Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Maxima] Maxima Szalonego

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-06-23, 17:45

ojojoj dzieje się dzieje, nie pękaj :-D Ogarnie się w końcu temat :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-23, 20:30

a że tak spytam SZALONEGO i innych ze zmodzonymi maximami-ile palą??przy ostrej aile przy normalnej jeździe?no i czy któraś mocna maxi ma już LPG??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-23, 22:26

Szalony dobrze zauważył że wałki w VQ35 otwierają się 6 stopni po GMP a te oryginalne z VQ30 3 stopnie przed GMP, tak więc wałki z VQ35 bym co najmniej przyspieszył o 10 stopni choć by wykreować jakiś sensowny niuton to pewno pasowało by tak te 13-14 stopni dać do przodu...

I to by tłumaczyło czemu na zlocie takie niskie ciśnienie na garach było tzn 10,5 zamiast dawnych 12,5 atmosfer...

Ps. wałkami wydechowymi bym nie kręcił nic tylko na ssakach się skupił...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-24, 00:10

Cieszę się, że ładne kilkanaście godzin spędzone na analizach parametrów wałków dało jakiś cień nadziei ;) Choć szczerze powiem Coobcio , że już na zlocie obstawiałeś, że ssące około 10 stopni do przodu trzeba dać:-) Teraz jednak po tym co odkryłem nie mam wątpliwości i myślę że 12 stopni do przodu zapodam( raz się żyje :D ) Myślę że dupo-hamownia od razu pokaże czy tego było trzeba. Natomiast po hamowni będzie wiadomo dokładnie w którą stronę warto zrobić korektę :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-06-24, 07:28

Zrobiłeś jakiś patent żeby to regulować bez rozbierania wszystkiego? te klapki co mówiłeś?
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-24, 09:35

Szalony pisze:Choć szczerze powiem Coobcio , że już na zlocie obstawiałeś, że ssące około 10 stopni do przodu trzeba dać:-)
Ze słuchu to stwierdziłem i po wyniku z hamowni :P Dziękuje za uznanie :)

Kolego walcz bo jest zajebisty potencjał, na tak fatalnie ustawionych wałkach mocy CI spadło raptem 6 KM, obstawiam po przyspeiszeniu o te 12 stopni że do ok. 250KM dobijesz ale nie wiem co z niutami... Nawet jak pozostaną na dotychczasowym poziomie 300 to i tak będzie męsko :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-24, 22:22

Zrobić taki patent to niestety nie takie proste w naszym silniku i dlatego będzie rozbieranko .... jak to mówią, najgorszy jest pierwszy raz ;)

Do walki się przygotowuję ostro( adapterki już wytoczone... jutro tylko na szlifierkę wskoczą a w sobotę powiercę już odpowiednie kąty) czekam tylko na moment, kiedy fura będzie luźna :-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-07-24, 22:08

coraz lepiej coraz lepiej :-D Trochę poszaleliśmy i powiem że progres jest :mrgreen:
do następnego ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-24, 22:55

Parę dni temu tlefon miałem od Szalonego że z dołu jest sporo lepiej...

No i jak to w końcu wyszło było porównanie z Dylsonem :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-08, 08:33

Taka cisza, wiec odświeżę kotlecika :mrgreen: Jak tam projekt, wałki przyśpieszone :-> :?:

Pepe

Post autor: Pepe » 2010-08-10, 14:44

ahh piękna ta maxi... niczego jej nie brakuje :) Licze na możliwość chociaż krótkiej przejażdżki na którymś ze zlotów :-P

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-08-24, 15:43

Cisza taka była, bo mnie Maxi trochę wkurzyła i przy okazji wpadłem w mała czasoprzestrzeń w pracy :mrgreen:

Generalnie tak jak Coobcio pisał dzwoniłem do niego po przyspieszeniu wałków. Wydawało mi się, że po przyspieszeniu jest lepiej, ale to było tylko złudzenie. Ustawka z Dylsonem i wszystko było jasne. Fura idzie tak samo jak szła przed przyspieszeniem wałków. A w sumie wałki poszły do przodu o 8 stopni ... ciśnienie na cylindrach skoczyło z 10,5 na 13 bar.

Nie mam pojęcia co jest grane :-| Jakieś pomysły?

Z pozytywów, to Maxi dostała nowe tarcze: przód(nacinane-nawiercane) oraz tył nacinane.
Jakieś fotki pstryknę jak furę umyję i oczywiście wrzucę na forum :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-24, 15:47

Może paliwka za ubogo skoro sprężanie wzrosło a mocy nie przybyło :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-08-24, 16:13

Racja może Szalony wrzuć jakąś Wallbro i regulator ciśnienia :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-24, 19:14

Wydawało mi się, że po przyspieszeniu jest lepiej, ale to było tylko złudzenie.
A gdzie stroiłeś, już ruda się przekonała, ze chłop na oko zmarł w szpitalu :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-08-24, 19:58

Michalllo .....Trochę mi się nie chce wierzyć, że mogłaby się tak zmienić mieszanka po samym przyspieszeniu wałków.


Ryba ...... Walbro już siedzi, jedyne co to regulator dołożyć, ale jak coś to przy okazji wizyty u Coobcia.

xtomek ..... co do strojenia, to po przyspieszeniu wałków jeszcze nie było, więc póki co to fura jest wystrojona pod seryjne wałki...... co dziwne poprzednio kiedy wskoczyły wałki od VQ35 i były mocno opóźnione AFR praktycznie się nie zmienił w stosunku do tego który był na seryjnych wałkach.

A to, że nic się nie zmieniło, to pokazała ustawka z Dylsonem.... ba rzekłbym nawet, że jest gorzej. Poprzednio na opóźnionych wałkach i ciśnieniu na cylindrach 10,5bara nawet ciut Dylsonowi uciekałem na 3 biegu, a teraz jest można powiedzieć równo.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-08-24, 20:11

Elastyczność poprawiła się w zasadzie tylko dzięki temu że VVL odpaliłem nie jak było na SMT6 4400obr.min a od 3900obr.min, w zakresie 3900-4300 doszło ekstra 10Nm

A problemów nie było, tylko sondę miałem przykręconą do swojego 200SX i nie chciało mi się jej przekładać do waszej Primki więc w początkowej fazie mapkę zrobiłem wam na oko i dla tego nie jechało to to ale wystarczająco na tyle by doturlać się do domu
Cytat z Coobcia :hah: , ale potrafi to zrobić :evil: I autko jeździ :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-24, 20:56

Tak się jeszcze zastanawiam nad zapłonem czy czasem nie trzeba by go przestawić może jest za wczesny i komputer go cofa ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-24, 21:29

Kurcze masakra jakaś z tymi wałkami no...
Jak za bardzo przyspieszyłeś ssaki to maszyna powinna dobrze ciągnąć z dołu ale zdychać na wysokich...

Zniechęca do takich zabaw to ile roboty jest przy wymianie wałków oraz to że nie ma mnie tam przy waz by na szybko sprawdzić AFR dokonać korekt i skoczyć na rolki... :-(
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-08-25, 21:39

SZALONY ale ja cie zachęcam-generalnie to i tak najbardziej zaawansowana maxi w RP chyba-więc trzeba iść do przodu i łamać stereotypy,leczyś leszczy w drogich furach i cieszyć się dobrym projektem
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-08-26, 12:09

Hehe.... jak to mówią do trzech razy sztuka, ale ja nie mam zielonego pojęcia co dalej z tymi walkami zrobić. Jedyna sensowna myśl jak mi przychodzi, to coś nie tak z wałkami wydechowymi, ale chyba odpuszczę i nie będę nimi kręcił.
Najprawdopodobniej wlecą stare wałki i dokonam jakiegoś "kosmetycznego" zabiegu aby przełamać 240KM i 300Nm. Jak na auto rodzinne, w wolnossaku to i tak będzie się przyzwoicie przemieszczać, a do zabawy czas zacząć myśleć o czymś lżejszym i zwinniejszym ;-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-26, 13:32

Czyżby kolejny GtiR ??
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-08-26, 20:19

Michalllo pisze:Czyżby kolejny GtiR ??
nie znam nic lżejsze i zwinniejszego jeśli chodzi o nissana no chyba ze jakaś micra ale jakoś nie widzę w niej szalonego :D:D
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-08-27, 19:01

a to znaczy maxima na sprzedaż?? :D
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-08-27, 19:08

myślę że Maximy Szalony nie odda :-P Za dużo wysiłku w nią włożył żeby się pozbywać swojego "maleństwa" :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-08-28, 22:48

Na pewno nie odda :) takie "małe" trudności nie powstrzymają chyba pionierskiego projektu :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-09-23, 14:33

Witka wszystkim, trochę mnie wcięło znowu :mrgreen:

Może napiszę po krótko jak się sprawy mają.
Więc oczywiście Maxima na sprzedaż nie jest, mimo iż ostatnio się trochę działo ;)
Do głowic powróciły stare wałki i jak coś to te od 3.5 są na sprzedaż :D Myślę, że jest sens z tymi wałkami, ale tylko w momencie kiedy będzie możliwość korekty zapłonu.
Po wymianie wałków nie obyło się niestety od przygód, gdyż pojawił się problem z odpalaniem... tzn fura odpalała ale trzeba było trochę pokręcić. Nie pozostało mi więc nic jak posprawdzać wszystkie czujniki. Problem okazał się wręcz banalny, ale przy okazji całej operacji troszkę rozeznałem się co który czujnik robi( w Maximie są 2 czujniki wału oraz 1 czujnik wałków rozrządu) Wydaje mi się, że wiem co trzeba by było zrobić żeby przyspieszyć zapłon, pytanie tylko czy ecumaster ma możliwość przyspieszenia sygnału jednego z czujników, bo z opóźnieniem chyba by nie byłoby problemu.
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-24, 14:22

Kurcze szkoda że tak z tymi wałkami nie wyszło.. :(

No i jak zawsze heh... oraz co sam osobiście zbadałem Szalony zaskakuje nas wiedzą od A do Z w temacie MAXIMA :P

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-01-03, 00:03

No i znowu Szalonego coś pochłonęło :-P Żyjesz? jak tam Maxi się sprawuję ? :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
GRZECHu
Administrator
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2011-01-04, 20:38

Właśnie jak z turbinka? Śmiga już? :)))
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”