1. NICK: PumaRST
2. IMIĘ: xXx
3. MODEL: Nissan Almera GTI OBRtech
4. WERSJA: Track FunCar
5. ROCZNIK: 1999r.
6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
7. OPIS AUTA:
100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.
Opis pierwszej almery:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-pumarst/
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: ciemne szyby
b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia
FOTKI AUTA
Pierwsza AlmeraGTI :
![Obrazek](http://img340.imageshack.us/img340/4364/69356637.th.jpg)
![Obrazek](http://img63.imageshack.us/img63/530/24016459.th.jpg)
![Obrazek](http://img718.imageshack.us/img718/5989/37778450.th.jpg)
![Obrazek](http://img707.imageshack.us/img707/4267/76028823.th.jpg)
Obecna AlmeraGTI:
![Obrazek](http://img218.imageshack.us/img218/5011/pic0008d.th.jpg)
![Obrazek](http://img263.imageshack.us/img263/2088/pic0007y.th.jpg)
![Obrazek](http://img219.imageshack.us/img219/3064/pic0004y.th.jpg)
![Obrazek](http://img709.imageshack.us/img709/9316/pic0006q.th.jpg)
![Obrazek](http://img688.imageshack.us/img688/3492/pic0011bx.th.jpg)
![Obrazek](http://img576.imageshack.us/img576/9208/pic0003y.th.jpg)
1) przyszły felgi WolfRace i tak sie prezentują na aucie:
![Obrazek](http://img248.imageshack.us/img248/8812/n10.th.jpg)
2) Byłem z "Chrupkiem" na hamowni i wynik troszke mnie zaskoczył, jak na zakres zmian (wycięty kat, przestawiony zapłon na oko i filtr stożkowy), 148KM 184Nm
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://img42.imageshack.us/img42/2527/almerastart.th.jpg)
no i po pierwszym starcie - 19.06.2010 Tor Kielce. O wyniku raczej szkoda gadać, jedyne co mogę nadmienić to zwiódł kierowca. auto daje rade.
o to mapa trasy:
![Obrazek](http://img84.imageshack.us/img84/6497/viel2010.th.jpg)
oraz kilka fotek:
![Obrazek](http://img580.imageshack.us/img580/3539/so190620100.th.jpg)
![Obrazek](http://img46.imageshack.us/img46/3690/so190620101.th.jpg)
![Obrazek](http://img85.imageshack.us/img85/7074/so190620102.th.jpg)
![Obrazek](http://img145.imageshack.us/img145/249/so190620104.th.jpg)
![Obrazek](http://img707.imageshack.us/img707/8596/so190620105.th.jpg)
![Obrazek](http://img231.imageshack.us/img231/7332/so190620106.th.jpg)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6023/so190620103.th.jpg)
następny start 17.07.2010. Mam nadzieje że uda sie do tego czasu wsadzić fotel, pasy i kierownicę oraz może short shiftera.
co do rezystorów mam pytanie, czy w almerze też wystarczy 2,2 oma??
Pozdrawiam
PumaRST