Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

GT słabo idzie pompa?

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

GT słabo idzie pompa?

Post autor: SiwoL » 2010-09-11, 12:43

Witam. Moje GT nie idzie tak idealnie jak powinno, jest to swap silnik z SR20Di silnik i elektryka, silnik w świetnej kondycji kompresja w okolicach 13 ale nie ma tej pełnej mocy zastanawia mnie czy jest to spowodowane pompą paliwa( jedyna rzecz która została po Di ) czy może gazem( zwężka w dolocie? ). Miałem porównanie ze swoimi SR20DE w innych autach i ten chodzi bardziej jak np 130km..

Obrazek
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-11, 16:48

.... Mam nadzieje ze pomogłem :P
Ostatnio zmieniony 2010-09-11, 17:20 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-09-11, 16:51

Ryba pisze:Siwol miałem ten sam problem kopresja na podobnym poziomie, jednak silnik pluł olejem spod zmieringa na wale oraz na aparacie zapłonowym o misce juz nie wspomne...
gdy postanowiłem wszystko zrobić i silnik był uszczelniony wystarczył miesiac aby uszczelka poszła, a resztę historii to juz pewnie znasz... Motor na złom..
W tym problem że silnik suchy jak 3letnia dziewica:) I w porównaniu z moimi innymi SR20 odpala zajebiście od tyknięcia.
i ani grama nie bierze.
Przybliżysz mi temat z tym powrotem z pompy?
Ostatnio zmieniony 2010-09-11, 16:58 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-11, 16:52

To może na PW.. Micze że odznaczysz że pomogłem jeśli sposób zadziała :P

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-09-11, 17:48

Sprawa chyba rozwiązana:) Po ściśnięciu odpływu do pompy auto odżyło:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-09-11, 17:51

Ja bym się aż tak nie dziwił. Zważywszy że masz instalację gazową opartą o mikser co masakrycznie zawęża dolot do tego jakieś tam zużycie silnika i pewnie jest coś koło 140 koni. Ja miałem gaz na mikserze to totalna zamuła... zrobiłem na blosie jest o wiele lepiej chociaz nie ma to jak dolot bez zwężek różnica z 10 koni jak nic (bynajmniej u mnie już zdłubanym)
Swapa robiłeś razem ze skrzynią GT? jeśli nie to kolejna rzecz która wpływa na przyśpiechę. Do tego może być niewielka różnica w ECU i dawkowaniu paliwa. Trzeba by sprawdzić AFR jak pompa paliwa daje radę. Ewentualnie trochę podbić ciśnienie powrotem bądź regulatorem. Tylko z tym nie należy przesadzić bo za dużo paliwa też zamula. Może przyspiesz trochę zapłon bo mnie np na ori ustawieniu słabiutko chodził :mrgreen:

PS zdażało się też tak że pod czerwoną pokrywą ludzie sprzedawali zwykłe sr20de :P

[ Dodano: 2010-09-11, 18:53 ]
nagraj jakiś filmik z przyśpiechy sprawdzi się :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-09-11, 17:54

Z SR20Di została tylko buda z bakiem i pompa:) Reszta gt wiązka itp. I tu tkwi problem w pompie po wikendzie postaram się zmienić pompę na tą z GT i zobaczę jak będzie podawać:)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-09-11, 18:00

Pompka paliwa w GT ma chyba to samo ciśnienie robocze co w zwykłej Primie ale możesz sprawdzić. Lepiej wsadzić odpowiednik o wiekszej wydajności i manometrem ustawić ze 3,5 bara (zwykła pompka też wyda) nie więcej bo będzie przelewał a bez ecumasterea czy smt pogorszą się parametry tak było u mnie góra totalnie zalana.

Ale jak auto odżyło to luzik wiesz gdzie szukać :)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2010-09-11, 18:02

Może być też tak że ta pompka z Di już nie wydala i jazda na podkręconej regulatorem wyzionie całkiem ducha więc spróbuje najpierw z tą z GT;) aż tak dużo roboty z wymianą nie jest;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-09-13, 22:02

Ryba pisze:Micze że odznaczysz że pomogłem jeśli sposób zadziała :P
SiwoL pisze:Po ściśnięciu odpływu do pompy auto odżyło:))
To chyba dla mnie by się punkt należał :mrgreen: Ryba, szkoła nie idzie w las widzę :mrgreen: Dobrze, dobrze :mrgreen:
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-13, 23:55

Pewnie że nie idzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”