![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Model auta: Almera N16 Ambiance (czyli takie SE)
Silnik: QG18DE S1 tuned with Ecumaster DET III, wtryski 292ccm
Rok produkcji: 02/2000
Wydech: kolektor SSAC 4-2-1, reszta przelot z kwasa 2", 1 tłumik środkowy + końcowy przelot.
![Obrazek](http://img197.imageshack.us/img197/8958/dsc00155q.th.jpg)
![Obrazek](http://img40.imageshack.us/img40/9686/dsc00157m.th.jpg)
kolektor dorobił się również bandaży:
![Obrazek](http://img268.imageshack.us/img268/5037/dsc00167l.th.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/187/46f7601d6a117210m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/186/a7e6a8516d718cf5m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/190/4c880c6e8000b548m.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/197/793f222ab4ac3decm.jpg)
Reszta wydechu - ostatnie przymiarki:
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/200/bd67ba1f59f742efm.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/196/8f16ce10c425538am.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/200/026c117a4289f00cm.jpg)
A teraz jest tak:
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/th_Zdjcie0017.jpg)
Dolot: kolektor ssący po portingu
przepustnica z VQ30 hybryda
CAI Fujita 2,5"
Początkowo:
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/236/379b8fe128a9f6e6m.jpg)
I obecnie:
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/IMAG0006.jpg)
Koła: Przód: Yokohama C.Drive 195/60R15 Tył: BFGoodrich Profiler2 185/65R15 - na felgach Enzo X
Zawieszenie: springi Weitec -30/-30, amortyzatory Kayaba Ultra SR, rozpórka przód góra, stabilizator przód seria.
![Obrazek](http://img198.imageshack.us/img198/5035/dsc01406t.th.jpg)
![Obrazek](http://img510.imageshack.us/img510/9201/11843086.th.jpg)
![Obrazek](http://img175.imageshack.us/img175/2048/75214285.th.jpg)
![Obrazek](http://img692.imageshack.us/img692/8959/34803534.th.jpg)
Po montażu jest tak:
![Obrazek](http://img505.imageshack.us/img505/9000/dsc00004y.th.jpg)
Hamulce: seria - Przód: tarcze 280mm + Akebono, Tył: tarcze 258mm
Nadwozie:
-wszystko poza boczną listwą w kolorze nadwozia
-klamki w chromie
-dołożone podgrzewanie lusterek
Wnętrze:
-skrócona dźwignia zmiany biegów,
-gałka Nismo
-full opcja wyposażenia dla tego rocznika
Audio:
Front: Pioneer DEH-P5900MP + MU S216
Trunk: McHammer MHA-1500 MkII + Infinity Reference 1250w@closed 30l
Tak wyglądał wynik pomiaru by Wilq w 2009:
![Obrazek](http://img16.imageshack.us/img16/4910/masn16.th.jpg)
G-Tech:
Katalogowo: 0-100km/h - 11,1s
Obecnie: 0-100km/h - 8,79s
Power:
wg ostatniego pomiaru było 143KM & 170Nm - na niewystrojonym aucie.
w wolnej chwili jeszcze trochę poeksperymentuję i zobaczymy co da się uzyskać
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
A tak kiedyś sobie pomykał jeszcze bez większych modów tylko ze stożkiem
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![Obrazek](http://img208.imageshack.us/img208/7567/11062009.th.jpg)
Foto:
![Obrazek](http://img194.imageshack.us/img194/8275/zawias0.th.jpg)
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/IMG_3168.jpg)
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/IMG_3158-1.jpg)
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/IMG_3160.jpg)
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/Zdjcie0019.jpg)
![Obrazek](http://i1191.photobucket.com/albums/z469/Mas_PL/Rozne/Zdjcie1029.jpg)
i jeszcze trochę tu: =>PJ<=