakiegoś "kosmetycznego" zabiegu aby przełamać 240KM i 300Nm. Jak na auto rodzinne, w wolnossaku to i tak będzie się przyzwoicie przemieszczać, a do zabawy czas zacząć myśleć o czymś lżejszym i zwinniejszym
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Czyżby kolejny GtiR 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Na pewno nie odda
takie "małe" trudności nie powstrzymają chyba pionierskiego projektu 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Witka wszystkim, trochę mnie wcięło znowu
Może napiszę po krótko jak się sprawy mają.
Więc oczywiście Maxima na sprzedaż nie jest, mimo iż ostatnio się trochę działo
Do głowic powróciły stare wałki i jak coś to te od 3.5 są na sprzedaż
Myślę, że jest sens z tymi wałkami, ale tylko w momencie kiedy będzie możliwość korekty zapłonu.
Po wymianie wałków nie obyło się niestety od przygód, gdyż pojawił się problem z odpalaniem... tzn fura odpalała ale trzeba było trochę pokręcić. Nie pozostało mi więc nic jak posprawdzać wszystkie czujniki. Problem okazał się wręcz banalny, ale przy okazji całej operacji troszkę rozeznałem się co który czujnik robi( w Maximie są 2 czujniki wału oraz 1 czujnik wałków rozrządu) Wydaje mi się, że wiem co trzeba by było zrobić żeby przyspieszyć zapłon, pytanie tylko czy ecumaster ma możliwość przyspieszenia sygnału jednego z czujników, bo z opóźnieniem chyba by nie byłoby problemu.
Może napiszę po krótko jak się sprawy mają.
Więc oczywiście Maxima na sprzedaż nie jest, mimo iż ostatnio się trochę działo
Do głowic powróciły stare wałki i jak coś to te od 3.5 są na sprzedaż
Po wymianie wałków nie obyło się niestety od przygód, gdyż pojawił się problem z odpalaniem... tzn fura odpalała ale trzeba było trochę pokręcić. Nie pozostało mi więc nic jak posprawdzać wszystkie czujniki. Problem okazał się wręcz banalny, ale przy okazji całej operacji troszkę rozeznałem się co który czujnik robi( w Maximie są 2 czujniki wału oraz 1 czujnik wałków rozrządu) Wydaje mi się, że wiem co trzeba by było zrobić żeby przyspieszyć zapłon, pytanie tylko czy ecumaster ma możliwość przyspieszenia sygnału jednego z czujników, bo z opóźnieniem chyba by nie byłoby problemu.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐