[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Witam serdecznie, auto opisuje pod namową Coobcia
1. NICK: PumaRST
2. IMIĘ: xXx
3. MODEL: Nissan Almera GTI OBRtech
4. WERSJA: Track FunCar
5. ROCZNIK: 1999r.
6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
7. OPIS AUTA:
100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.
Opis pierwszej almery:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-pumarst/
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: ciemne szyby
b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia
FOTKI AUTA
Pierwsza AlmeraGTI :
Obecna AlmeraGTI:
1) przyszły felgi WolfRace i tak sie prezentują na aucie:
2) Byłem z "Chrupkiem" na hamowni i wynik troszke mnie zaskoczył, jak na zakres zmian (wycięty kat, przestawiony zapłon na oko i filtr stożkowy), 148KM 184Nm
no i po pierwszym starcie - 19.06.2010 Tor Kielce. O wyniku raczej szkoda gadać, jedyne co mogę nadmienić to zwiódł kierowca. auto daje rade.
o to mapa trasy:
oraz kilka fotek:
następny start 17.07.2010. Mam nadzieje że uda sie do tego czasu wsadzić fotel, pasy i kierownicę oraz może short shiftera.
co do rezystorów mam pytanie, czy w almerze też wystarczy 2,2 oma??
Pozdrawiam
PumaRST
1. NICK: PumaRST
2. IMIĘ: xXx
3. MODEL: Nissan Almera GTI OBRtech
4. WERSJA: Track FunCar
5. ROCZNIK: 1999r.
6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
7. OPIS AUTA:
100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.
Opis pierwszej almery:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... y-pumarst/
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: ciemne szyby
b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia
FOTKI AUTA
Pierwsza AlmeraGTI :
Obecna AlmeraGTI:
1) przyszły felgi WolfRace i tak sie prezentują na aucie:
2) Byłem z "Chrupkiem" na hamowni i wynik troszke mnie zaskoczył, jak na zakres zmian (wycięty kat, przestawiony zapłon na oko i filtr stożkowy), 148KM 184Nm
no i po pierwszym starcie - 19.06.2010 Tor Kielce. O wyniku raczej szkoda gadać, jedyne co mogę nadmienić to zwiódł kierowca. auto daje rade.
o to mapa trasy:
oraz kilka fotek:
następny start 17.07.2010. Mam nadzieje że uda sie do tego czasu wsadzić fotel, pasy i kierownicę oraz może short shiftera.
co do rezystorów mam pytanie, czy w almerze też wystarczy 2,2 oma??
Pozdrawiam
PumaRST
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:58 przez PumaRST, łącznie zmieniany 4 razy.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hej hej kolego
Już CI pisałem byś wziął omomierz do ręki i sprawdził oporność poduszki powietrznej... Jak u siebie w garage jakąś znajdę to CI spradzę
PS. wjeżdzaj się w wóz i udowodnij że daje radę
Co do rezultatu z Hamowni to bardzo sympatycznie wyszło
Już CI pisałem byś wziął omomierz do ręki i sprawdził oporność poduszki powietrznej... Jak u siebie w garage jakąś znajdę to CI spradzę
PS. wjeżdzaj się w wóz i udowodnij że daje radę
Co do rezultatu z Hamowni to bardzo sympatycznie wyszło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No Almerka łądna... ogólnie ładnie chodzą te auta.
Co do hamki to dziwnie troche bo chyba Almy GTI mają odcinkę coś koło 7200 i nawet jak przekłąmuje to nie ma 6600 tak jak na wyniku Poza tym Fura hamowana na 4 biegu a prędkość max 181? Trzeba by było sprawdzić przełożenie i wynik pewnie troche by się różnił.
Co do hamki to dziwnie troche bo chyba Almy GTI mają odcinkę coś koło 7200 i nawet jak przekłąmuje to nie ma 6600 tak jak na wyniku Poza tym Fura hamowana na 4 biegu a prędkość max 181? Trzeba by było sprawdzić przełożenie i wynik pewnie troche by się różnił.
Nissan Primera SR20DE+T
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
mimier, w tym sezonie raczej nie bede nigdzie wiecej latał ze względu na 3 tygodniową córkę. w przyszłym powinno sie już jakoś unormować. co do Hamowni na Pakoszu to ogólnie mam mieszane uczucia i traktuje z lekko przymrużonym okiem.
Neptune, akurat prędkość jak najbardziej rozumiem bo na 3 biegu Almera łapie 152-155km/h wiec sądzę że 181 na 4 biegu jest realne. a przełożenie 4 biegu jest : 0.975.
Neptune, akurat prędkość jak najbardziej rozumiem bo na 3 biegu Almera łapie 152-155km/h wiec sądzę że 181 na 4 biegu jest realne. a przełożenie 4 biegu jest : 0.975.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
To w takiej proporcji wyszło by że Almerka GTI ma max predkośc koło 200 km/h Z tego co wiem to Almerki kręcą się gdzies do realnych 220 ale nie mam Almerki więc specem nie jestem.
Na zwykłej skrzyni P10 2.0 przy obrotach do 6,5 kreciła 200km/h na 4 teraz na odcince 7,3 jest ok 220.
Tak czy inaczej wynik na hamowni dobry jak na serie do tego łądny przebieg momentu.
Na zwykłej skrzyni P10 2.0 przy obrotach do 6,5 kreciła 200km/h na 4 teraz na odcince 7,3 jest ok 220.
Tak czy inaczej wynik na hamowni dobry jak na serie do tego łądny przebieg momentu.
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moja czerwona almerka licznikowo przy 205km/h dobijała do odcinki jakieś 7100obr.min... Almerka ma nieco krotszą skrzynie jak P10 130KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
kolejny SuperOes już 17.07 więc się zbroimy :yes: :
1) Kolektor P10GT/N14GTI 4-2-1 (dzięki Ryba i MacGayver za podwiezienie do kumpla bo to chyba ty byłeś) i tłumik przelotowy końcowy - seryjna średnica 50mm:
2) Kubeł Mirco WRC wraz z szynami:
3) pasy Sparco 3pkt z homologacją:
4) short shifter:
Jesli chodzi o zmiany mechaniczne to Kolektor + tłumik + wywalenie tłumika szmerów (ten między przepustnicą a MAFem) z układu dolotowego ma przynieść oczekiwane 2KM żeby osiągnąć 150KM I chodzi tu o EGO Ownera a nie o jakikolwiek wpływ na lepsze czasy :yes: Więcej zmian mechanicznych nie planuje w tym roku. Następny etap to eliminacja RUDEJ!!
Tylnie wewnętrzne nadkole
Prawe nadkole jest w dużo lepszym stanie ale też wymaga interwencji Blacharza, zresztą tak jak i słupki przednie. Cholera z poszycia jak i z podłogi jest naprawdę OK
1) Kolektor P10GT/N14GTI 4-2-1 (dzięki Ryba i MacGayver za podwiezienie do kumpla bo to chyba ty byłeś) i tłumik przelotowy końcowy - seryjna średnica 50mm:
2) Kubeł Mirco WRC wraz z szynami:
3) pasy Sparco 3pkt z homologacją:
4) short shifter:
Jesli chodzi o zmiany mechaniczne to Kolektor + tłumik + wywalenie tłumika szmerów (ten między przepustnicą a MAFem) z układu dolotowego ma przynieść oczekiwane 2KM żeby osiągnąć 150KM I chodzi tu o EGO Ownera a nie o jakikolwiek wpływ na lepsze czasy :yes: Więcej zmian mechanicznych nie planuje w tym roku. Następny etap to eliminacja RUDEJ!!
Tylnie wewnętrzne nadkole
Prawe nadkole jest w dużo lepszym stanie ale też wymaga interwencji Blacharza, zresztą tak jak i słupki przednie. Cholera z poszycia jak i z podłogi jest naprawdę OK
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Ja się bede cieszył jak przekroczę 150KMRyba pisze:Ciesze się że się dogadaliśmy
Widze grubo w oesy idziesz Z tego co pamietam I miejsce w Charzykowie na oesach również zajęła Alma.
Oby tak dalej i powodzenia
co do Oesów tak bo mam 11 imprez w skali roku 20km od domu na torze "Kielce" więc jest to naturalna droga po wielu latach Streetu/Dragu co prawda w innym aucie a teraz już nie mam czasu na jeżdżenie po polsce na 1/4 i swoją drogą sie tym znudziłem
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Dokładnie Alma Tuśki ( czyli pełna seria z tego co pamiętam) prowadzona przez OktanaRyba pisze: Widze grubo w oesy idziesz Z tego co pamietam I miejsce w Charzykowie na oesach również zajęła Alma.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Puma To widzimy się 17.07.2010 na torze no chyba że chcesz grubo przekroczyć 150 oraz znacznie poprawić trakcję przedniej osi to proszę o jakiś nocleg dla mnie i mojej pani ogarnąć na dzień wcześniej
Ps. przed wsadzeniem kolektora wydechowego przeportuj go koniecznie
Poniżej wykres co przyniosło takie szlifowanie które robiłem dawno w Yarka Sunnym GTi:
a to cały artykulik: http://www.sumo.boo.pl/?p=657
Ps. przed wsadzeniem kolektora wydechowego przeportuj go koniecznie
Poniżej wykres co przyniosło takie szlifowanie które robiłem dawno w Yarka Sunnym GTi:
a to cały artykulik: http://www.sumo.boo.pl/?p=657
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
kolektor bedzie po portingu, choć przyznam sie że bardzo zły nie jest.
co do noclegu niestety nie dam rady ze względu na młyn w domu związany z 6 tygodniową córką. ale dzieki za propozycje.
upDate 15.07.2010
Graty pozakładane, short działa fajnie kubeł i pasy rewelacja. co do wydechu, hmmmmm, mnie sie wydaje że sie odetkał w szczególności na górze obrotów. no ale może to być tylko autosugestia. Na jesieniu pojade na tą samą hamownie i porównamy co dal kolektor n14GTI/P10GT i tłumik koncowy przelotowy oraz wywalenie puszki szmerów po miedzy przepustnicą a MAF-em.
W weekend był kolejny SuperOes, wynik pozostawia bardzo dużo do życzenia 16 na 17 w klasie oraz 68 na 81 startujących. Oj dużo nauki przede mną. Jedyna rzecz która cieszy to jestem mega regularny, o to moje czasy ze wszystkich przejazdów:
1) 2,31.87; 2) 2,31.37; 3) 2,31.11
co rozumiem że jestem jednakowo kiepski :hahaha: :hahaha: i nic spektakularnego nie robie tylko po prostu jade w swoim tępie do mety. Myśle ze nadal problem główny to prędkość której nie rozwijam wystarczająco dużej - boje się jej.
Dla porównania zwycięsca generaliki przejechał trasę w 1,59.38 ( i 2 pozostałe przejazdy na granicy 2 min), natomiast w mojej klasie 2,09.xx. Ale jestem kiepski :hahaha: :hahaha:
O to mapka poglądowa:
a tu kilka fotek:
z Usterek urwal sie stabilizator i chyba wylał amortyzator tył. Po za tym auto bez problemów.
Do następnego startu, trzeba zrobić porządek z tymi dwoma rzeczami oraz ustawić zbieżność oraz popracować nad kątami z przodu. Następny start 21.08.2010.
co do noclegu niestety nie dam rady ze względu na młyn w domu związany z 6 tygodniową córką. ale dzieki za propozycje.
upDate 15.07.2010
Graty pozakładane, short działa fajnie kubeł i pasy rewelacja. co do wydechu, hmmmmm, mnie sie wydaje że sie odetkał w szczególności na górze obrotów. no ale może to być tylko autosugestia. Na jesieniu pojade na tą samą hamownie i porównamy co dal kolektor n14GTI/P10GT i tłumik koncowy przelotowy oraz wywalenie puszki szmerów po miedzy przepustnicą a MAF-em.
W weekend był kolejny SuperOes, wynik pozostawia bardzo dużo do życzenia 16 na 17 w klasie oraz 68 na 81 startujących. Oj dużo nauki przede mną. Jedyna rzecz która cieszy to jestem mega regularny, o to moje czasy ze wszystkich przejazdów:
1) 2,31.87; 2) 2,31.37; 3) 2,31.11
co rozumiem że jestem jednakowo kiepski :hahaha: :hahaha: i nic spektakularnego nie robie tylko po prostu jade w swoim tępie do mety. Myśle ze nadal problem główny to prędkość której nie rozwijam wystarczająco dużej - boje się jej.
Dla porównania zwycięsca generaliki przejechał trasę w 1,59.38 ( i 2 pozostałe przejazdy na granicy 2 min), natomiast w mojej klasie 2,09.xx. Ale jestem kiepski :hahaha: :hahaha:
O to mapka poglądowa:
a tu kilka fotek:
z Usterek urwal sie stabilizator i chyba wylał amortyzator tył. Po za tym auto bez problemów.
Do następnego startu, trzeba zrobić porządek z tymi dwoma rzeczami oraz ustawić zbieżność oraz popracować nad kątami z przodu. Następny start 21.08.2010.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe mi też się urwał łącznik stabilizatora ale z tyłu...
Tak czy siak nie zmienia to faktu że jesteśmy leszczami - ja jeszcze większym bo sprzęt sporo szybszy a czasy nie wiele lepsze jak twoje
Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną...
No i koniecznie fasolki z przodu by nie płużyło przodem
Następnym razem jak wpadnę co może wcześniej zawitam to popracujemy nad elastycznością twojej maszyny
Tak czy siak nie zmienia to faktu że jesteśmy leszczami - ja jeszcze większym bo sprzęt sporo szybszy a czasy nie wiele lepsze jak twoje
Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną...
No i koniecznie fasolki z przodu by nie płużyło przodem
Następnym razem jak wpadnę co może wcześniej zawitam to popracujemy nad elastycznością twojej maszyny
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
czyli sugerujesz żeby ją wsadzić??Coobcio pisze:Ps. nie potrzebnie wywaliłeś puszkę od tłumika szmerów tą w komorze silnika, ona dodaje Nm w zakresie 2500-3000obr.min, lepiej wywalić pod zderzakiem tą zamknięta puszkę czarną..
a tą w zderzaku to mam nie podpiętą do czegokolwiek bo jest stożek.
I ja coś czuje że zawitam do ciebie na wałki i Ecumastera jeszcze przed naprawą budy. bo coś zaczynam podejrzewać że przy wadze Almery po prostu brakuje jej mocy
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ciąg dalszy prac nad Torową wersja:
- założone śruby Whiteline do regulacji kątów - teraz muszę zrobić zbieżność i geometrie i wyregulować kąty. tak na oko okazało sie że mam zbieżne auto co tłumaczy prowadzenie sie jej.
- walczę z podpięciem zegarów VDO pochodzących z Audi 80.
- założone śruby Whiteline do regulacji kątów - teraz muszę zrobić zbieżność i geometrie i wyregulować kąty. tak na oko okazało sie że mam zbieżne auto co tłumaczy prowadzenie sie jej.
- walczę z podpięciem zegarów VDO pochodzących z Audi 80.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pokaż mnie jak te śruby wyglądają - fajna opcja z tym może być - zamiast robienia fasolek
Ps. skąd je miałeś i jaką mają regulacje
Ps. skąd je miałeś i jaką mają regulacje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
http://www.whiteline.com.au/product_det ... ber=KCA412
na dole jest instrukcja zakres +/- 1,5* (w niektórych autach 1,75*) a załatwili mi to w 4Turbo czas oczekiwania 10 dni.
na dole jest instrukcja zakres +/- 1,5* (w niektórych autach 1,75*) a załatwili mi to w 4Turbo czas oczekiwania 10 dni.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajna sprawa ale troszkę mało regulacji... Tak -2,5 -3 z przodu jest optymalnie...
Taniej byś miał jakbyś zrobił z frezem, wiertartką i sówmiarką, ja to robię nawet bez wyciągania MC persona
Taniej byś miał jakbyś zrobił z frezem, wiertartką i sówmiarką, ja to robię nawet bez wyciągania MC persona
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
wiem że taniej ale mniej precyzyjnie przy regulacji. Z resztą jak bedzie za mało to na górze zrobi sie fasole a to zastosuje na dole i w tedy juz bedzie mega negatyw
[ Dodano: 2010-08-24, 19:03 ]
no i mieliśmy dwa weekendy na sportowo,
1) pierwszy z nich to 14.08.2010 na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą. Przelatałem 125km w warunkach bojowych i było na prawdę fajnie, a że to był tylko/aż trening to żadnych czasów czy fot nie mam.
2) 21.08.2010 była VIII eliminacja SuperOesu w Kielcach. w mojej klasie było 21 aut, dojechałem na 17 pozycji. wynik nadal kiepski ale różnica w czasach sie zmniejsza co mnie cieszy, po 3 z 4 przejazdów byłem nawet 10, ale ja sie pogorszyłem a konkurencja poprawiła i spadłem na 17 miejsce. Cóż życie :hahaha:
Trasa była szybka i bardzo fajna. Co najważniejsze to powoli zaczynam sie dogadywać z "Chrupkiem" choć idzie to opornie.
plan trasy:
fotki:
Z uwag: niestety brakuje mi twardego amorka . T1R po tych dwóch weekendach zaczynają się kończyć i na przyszły sezon jednak do jazdy bedzie trzeba kupić normalne twarde opony oraz poszukać slicków na same zabawy. Bo kupowanie co sezon nowych T1r mija sie z celem. Podłączyłem zegary foto dołączę jak zgram z telefonu. Udało mi sie tez dostać nabę do N15 - dedykowaną (a okazało się nie być to łatwe) wiec moja stara Nardi niedługo wskoczy do auta :jupi:
Pozdro
PumaRST
[ Dodano: 2010-08-24, 19:03 ]
no i mieliśmy dwa weekendy na sportowo,
1) pierwszy z nich to 14.08.2010 na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą. Przelatałem 125km w warunkach bojowych i było na prawdę fajnie, a że to był tylko/aż trening to żadnych czasów czy fot nie mam.
2) 21.08.2010 była VIII eliminacja SuperOesu w Kielcach. w mojej klasie było 21 aut, dojechałem na 17 pozycji. wynik nadal kiepski ale różnica w czasach sie zmniejsza co mnie cieszy, po 3 z 4 przejazdów byłem nawet 10, ale ja sie pogorszyłem a konkurencja poprawiła i spadłem na 17 miejsce. Cóż życie :hahaha:
Trasa była szybka i bardzo fajna. Co najważniejsze to powoli zaczynam sie dogadywać z "Chrupkiem" choć idzie to opornie.
plan trasy:
fotki:
Z uwag: niestety brakuje mi twardego amorka . T1R po tych dwóch weekendach zaczynają się kończyć i na przyszły sezon jednak do jazdy bedzie trzeba kupić normalne twarde opony oraz poszukać slicków na same zabawy. Bo kupowanie co sezon nowych T1r mija sie z celem. Podłączyłem zegary foto dołączę jak zgram z telefonu. Udało mi sie tez dostać nabę do N15 - dedykowaną (a okazało się nie być to łatwe) wiec moja stara Nardi niedługo wskoczy do auta :jupi:
Pozdro
PumaRST
Ostatnio zmieniony 2010-08-25, 05:33 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to miło miło
Z amorkami musisz koniecznie pokombinować, nie wiem czy chcesz je same wymieniać, czy może jakiś gwint
Ps. jakie ciśnienia w oponach ustawiałeś na tor
Z amorkami musisz koniecznie pokombinować, nie wiem czy chcesz je same wymieniać, czy może jakiś gwint
Ps. jakie ciśnienia w oponach ustawiałeś na tor
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
co do amorów to nie mam pojęcia boje sie "tanich" jak na gwinty gwintów - i też ich za specjalnie nie ma: BC Racing, K-sport, D2, póżniej to już TEIN lub Intrax ale w każdym z tych przypadków to +/- 5tyś za nówki. Z używek to wiem ze ty masz jeden i tyle, bo drugi mi znany sprzedał GRE jakiś czas temu.
Sam wiesz że buda jest w stanie średnim wiec tu mam koszty przed zimą lub w jej trakcie i dlatego moje mysli zaczynają iść w stronę KYB AGX lub Tokico HP od Sentry B14. choć zdecydowanie wolal bym AGX-a.
Co do opon to latam na 2 z przodu i 1,8 tył w tych upałach.
Sam wiesz że buda jest w stanie średnim wiec tu mam koszty przed zimą lub w jej trakcie i dlatego moje mysli zaczynają iść w stronę KYB AGX lub Tokico HP od Sentry B14. choć zdecydowanie wolal bym AGX-a.
Co do opon to latam na 2 z przodu i 1,8 tył w tych upałach.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ale do tego potrzebny byłby krótki i twardy amorek, a do N15 oprócz wyżej wymienionych KYB i Tokico (tylko na rynek USA) nie ma. No chyba że przerabia też seryjne amorkiAli-En pisze:Mam znajomego co sam robi gwint (znaczy samą regulację) i śmiga na tym w górskich.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm