
GT słabo idzie pompa?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
GT słabo idzie pompa?
Witam. Moje GT nie idzie tak idealnie jak powinno, jest to swap silnik z SR20Di silnik i elektryka, silnik w świetnej kondycji kompresja w okolicach 13 ale nie ma tej pełnej mocy zastanawia mnie czy jest to spowodowane pompą paliwa( jedyna rzecz która została po Di ) czy może gazem( zwężka w dolocie? ). Miałem porównanie ze swoimi SR20DE w innych autach i ten chodzi bardziej jak np 130km..


Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
.... Mam nadzieje ze pomogłem 

Ostatnio zmieniony 2010-09-11, 17:20 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym problem że silnik suchy jak 3letnia dziewica:) I w porównaniu z moimi innymi SR20 odpala zajebiście od tyknięcia.Ryba pisze:Siwol miałem ten sam problem kopresja na podobnym poziomie, jednak silnik pluł olejem spod zmieringa na wale oraz na aparacie zapłonowym o misce juz nie wspomne...
gdy postanowiłem wszystko zrobić i silnik był uszczelniony wystarczył miesiac aby uszczelka poszła, a resztę historii to juz pewnie znasz... Motor na złom..
i ani grama nie bierze.
Przybliżysz mi temat z tym powrotem z pompy?
Ostatnio zmieniony 2010-09-11, 16:58 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Ja bym się aż tak nie dziwił. Zważywszy że masz instalację gazową opartą o mikser co masakrycznie zawęża dolot do tego jakieś tam zużycie silnika i pewnie jest coś koło 140 koni. Ja miałem gaz na mikserze to totalna zamuła... zrobiłem na blosie jest o wiele lepiej chociaz nie ma to jak dolot bez zwężek różnica z 10 koni jak nic (bynajmniej u mnie już zdłubanym)
Swapa robiłeś razem ze skrzynią GT? jeśli nie to kolejna rzecz która wpływa na przyśpiechę. Do tego może być niewielka różnica w ECU i dawkowaniu paliwa. Trzeba by sprawdzić AFR jak pompa paliwa daje radę. Ewentualnie trochę podbić ciśnienie powrotem bądź regulatorem. Tylko z tym nie należy przesadzić bo za dużo paliwa też zamula. Może przyspiesz trochę zapłon bo mnie np na ori ustawieniu słabiutko chodził
PS zdażało się też tak że pod czerwoną pokrywą ludzie sprzedawali zwykłe sr20de
[ Dodano: 2010-09-11, 18:53 ]
nagraj jakiś filmik z przyśpiechy sprawdzi się
Swapa robiłeś razem ze skrzynią GT? jeśli nie to kolejna rzecz która wpływa na przyśpiechę. Do tego może być niewielka różnica w ECU i dawkowaniu paliwa. Trzeba by sprawdzić AFR jak pompa paliwa daje radę. Ewentualnie trochę podbić ciśnienie powrotem bądź regulatorem. Tylko z tym nie należy przesadzić bo za dużo paliwa też zamula. Może przyspiesz trochę zapłon bo mnie np na ori ustawieniu słabiutko chodził

PS zdażało się też tak że pod czerwoną pokrywą ludzie sprzedawali zwykłe sr20de

[ Dodano: 2010-09-11, 18:53 ]
nagraj jakiś filmik z przyśpiechy sprawdzi się

Nissan Primera SR20DE+T
Pompka paliwa w GT ma chyba to samo ciśnienie robocze co w zwykłej Primie ale możesz sprawdzić. Lepiej wsadzić odpowiednik o wiekszej wydajności i manometrem ustawić ze 3,5 bara (zwykła pompka też wyda) nie więcej bo będzie przelewał a bez ecumasterea czy smt pogorszą się parametry tak było u mnie góra totalnie zalana.
Ale jak auto odżyło to luzik wiesz gdzie szukać
Ale jak auto odżyło to luzik wiesz gdzie szukać

Nissan Primera SR20DE+T