[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
tył nie
upDate:
najpierw zaległe fotki:
1) śruby whiteline
2) fotel i pasy w aucie:
3) zegarki vdo:
a teraz nowie wieści:
1) udało sie kupic nabe do N15 wiec mam swoją kiere Nardi w aucie
2) wczoraj doszedł set poliuretanów na przód StrongFlex Sport:
Dziś odwiedziłem Coobcia, który przerobił przepustnice oraz przestawił wałek ssący = WIELKIE DZIĘKI jest fajniej, wiec został mi jeszcze wydech 55mm i sprawy silnikowe mamy zamknięte :yes: a później trza bedzie to zhamić :rotfl:
A 18.09.2010 czeka mnie kolejny SuperOes. zobaczymy jak spisze sie nowy zawias
upDate:
najpierw zaległe fotki:
1) śruby whiteline
2) fotel i pasy w aucie:
3) zegarki vdo:
a teraz nowie wieści:
1) udało sie kupic nabe do N15 wiec mam swoją kiere Nardi w aucie
2) wczoraj doszedł set poliuretanów na przód StrongFlex Sport:
Dziś odwiedziłem Coobcia, który przerobił przepustnice oraz przestawił wałek ssący = WIELKIE DZIĘKI jest fajniej, wiec został mi jeszcze wydech 55mm i sprawy silnikowe mamy zamknięte :yes: a później trza bedzie to zhamić :rotfl:
A 18.09.2010 czeka mnie kolejny SuperOes. zobaczymy jak spisze sie nowy zawias
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O kurcze ale tych zabawek nakładłeś
Ps. nie zmieniaj wydechu puki co, nie wiele on pomoże lepiej odkładaj na lepszy kolektor wydechowy albo skrzynię biegów, zmiana wydechu z fi52mm na te fi57-60 doda Ci może z 2-3KM i 1-2Nm, teraz masz przelot i nich tak zostanie
Hehe miło mi że mnie odwiedziłeś i chciało Ci się przyjechać aż z Kielc na moda rozrządu i przepustnicy...
W trasie przyjemniej się jechało, trzeba było czasem redukować poniżej 5tki
Ps. nie zmieniaj wydechu puki co, nie wiele on pomoże lepiej odkładaj na lepszy kolektor wydechowy albo skrzynię biegów, zmiana wydechu z fi52mm na te fi57-60 doda Ci może z 2-3KM i 1-2Nm, teraz masz przelot i nich tak zostanie
Hehe miło mi że mnie odwiedziłeś i chciało Ci się przyjechać aż z Kielc na moda rozrządu i przepustnicy...
W trasie przyjemniej się jechało, trzeba było czasem redukować poniżej 5tki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Widzę na niej czarną grafikę Coobcio Garage - taką dyskretną jak na Pawła GTi-R
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zamiast wydechu dotykać odkładaj na to:
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12
A jak Ci będzie mało o nie korzystasz na torze z zakresu poniżej 4 tyś obr.min to lepiej zamówić S4R bąć nawet S5R - nie ma ich na stronie, trzeba by emila wysłać jak z terminami wykonania...
http://www.jimwolftechnology.com/custom ... ?PartID=12
A jak Ci będzie mało o nie korzystasz na torze z zakresu poniżej 4 tyś obr.min to lepiej zamówić S4R bąć nawet S5R - nie ma ich na stronie, trzeba by emila wysłać jak z terminami wykonania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gdzieś tam poczytałem że maks do 7600 można na nich kręcić bez wymiany sprężynek...
Ps. Panie Puma gałki w naszych Nissanach to my mamy mega męskie - szukaj mi proszę takiej do Sunnego bo w 200SX już dumnie siedzi na swoim miejscu
Ps. Panie Puma gałki w naszych Nissanach to my mamy mega męskie - szukaj mi proszę takiej do Sunnego bo w 200SX już dumnie siedzi na swoim miejscu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Dziś pojechałem na hamownie, tą sama co wcześniej żeby porównanie było. Temperatura podobna wiec mimo jakiś tam błędów przy samym hamowaniu (lub ich braku) daje ten pomiar wiarygodny pogląd na przyrost mocy. Wykres:
i porównanie obu wykresów:
A więc wymiana kolektora wydechowego na ten z p10GT/N14GTI wspawanie tłumika przelotowego o seryjnej średnicy 50mm (przy zachowaniu całego układu o tej średnicy), przerobieniu przepustnicy oraz przestawieniu wałka ssącego (by Coobcio) zyskałem 10KM 12Nm. Mnie się wydaje że bardzo ładny przyrost.
Niestety nie udało sie złamać 160KM wiec następny mod to dopasowanie układu wydechowego do 55mm tym bardziej że wyjście z kolektora wydechowego właśnie jest o tej średnicy, więc wypadało by pociągnąć wszystko tak.
i porównanie obu wykresów:
A więc wymiana kolektora wydechowego na ten z p10GT/N14GTI wspawanie tłumika przelotowego o seryjnej średnicy 50mm (przy zachowaniu całego układu o tej średnicy), przerobieniu przepustnicy oraz przestawieniu wałka ssącego (by Coobcio) zyskałem 10KM 12Nm. Mnie się wydaje że bardzo ładny przyrost.
Niestety nie udało sie złamać 160KM wiec następny mod to dopasowanie układu wydechowego do 55mm tym bardziej że wyjście z kolektora wydechowego właśnie jest o tej średnicy, więc wypadało by pociągnąć wszystko tak.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ładny przyrościk i to w całym zakresie obrotów - do czego was już chyba przyzwyczaił wujek Coobcio
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nie no mnie to dopiero przyzwyczajaszCoobcio pisze:Ładny przyrościk i to w całym zakresie obrotów - do czego was już chyba przyzwyczaił wujek Coobcio
mówisz że wydech 55mm da mi 2-3KM?? a jak Nm?? Z kivim gadałem kiedyś to twierdzi że sporo mu sie Sunny odetkał po takiej zmianie
a najsmutniejsze jest w tym to że na tym w zasadzie kończą się tanie mody
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Nie wiem jak u mnie z momentem. PumaRST, kolektor ssący masz seryjny z almery? Coobcio kiedyś mi wspominał że ciężko ugrać 200 Nm na seryjnym z gti jak wspomniałem, że taki właśnie moment będę chciał u siebie ugrać.calatrava pisze:Zazdroszcze momentu..
Damn i ja muszę na rolki podjechać.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Ładny niuton szkoda, że mi pomimo dodatkowego strojenia smt6 i wydechu 2,5 cala nie udało się zrównać z tobą momentami.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
no i kolejny Oes za mną. 17 na 24 w kasie i 51 na 77 w generalce, cóż mogę powiedzieć było fajnie dość technicznie i dość regularnie - różnica miedzy najlepszym a najgorszym przejazdem to 1s nie licząc pierwszego który traktuje jako rozgrzewkę i utrwalenie trasy.
o to mapa:
A teraz kilka fotek;
Foty wybrałem celowo, po tym Oesie zaczynam się zastanawiać nad dalsza przyszłością "Chrupka". Jak widać na każdym zakręcie auto bardzo się przechyla co generuje duże straty, jak wiadomo muszę trochę wolniej jechać żeby nie wypaść a do tego ten przechył zaczyna generować słaba przyczepność. I tu dochodzimy do problemu który nazywa się zawias. Przeszukałem chyba cały świat za czymś sensownym i żeby to nie pochodziło z Chin/Tajwanu. i Dupa najtaniej co znalazłem to około 5000PLN. Też nie twierdze że to zawieszenie jest złe ale według mnie nadaje się do jazdy na co dzień lub do rajdów ale nie toru.
Z pozytywów to przestałem się bać prędkości
o to mapa:
A teraz kilka fotek;
Foty wybrałem celowo, po tym Oesie zaczynam się zastanawiać nad dalsza przyszłością "Chrupka". Jak widać na każdym zakręcie auto bardzo się przechyla co generuje duże straty, jak wiadomo muszę trochę wolniej jechać żeby nie wypaść a do tego ten przechył zaczyna generować słaba przyczepność. I tu dochodzimy do problemu który nazywa się zawias. Przeszukałem chyba cały świat za czymś sensownym i żeby to nie pochodziło z Chin/Tajwanu. i Dupa najtaniej co znalazłem to około 5000PLN. Też nie twierdze że to zawieszenie jest złe ale według mnie nadaje się do jazdy na co dzień lub do rajdów ale nie toru.
Z pozytywów to przestałem się bać prędkości
Ostatnio zmieniony 2010-09-20, 20:57 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ma i nie chce go sprzedać. bo przód mu pasuje do Sunny.Limon pisze:Coobcio miał intraxa do almery własnie, jak sie nie myle ma gdzies go w garażu
Swoją droga ja nie bede chciał sprzedać Almery jak zdecyduje ze to nie ma sensu to zrobi sie braki w nadwoziu, wsadzi wnętrze oraz LPG i bedzie dupo-wóz bo lubię to auta
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Spokojnie wątpliwości miną, ciężko w tych samych pieniądzach znaleźć dość lekkie auto z dwulitrową szesnastką pod maską i jednak sporymi możliwościami modyfikacji .Foty wybrałem celowo, po tym Oesie zaczynam się zastanawiać nad dalsza przyszłością "Chrupka". Jak widać na każdym zakręcie auto bardzo się przechyla co generuje duże straty, jak wiadomo muszę trochę wolniej jechać żeby nie wypaść a do tego ten przechył zaczyna generować słaba przyczepność. I tu dochodzimy do problemu który nazywa się zawias. Przeszukałem chyba cały świat za czymś sensownym i żeby to nie pochodziło z Chin/Tajwanu. i Dupa najtaniej co znalazłem to około 5000PLN. Też nie twierdze że to zawieszenie jest złe ale według mnie nadaje się do jazdy na co dzień lub do rajdów ale nie toru.
A może przetrzesz szlak i podpasujesz do almery KYB AGX dedykowane do sentry, jeśli rzeczywiście pasują???
N15 GTI
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
AGX pasuje na 100% ale on nie ma skróconego skoku a mnie jest potrzebne coś takiego jak ma auto w twoim avatarze. No ale zobaczymy.
Inna sprawa że Almera ma możliwości zwiększenia mocy i tego nie kwestionuje ale tam gdzie ja jej chce użytkować to ważniejsze jest dla mnie zawieszenie i hamulce a tu już w rozsądnej kasie to zaczyna kiepsko wyglądać.
Inna sprawa że Almera ma możliwości zwiększenia mocy i tego nie kwestionuje ale tam gdzie ja jej chce użytkować to ważniejsze jest dla mnie zawieszenie i hamulce a tu już w rozsądnej kasie to zaczyna kiepsko wyglądać.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
http://cgi.ebay.de/INTRAX-GEWINDEFAHRWE ... 58886823e0
zawsze coś tam taniej
a jak chcesz coś innego to musisz sprawdzać fora zagraniczne, głównie brytyjskie, co jakiś czas ktoś sprzedaje jakieś gwinty
ewentualnie to o ile mi wiadomo Zerkopol jeszcze istnieje i mogą ci tam zrobić zawias taki jaki chcesz na podstawie Bilsteina
zawsze coś tam taniej
a jak chcesz coś innego to musisz sprawdzać fora zagraniczne, głównie brytyjskie, co jakiś czas ktoś sprzedaje jakieś gwinty
ewentualnie to o ile mi wiadomo Zerkopol jeszcze istnieje i mogą ci tam zrobić zawias taki jaki chcesz na podstawie Bilsteina
Używasz auta na pojeżdżawkach i tak pewnie zostanie, więc wydaje mi się, że za gwint w cenie 5000 otrzymasz wszystko czego oczekujesz i nawet więcej...Dupa najtaniej co znalazłem to około 5000PLN. Też nie twierdze że to zawieszenie jest złe ale według mnie nadaje się do jazdy na co dzień lub do rajdów ale nie toru.
Dla mnie problemem jest tu tylko cena zawieszenia w wysokości 35% wartości auta
N15 GTI
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
dal mnie też jest ten sam problem, przecież tu chodzi o koszt bo są Teiny, Intraxy, HP - czeski odpowiednik OHlinsa (zrobią za 5700zł co sie chce, itd. ale cena na poziomie 5tyś to za dużo. Gdzie do Hondy za 2 tys moge przebierać w zawiasach jak chce i gdzie chce - Indywidualność Kosztuje.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Ale właściciele Hondy muszą kupować 1L ojeju na każdą pojeżdżawkę i dolewać go w trakcie zabawydal mnie też jest ten sam problem, przecież tu chodzi o koszt bo są Teiny, Intraxy, HP - czeski odpowiednik OHlinsa (zrobią za 5700zł co sie chce, itd. ale cena na poziomie 5tyś to za dużo. Gdzie do Hondy za 2 tys moge przebierać w zawiasach jak chce i gdzie chce - Indywidualność Kosztuje.
Ich też boli, kolektor i wydech oparty na gratach tody + hondata w takim ciciu type-r to równowartośc naszych almer.
N15 GTI
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
niby masz racje, ale np. civic 4gen lub CRX z D16 dłubnięty na 140-150KM ( a to nie są duze koszta) z jakimś zawiasem robi z N15 na torze co chce i tu jest róznica. A te przeróbki kosztują tyle co sam zawias do N15.
Ale tu dodam że nie przepadam za H. Jakoś wole Nissana, mazde czy toyote.
Ale tu dodam że nie przepadam za H. Jakoś wole Nissana, mazde czy toyote.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm